Gaat lekker daarquote:Op maandag 6 december 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Excelsior - NAC![]()
Zaterdag afgelast
vanavond inhalen, maar na 7 minuten gestaakt vanwege dichte mist
Gewoon lust opwekkendequote:
quote:
hier ookquote:
Hier in Utrecht zit het ook potdicht trouwensquote:
Maar wat nou als ik nu geen kindjes wil?quote:
jij doet dat anders? Of schiet je met losse floddersquote:
lustopwekkend? Dat krijg je van knuffelenquote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat lekker daar
[..]
Gewoon lust opwekkende![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik besteed liever mijn tijd aan zaken waarmee ik verder kom in het leven. Zoals de werken van Nietzsche voor de derde maal doorlezen.NietzscheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De held
Ik snap dat je dat liever doet
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
waarom?quote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou liever bij de aldi uit de vuilnisbak eten dan bij de leen bakker werken
want na 1x komen ben je klaar vd dag?quote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij doet dat anders? Of schiet je met losse flodders
[..]
lustopwekkend? Dat krijg je van knuffelen
In mijn Drenthse kop is het ook wat mistigquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef RealZeus het volgende:
Hier in de kop van Drenthe is het ook mistig.
Rond de 100 meter zicht, en dat rijdt zo fijn op landweggetjes en dijkenquote:
Dan is het gewoon om te kijken of het past.quote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik nu geen kindjes wil?![]()
omdat het zo'n fijne winkel isquote:
Ik vind zijn snor trouwens wel geil.quote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nietzsche![]()
De held
Ik snap dat je dat liever doet
Ik schiet geen losse flodders, maar na een uurtje ben ik wel weer klaar met herladenquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij doet dat anders? Of schiet je met losse flodders
quote:[..]
lustopwekkend? Dat krijg je van knuffelen
quote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik besteed liever mijn tijd aan zaken waarmee ik verder kom in het leven. Zoals de werken van Nietzsche voor de derde maal doorlezen.k heb nog wat van Harry Mulisch liggen, maar ik kan me er niet toe zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ja, want als ie niet past dan kunnen we niet trouwenquote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is het gewoon om te kijken of het past.![]()
En daar heb je snoepjes voor. En opvangzakjes.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In mijn Drenthse kop is het ook wat mistig
Ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind zijn snor trouwens wel geil.
een uur, zijn de leidingen verroest ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schiet geen losse flodders, maar na een uurtje ben ik wel weer klaar met herladen...
[..]![]()
Knuffelen ?
Na zijn basiswerken te hebben doorgelezen (middelbare school literatuuronderzoek / moeder die op de bieb werkt), heb ik wel genoeg Mulisch gelezen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k heb nog wat van Harry Mulisch liggen, maar ik kan me er niet toe zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |