De verbreding van het studieassortiment is wat dat betreft een goede zet geweest. Communicatiewetenschappen en onderwijskunde waren prima toevoegingen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:42 schreef Arglist het volgende:
[..]
Naar ik weet bevestigen de uitzonderingen de regel. Ik houd hoop op een beter studentenklimaat op de UT.
Ze kunnen ook moeilijk zeggen dat ze 'm gaan pakken voor het publiceren van staatsgeheimen....quote:Op zondag 5 december 2010 23:43 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Dat hij voor verkrachting gezocht wordt is inderdaad dieptriest, lijkt alsof de VS hem gewoon wil oppakken daarvoor en dan ergens wegstoppen ofzo. Mogelijk bang voor een aanval van WikiLeaks ofzo als ze zeggen dat ze hem voor iets anders willen oppakken.
Waarom is lid 1 niet van toepassing? Hij lekt informatie waarvan hij weet dat die staatsgeheim zijn, aan het publiek (een niet gerechtigde persoon). Tuurlijk moet er daarvoor wel bewijs gevonden worden, en is het dan moelijk om een persoon te vervolgenquote:Op zondag 5 december 2010 23:40 schreef Arglist het volgende:
[..]
Lid 1 is sowieso niet van toepassing. Lid 2 zou van toepassing kunnen zijn. Dit komt uit het Nederlands wetboek van strafrecht. Je zit met een aantal problemen als jurisdictie, de gelaagde structuur van de gelekte informatie. Zouden we ook alle kranten en journalen over de hele wereld kunnen vervolgen, aan medeplichtigheid.
Nogmaals zo simpel is dit niet. Juist door de enorme reikwijdte van het internet en de snelheid van de verspreiding voldoet de huidige wetgeving niet. Het is niet een gevalletje ambtenaar X lekt iets aan krant A....
Dat zouden ze wel moeten zeggen, want dat is waarom ze hem gaan pakken en terecht, maar ze zijn bang voor de publieke opinie/media etc.quote:Op zondag 5 december 2010 23:44 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ze kunnen ook moeilijk zeggen dat ze 'm gaan pakken voor het publiceren van staatsgeheimen....
Uitmuntende keus en hopelijk niet alleen vanuit seksistisch oogpunt.quote:Op zondag 5 december 2010 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
De verbreding van het studieassortiment is wat dat betreft een goede zet geweest. Communicatiewetenschappen en onderwijskunde waren prima toevoegingen.
Omdat het er staat.quote:Op zondag 5 december 2010 23:45 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Waarom is lid 1 niet van toepassing? Hij lekt informatie waarvan hij weet dat die staatsgeheim zijn, aan het publiek (een niet gerechtigde persoon). Tuurlijk moet er daarvoor wel bewijs gevonden worden, en is het dan moelijk om een persoon te vervolgen
Whiskers2009, please save usquote:Op zondag 5 december 2010 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Potverdorie, ik ben er ff een paar dagen niet, en kennelijk slaat ineens heel Fok-POL op hol...
Pardon?quote:
Jij afwezigquote:Op zondag 5 december 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pardon?
Of denk je soms dat IK denk dat het door mijn afwezigheud komt?? Duh...
Ik constateer gewoon een feit..
Klets niet..quote:
Jij bent gewoon het baken van rust in POL, jouw afwezigheid zorgt voor onrustquote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klets niet..
Er valt me gewoon iets op.. Er is kennelijk behoorlijk wat gebeurt dit weekend en in heb het gemist. PUNT.
En ik edit wat ik wil. Daar is die knop voor..![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 23:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij bent gewoon het baken van rust in POL, jouw afwezigheid zorgt voor onrust
Nee, ik heb niet gewerkt gisteren omdat het vroor.quote:Op maandag 6 december 2010 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi php, baantje opgezegd of niet?
Ik denk dat je post in het verkeerde topicquote:Op maandag 6 december 2010 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
Het zou beter zijn als deze partij voorgoed verdwijnt uit het politieke bestel.
HUH??quote:Op maandag 6 december 2010 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gewerkt gisteren omdat het vroor.
Hoe is je surprise (waar je het weeeeeeken over had) ontvangen??quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |