He he, respect voor Stalin. Die bereikte tenminste ietsquote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef IHVK het volgende:
Cohen heeft er mede voor gezorgd dat de pleuris niet uitbrak in 2004 in Amsterdam.
Stalin heeft miljoenen mensen de dood in gejaagd.
Kom nou zeg..
Ik krijg sterk de indruk dat Cohen niet voor 'niets' staat, maar voor datgene dat ons verenigd in waarden en normen. De Islam en het Christendom bijv. delen een opmerkelijk aantal waarden en normen, veel meer nog dan Westerlingen en Aziaten. Alleen, die waarden en normen worden niet vernoemd. Of denk je dat een moslimman het normaal vindt om zijn vrouw af te rossen elke dag. Kennen zij geen normale liefde net als in het Westen tussen man en vrouw? Niet volgens de Islamcritici.quote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die stalinist staat tenminste ergens voor. De Cohenaanhanger staat zgn nergens voor, maar staat in feite voor het ultieme nihilisme. Van dat soort lui word ik wel zo vreselijk moe.
De grote paradox ligt juist bij de progessieve elite welke eerst vocht voor emancipatie en secularisering en nu juist de afbraak ervan met de mantel der lafheid bedekt.quote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Idd. Het klopt alleen niet met de rechtse wens om immigranten zich aan te laten passen aan ons. Het rechtse gedachtegoed heeft last van een fundamentele paradox.
Nee, Wilders is seculier bezig met zijn "joods-christelijke cultuur".quote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
De grote paradox ligt juist bij de progessieve elite welke eerst vocht voor emancipatie en secularisering en nu juist de afbraak ervan met de mantel der lafheid bedekt.
Feitelijk wel, want de beschrijving van de slappe en zwakke Nederlander slaat niet op de rechtse die zich wil bedienen van knieschoten en zero tolerance, maar op de archetypische linkse.quote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Picchia het volgende:
Ik was op zoek naar punten in het artikel om op in te haken, maar tot mijn verbazing bleek dat het originele artikel links niet eens in zijn titel of betoog noemde.
Inderdaad, als het een Leitkultur is die niet past bij onze toetsenbordhelden in dit topic, dan wordt er opeens gesteigerd.quote:Op zondag 5 december 2010 22:35 schreef IHVK het volgende:
Kom nou Cohen is heel duidelijk toch.
Je mag zijn wie je bent binnen de in Nederland opgestelde wet en cultuur. (godsdienstvrijheid, homotolerantie etc.)
Dus Cohen heeft ook gewoon een Leitkultur.
Stotterend, stamelend en wel, maar ja, inderdaad. Ik heb met Cohen hetzelfde als met Halsema: ik wil al wegzappen als ik het hoofd al zie, als ze beginnen met "praten" is het helemaal bal, maar wát ze zeggen snijdt hout.quote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef Tem het volgende:
Ik ben geen PvdA man maar Cohen is op dit moment ongeveer de enige politicus die probeert te opereren met beschaafdheid, redelijkheid en nuance.
Dat er een paar Marokkanen . Nederlanders zwak vinden betekent niet dat dat het heersende beeld is onder moslims.quote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Feitelijk wel, want de beschrijving van de slappe en zwakke Nederlander slaat niet op de rechtse die zich wil bedienen van knieschoten en zero tolerance, maar op de archetypische linkse.
Ik vind knieschoten anders uiterst laf.quote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Feitelijk wel, want de beschrijving van de slappe en zwakke Nederlander slaat niet op de rechtse die zich wil bedienen van knieschoten en zero tolerance, maar op de archetypische linkse.
Dat zeg ik niet, maar een discussie met zo'n stalinist kan ik prima aangaan, wij begrijpen elkaar ondanks dat we het niet eens zullen zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met andere woorden: je kunt beter onschuldige mensen naar Siberie verbannen of tegen de muur zetten dan thee drinken met strijdende partijen in een poging deze nader tot elkaar te brengen?
Cohen heeft geen verhaal en heeft geen visie. Zijn visie bestaat alleen uit bruggen bouwen. Maar over welke bruggen heeft hij het dan vraag ik me dan af. Bos was stukken beter.quote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef Tem het volgende:
Ik ben geen PvdA man maar Cohen is op dit moment ongeveer de enige politicus die probeert te opereren met beschaafdheid, redelijkheid en nuance.
Geef ze een vinger en ze willen je hele arm.quote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef IHVK het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik beroofd werd door een getinte jongen van Noord-Afrikaanse afkomst die mijn vinger erafsneed trouwens, ter informatie.
Beeldvorming gaat ver.
Wat wil je hiermee zeggen? Ik ben tegen Wilders. Waarom haal je hem er überhaupt bij?quote:Op zondag 5 december 2010 22:35 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Nee, Wilders is seculier bezig met zijn "joods-christelijke cultuur".
Nihilisme?quote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar een discussie met zo'n stalinist kan ik prima aangaan, wij begrijpen elkaar ondanks dat we het niet eens zullen zijn.
Van het nihilisme van Cohenianen snap ik daarentegen niks. De inertheid van die lui vind ik onbegrijpelijk, het is onmenselijk.
Zelf ben ik ook een getinte jongeman.quote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Geef ze een vinger en ze willen je hele arm.
Ik ben niet bang hoor. Ik durf ook gewoon een broodje shoarma te halen bij de plaatselijke allochtoon.quote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat er een paar Marokkanen . Nederlanders zwak vinden betekent niet dat dat het heersende beeld is onder moslims.
Wat laat je je bangmaken door een artikeltje zeg.
Wel de vruchten, niet de lasten.quote:Op zondag 5 december 2010 22:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben niet bang hoor. Ik durf ook gewoon een broodje shoarma te halen bij de plaatselijke allochtoon.
Je laat je politieke standpunten er anders wel heel erg van afhangen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben niet bang hoor. Ik durf ook gewoon een broodje shoarma te halen bij de plaatselijke allochtoon.
Ik droomde van een getinte jongen van Noord-Afrikaanse afkomst die zijn duim in mijn navel wilde stoppen. Hij mistequote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef IHVK het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik beroofd werd door een getinte jongen van Noord-Afrikaanse afkomst die mijn vinger erafsneed trouwens, ter informatie.
Beeldvorming gaat ver.
Hij kan inderdaad niet een bevlogen soepel betoog houden helaas maarja dat is vorm en talent. Femke idd hetzelfdequote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Stotterend, stamelend en wel, maar ja, inderdaad. Ik heb met Cohen hetzelfde als met Halsema: ik wil al wegzappen als ik het hoofd al zie, als ze beginnen met "praten" is het helemaal bal, maar wát ze zeggen snijdt hout.
In mijn dromen komen helemaal nooit getinte jongens van Noord-Afrikaanse komaf voor.quote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef IHVK het volgende:
Beeldvorming gaat ver.
Ik heb het dan ook niet over jou.quote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Ik ben tegen Wilders. Waarom haal je hem er überhaupt bij?
Als je met nihilisme bedoelt: liberale grondrechten als opstal voor een postmodernistisch fundament, EENS!quote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nihilisme?
Als ik een stemgroep als nihilistisch moet omschrijven dan zou ik voor VVD'ers kiezen. Jij bent dan een uitzondering.
Dat is wel racistisch.quote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
In mijn dromen komen helemaal nooit getinte jongens van Noord-Afrikaanse komaf voor.
Zal me wel weer een beschuldiging van apartheid opleveren.
Quote mij dan niet, of ga inhoudelijk in op mijn stelling...quote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over jou.
Ik haal hem erbij omdat Sachertorte aan komt zetten met knieschoten e.d.
Nhilisme komt alleen in het Oosten voor, en by proxy ook in het Westen...quote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nihilisme?
Als ik een stemgroep als nihilistisch moet omschrijven dan zou ik voor VVD'ers kiezen. Jij bent dan een uitzondering.
Nee Sachertorte droomt alleen van negersquote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel racistisch.
Ook geen dames van Noord-Afrikaanse afkomst?
De gemiddelde VVD'er stemt VVD óf omdat hij geld heeft. Of omdat het qua integratiestandpunten geen PVV of PvdA is maar een soort van tussenweg.quote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je met nihilisme bedoelt: liberale grondrechten als opstal voor een postmodernistisch fundament, EENS!
Van Nederland?quote:Op zondag 5 december 2010 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nhilisme komt alleen in het Oosten voor, en by proxy ook in het Westen...
Ze bedekken de puinhopen van rechts.quote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
De grote paradox ligt juist bij de progessieve elite welke eerst vocht voor emancipatie en secularisering en nu juist de afbraak ervan met de mantel der lafheid bedekt.
Dat zou ik dan geen nihilisme noemen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
De gemiddelde VVD'er stemt VVD óf omdat hij geld heeft. Of omdat het qua integratiestandpunten geen PVV of PvdA is maar een soort van tussenweg.
Incidenteel, maar die hoofddoek gaat wel snel af!quote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel racistisch.
Ook geen dames van Noord-Afrikaanse afkomst?
Puinhopen van rechts? Waar heb je het over? Welke puinhopen? Rechts?quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze bedekken de puinhopen van rechts.
In elke hoek van het politiek spectrum voert egoïsme de boventoon. Dat is niet enkel voorbehouden aan VVD-ers. Maar laten we even gaan generaliseren omdat het gewoon lekker is:quote:
Maar dat werd in de jaren 80 al gezegd, men was zich daarvan al 30 jaar bewust, en daar was men het ook niet mee eens als Links zijnde onderling, en dus gingen ze al die Islamitische vrouwengroepjes opzetten, zwemmen, taallessen etc. en werd iets later ook juf Hirsi Ali lid van de club PvdA.quote:Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is dat ik geen politicus ben, anders had ik 'em als soundbyte gaan gebruiken...quote:
Die wilden gastarbeiders. Het is allemaal de schuld van rechts.quote:Op zondag 5 december 2010 22:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Puinhopen van rechts? Waar heb je het over? Welke puinhopen? Rechts?
Je kan hem altijd nog mailen naar Greet.quote:Op zondag 5 december 2010 23:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is dat ik geen politicus ben, anders had ik 'em als soundbyte gaan gebruiken...
Ik ga er even vanuit dat je denkt dat die er niet zijn: kun je dat staven met cijfers?quote:Op zondag 5 december 2010 23:00 schreef IHVK het volgende:
Waar zijn de VVD jongerenwerkers? Waar zijn de VVD'ers in de probleemwijken?
Het egoïsme van rechts heeft ze wellicht hierheen gehaald maar de misplaatste solidariteit van links heeft ze hier gehouden.quote:Op zondag 5 december 2010 23:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die wilden gastarbeiders. Het is allemaal de schuld van rechts.
En het egoïsme van rechts denkt dat je nu iedereen weer eruit kan trappen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:03 schreef waht het volgende:
[..]
Het egoïsme van rechts heeft ze wellicht hierheen gehaald maar de misplaatste solidariteit van links heeft ze hier gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |