abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89568449
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef IHVK het volgende:
Cohen heeft er mede voor gezorgd dat de pleuris niet uitbrak in 2004 in Amsterdam.

Stalin heeft miljoenen mensen de dood in gejaagd.

Kom nou zeg..
He he, respect voor Stalin. Die bereikte tenminste iets :{
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_89568479
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Die stalinist staat tenminste ergens voor. De Cohenaanhanger staat zgn nergens voor, maar staat in feite voor het ultieme nihilisme. Van dat soort lui word ik wel zo vreselijk moe.
Ik krijg sterk de indruk dat Cohen niet voor 'niets' staat, maar voor datgene dat ons verenigd in waarden en normen. De Islam en het Christendom bijv. delen een opmerkelijk aantal waarden en normen, veel meer nog dan Westerlingen en Aziaten. Alleen, die waarden en normen worden niet vernoemd. Of denk je dat een moslimman het normaal vindt om zijn vrouw af te rossen elke dag. Kennen zij geen normale liefde net als in het Westen tussen man en vrouw? Niet volgens de Islamcritici.
Ook in die cultuur wordt dat niet echt als erg vruchtbaar gezien natuurlijk, dat afrossen en onderdrukken van vrouwen. Of tav van homoseksualiteit bijv. In naam wordt dat net als bij onze christenvrienden getaboeïseerd, maar in werkelijkheid wordt daar net zo goed mee geleefd... zij het stilzwijgender dan bij ons. Sterker de resort van veel Europeaanse homoseksuelen van gegoede afkomst gold m.n. Rabat, een badplaats in Marokko, en ook andere badplaatsen aldaar. Herinner je je Brideshead revisited nog?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 05-12-2010 22:46:28 ]
I´m back.
pi_89568652
quote:
Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Idd. Het klopt alleen niet met de rechtse wens om immigranten zich aan te laten passen aan ons. Het rechtse gedachtegoed heeft last van een fundamentele paradox. (8>
De grote paradox ligt juist bij de progessieve elite welke eerst vocht voor emancipatie en secularisering en nu juist de afbraak ervan met de mantel der lafheid bedekt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_89568718
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:

[..]

De grote paradox ligt juist bij de progessieve elite welke eerst vocht voor emancipatie en secularisering en nu juist de afbraak ervan met de mantel der lafheid bedekt.
Nee, Wilders is seculier bezig met zijn "joods-christelijke cultuur".
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_89568728
Kom nou Cohen is heel duidelijk toch.

Je mag zijn wie je bent binnen de in Nederland opgestelde wet en cultuur. (godsdienstvrijheid, homotolerantie etc.)

Dus Cohen heeft ook gewoon een Leitkultur.

En dan vergelijking met rechts.
VVD: ja wat hoor je ze nou zeggen over integratie: iets met dat de Antillianen geen koran hebben en dat je geen kansarme immigranten moet aantrekken (100% mee eens verder) en gelul over paspoorten (100% mee oneens)
CDA: internet enorm verdeeld
PVV: moslims zijn stom

Dan is Cohen toch eerlijker.
pi_89568797
Ik ben geen PvdA man maar Cohen is op dit moment ongeveer de enige politicus die probeert te opereren met beschaafdheid, redelijkheid en nuance.
  zondag 5 december 2010 @ 22:37:23 #207
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89568816
quote:
Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Picchia het volgende:
Ik was op zoek naar punten in het artikel om op in te haken, maar tot mijn verbazing bleek dat het originele artikel links niet eens in zijn titel of betoog noemde.
Feitelijk wel, want de beschrijving van de slappe en zwakke Nederlander slaat niet op de rechtse die zich wil bedienen van knieschoten en zero tolerance, maar op de archetypische linkse.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_89568828
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 22:35 schreef IHVK het volgende:
Kom nou Cohen is heel duidelijk toch.

Je mag zijn wie je bent binnen de in Nederland opgestelde wet en cultuur. (godsdienstvrijheid, homotolerantie etc.)

Dus Cohen heeft ook gewoon een Leitkultur.
Inderdaad, als het een Leitkultur is die niet past bij onze toetsenbordhelden in dit topic, dan wordt er opeens gesteigerd. _O-
pi_89568877
quote:
16s.gif Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef Tem het volgende:
Ik ben geen PvdA man maar Cohen is op dit moment ongeveer de enige politicus die probeert te opereren met beschaafdheid, redelijkheid en nuance.
Stotterend, stamelend en wel, maar ja, inderdaad. Ik heb met Cohen hetzelfde als met Halsema: ik wil al wegzappen als ik het hoofd al zie, als ze beginnen met "praten" is het helemaal bal, maar wát ze zeggen snijdt hout.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89568935
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Feitelijk wel, want de beschrijving van de slappe en zwakke Nederlander slaat niet op de rechtse die zich wil bedienen van knieschoten en zero tolerance, maar op de archetypische linkse.
Dat er een paar Marokkanen . Nederlanders zwak vinden betekent niet dat dat het heersende beeld is onder moslims.

Wat laat je je bangmaken door een artikeltje zeg.
pi_89569018
quote:
Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik vind knieschoten anders uiterst laf.
pi_89569030
Ik droomde vannacht dat ik beroofd werd door een getinte jongen van Noord-Afrikaanse afkomst die mijn vinger erafsneed trouwens, ter informatie.

Beeldvorming gaat ver.
  zondag 5 december 2010 @ 22:41:09 #213
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89569042
quote:
Op zondag 5 december 2010 22:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met andere woorden: je kunt beter onschuldige mensen naar Siberie verbannen of tegen de muur zetten dan thee drinken met strijdende partijen in een poging deze nader tot elkaar te brengen?
Dat zeg ik niet, maar een discussie met zo'n stalinist kan ik prima aangaan, wij begrijpen elkaar ondanks dat we het niet eens zullen zijn.

Van het nihilisme van Cohenianen snap ik daarentegen niks. De inertheid van die lui vind ik onbegrijpelijk, het is onmenselijk.
  zondag 5 december 2010 @ 22:41:13 #214
321876 Cherna
Fuck the System
pi_89569044
quote:
16s.gif Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef Tem het volgende:
Cohen heeft geen verhaal en heeft geen visie. Zijn visie bestaat alleen uit bruggen bouwen. Maar over welke bruggen heeft hij het dan vraag ik me dan af. Bos was stukken beter.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_89569069
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef IHVK het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik beroofd werd door een getinte jongen van Noord-Afrikaanse afkomst die mijn vinger erafsneed trouwens, ter informatie.

Beeldvorming gaat ver.
Geef ze een vinger en ze willen je hele arm.
pi_89569071
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:35 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Nee, Wilders is seculier bezig met zijn "joods-christelijke cultuur".
Wat wil je hiermee zeggen? Ik ben tegen Wilders. Waarom haal je hem er überhaupt bij?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_89569100
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar een discussie met zo'n stalinist kan ik prima aangaan, wij begrijpen elkaar ondanks dat we het niet eens zullen zijn.

Van het nihilisme van Cohenianen snap ik daarentegen niks. De inertheid van die lui vind ik onbegrijpelijk, het is onmenselijk.
Nihilisme?

Als ik een stemgroep als nihilistisch moet omschrijven dan zou ik voor VVD'ers kiezen. Jij bent dan een uitzondering.
pi_89569136
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Geef ze een vinger en ze willen je hele arm.
Zelf ben ik ook een getinte jongeman.
  zondag 5 december 2010 @ 22:43:50 #219
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89569163
quote:
Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat er een paar Marokkanen . Nederlanders zwak vinden betekent niet dat dat het heersende beeld is onder moslims.

Wat laat je je bangmaken door een artikeltje zeg.
Ik ben niet bang hoor. Ik durf ook gewoon een broodje shoarma te halen bij de plaatselijke allochtoon.
pi_89569194
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 22:43 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik ben niet bang hoor. Ik durf ook gewoon een broodje shoarma te halen bij de plaatselijke allochtoon.
Wel de vruchten, niet de lasten. :N
  zondag 5 december 2010 @ 22:44:58 #221
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_89569212
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 22:43 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Je laat je politieke standpunten er anders wel heel erg van afhangen.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_89569222
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef IHVK het volgende:

Beeldvorming gaat ver.
Ik droomde van een getinte jongen van Noord-Afrikaanse afkomst die zijn duim in mijn navel wilde stoppen. Hij miste :o
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89569240
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Stotterend, stamelend en wel, maar ja, inderdaad. Ik heb met Cohen hetzelfde als met Halsema: ik wil al wegzappen als ik het hoofd al zie, als ze beginnen met "praten" is het helemaal bal, maar wát ze zeggen snijdt hout.
Hij kan inderdaad niet een bevlogen soepel betoog houden helaas maarja dat is vorm en talent. Femke idd hetzelfde
  zondag 5 december 2010 @ 22:45:51 #224
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89569255
quote:
Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef IHVK het volgende:

Beeldvorming gaat ver.
In mijn dromen komen helemaal nooit getinte jongens van Noord-Afrikaanse komaf voor.

Zal me wel weer een beschuldiging van apartheid opleveren.
pi_89569286
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef teknomist het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen? Ik ben tegen Wilders. Waarom haal je hem er überhaupt bij?
Ik heb het dan ook niet over jou.

Ik haal hem erbij omdat Sachertorte aan komt zetten met knieschoten e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')