Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ja klonteren maar mythe is dat het een hard blok en soort van piepschuim wordt in je maagquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik heb het pas ook gedaan en het klonterde als een pak maizena in de soep
[..]
dat dus
alcohol is hard drugs, thee zit theeine in is ook drugsquote:
mocca latté, anders niet. http://i.fokzine.net/s/we.gifquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:11 schreef Stuart het volgende:
Ik vond wel dat ik koffie echt moest 'leren' drinken ja. Vond het maar niets in het begin
Kan. Maar het is niet per se nodig.quote:
In Londen vaak wel vrees ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan. Maar het is niet per se nodig.
Ik ben niet zo'n uitgaander. of hip genoeg geweest om er mee in aanraking te komen.quote:
quote:
Hier ook nietquote:
iddquote:
ik was ook niet hip en ging ook niet vaak uitquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n uitgaander. of hip genoeg geweest om er mee in aanraking te komen.
quote:
quote:
precies dat dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was ook niet hip en ging ook niet vaak uitmeer zo'n hangjeugdgroepje met verkeerde invloeden
Ik was/ben een einzelganger. Dus dat soort dingenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was ook niet hip en ging ook niet vaak uitmeer zo'n hangjeugdgroepje met verkeerde invloeden
Haha geprobeerd, wat tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik 1 keer geblowd en vond er geen zak aan
Lekker Jagerbombsquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
Mijn laatste post:
En nu hier aan
[ afbeelding ]
en ja uit de diepvries
verkeerd is ook maar een perspectiefquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het weer... had vanmiddag mijn auto sneeuwvrij gemaakt, maar hij is alweer witquote:
* Pheno doet mee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zingt even heel hard mee
mja dat is eigenlijk wel een beetje een donkere periode uit mijn leven hoorquote:
Dat doen mensen wel met meer dingen bij mij nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha geprobeerd, wat tofhad ik niet achter je gezocht
En dat is? Ik ga het niet mixen met monster wat dat vind ik zonde van beide drankenquote:
Volgende keer een witte auto nemen, dan heb je daar geen last van.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het weer... had vanmiddag mijn auto sneeuwvrij gemaakt, maar hij is alweer wit.
op wie?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben verliefd VERLIEFD
iedereen mag het weten![]()
Oh nee wacht. Niemand hoeft het te weten![]()
En toch ben ik verliefd
Maar dan zie ik ook niet meer of het sneeuwt!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende keer een witte auto nemen, dan heb je daar geen last van.
Ik zou het toch maar eens proberen. Wat kan een klein beetje je nou schelenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat is? Ik ga het niet mixen met monster wat dat vind ik zonde van beide dranken
Nee, dit is de KSC. De Real Madrid SC zit in VBL.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit is de KSC. De Real Madrid SC zit in VBL.
Ik vind het niet zo lekker om energy drank met wat te mixenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar eens proberen. Wat kan een klein beetje je nou schelen
Hier wordt monster met allerlei sterke drank gemixed
ik blow regelmatig, maar het is zeker geen donkere periode uit mijn leven...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dat is eigenlijk wel een beetje een donkere periode uit mijn leven hoor
ieder zijn ding maar pas op met wat je tot je neemt ... dat is alles wat ik zeggen wil
Ik ben een saaie, nooit gerookt, drugs gedaan of weet ik wat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha geprobeerd, wat tofhad ik niet achter je gezocht
Het is in ieder geval heel erg zoet. Als je een keer hier bent bestel ik er wel een voor jequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker om energy drank met wat te mixen
oh als het alleen maar blowen is dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik blow regelmatig, maar het is zeker geen donkere periode uit mijn leven...
het is gewoon heel gezellig met m'n vrienden, en er blijft een gezellige sfeer, als iemand niet wil dan dringen we ook niet aan etc
Ik drink geen koffie, dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
ironische TT, in koffie zit cafeïne, dat is ook een drugs
jij was zeker een gabbertje he?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh als het alleen maar blowen is dan heb ik niks gezegd
in thee zit ook cafeïnequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, dus wat is je punt?
Hey, wat grappig dat jij dat liedje ook al had gepostquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die postte ik van de week ook al, dat is echt een heerlijk nummer![]()
ja, maar niemand woont er ooit in de buurtquote:
ja maar tot mijn 17e ofzo.. maar ging niet naar gabberfeestjes om daar pilletjes te slikken hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij was zeker een gabbertje he?
Geen idee. Het is natuurlijk al een jaar of 25 geleden thoughquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is dat voor lelijke griet op de achtergrond van Youtube bij dat filmpje?.
Een heleboel blauwvingersquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar niemand woont er ooit in de buurt
Kudt voor je.quote:
nee hoor, ik heb niks tegen drugsquote:
Al je Southpark als feit wil nemen, be my guest.quote:
ja, die wonen er zelfs IN johquote:
Dat valt nog mee, ik weet zeker dat er meer uit de ksc bij jou in de buurt wonen dan bij mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar niemand woont er ooit in de buurt
Nee, Youtube heeft een achtergrond... staat er links een of ander meisjeshoofd of zo...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Het is natuurlijk al een jaar of 25 geleden though
Mensen hadden wat andere looks destijds
oooh, kee!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar tot mijn 17e ofzo.. maar ging niet naar gabberfeestjes om daar pilletjes te slikken hoor
Dat deed ik niet
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al je Southpark als feit wil nemen, be my guest.
Ooohja, Justinquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Youtube heeft een achtergrond... staat er links een of ander meisjeshoofd of zo...![]()
.
sommigen wat meer, maar ik houd het voorlopig nog maar bij Blowenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh als het alleen maar blowen is dan heb ik niks gezegd
Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die wonen er zelfs IN joh![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Youtube heeft een achtergrond... staat er links een of ander meisjeshoofd of zo...![]()
.
een heel groot deel van de volwassene zit nu aan de hard drugsquote:
In Zwolle.quote:
energiebaan in de staal stimulerenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Pak de paal vast met je rechterhand en breng hem langzaam omhoog
en omlaag ......
kloptquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ultravox heeft wel meer extreem vette nummers trouwens
Weet je wel hoeveel mensen zo heten man, hoe moet ik die nou kennen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden
Ik heb weleens bij een blauwvinger gegetenEne J. Boer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Bah. Weg met die poep.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Die is wel goed jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Pak de paal vast met je rechterhand en breng hem langzaam omhoog
en omlaag ......
De manier hoe jij het verwoordquote:![]()
![]()
echt geweldigquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
energiebaan in de staal stimuleren![]()
Juin uit Eigen Tuin!![]()
De paal bepaald nooit wat er moet gebeuren NOOIT.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
waarom heb je ze dan eerst verstopt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu nog?
ik ga zo de kadootjes verzamelen die ik verstopt heb en in de zak doen
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik ga ook nog wat cadeaus inpakken en maar verstoppen. Je moet wat als ze slapen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel mensen zo heten man, hoe moet ik die nou kennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, uurtje verderop, maar ik rij ieder jaar mee met de Blauwvinger Rally, en Jonnie is sponsor en verzorgt het diner na afloop![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook nog wat cadeaus inpakken en maar verstoppen. Je moet wat als ze slapen
veel succes!Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hoezo nu nog? ik vind het meer nu al of niet STquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu nog?
ik ga zo de kadootjes verzamelen die ik verstopt heb en in de zak doen![]()
![]()
Als wie slapen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook nog wat cadeaus inpakken en maar verstoppen. Je moet wat als ze slapen![]()
is goed dat jij niet weet die het isquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat toch ook een meisjeshoofd.
![]()
![]()
Wie is het dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
is goed dat jij niet weet die het is.
![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
extra spanning nu het donker is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu nog?
ik ga zo de kadootjes verzamelen die ik verstopt heb en in de zak doen
Heb je voor een kleine lieve Rotterdamse aap ook wat?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
In van die toffe oude auto's?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, uurtje verderop, maar ik rij ieder jaar mee met de Blauwvinger Rally, en Jonnie is sponsor en verzorgt het diner na afloop
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
dat accent met die blik erbij![]()
![]()
en laat lozzeh.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Justin Bieber aan jullie reacties te zienquote:
meest bekeken video op YouTube.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga nu niet meer sneeuwballen gooien hooris leuk
Justin baby of zo ietsquote:![]()
![]()
op dat moment ging mijn bier door de kamerquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef TheFamousMan het volgende:
De paal bepaald nooit wat er moet gebeuren NOOIT.
nee verwend nest, kijk muck maar aanquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
extra spanning nu het donker is.
Heb je voor een kleine lieve Rotterdamse aap ook wat?![]()
he, wat?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo nu nog? ik vind het meer nu al of niet STils qui sont décédés
ne sont pas partis
ME ik zeg het je, MEquote:![]()
Is it to ME to say I'm sorry
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
nu hoort ie stemmen in z'n hoofdquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op dat moment ging mijn bier door de kamer
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Nee, merendeel zijn toch redelijk nieuwquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In van die toffe oude auto's?![]()
![]()
Wie? Is dat het nichtje van Dokter Bibber of zo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Justin Bieber aan jullie reacties te zien
meest bekeken video op YouTube..
![]()
verwend? Hoe kom je erbij? het meeste heb ik zelf voor gewerkt hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee verwend nest, kijk muck maar aan
Ik kijk................kijkt ze raar terug
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie? Is dat het nichtje van Dokter Bibber of zo?.
![]()
moet je eens vragen op een middelbare school, alle jongens zeggen: Hij is een kleine homo.
en dan de meisjes: je bent gewoon jaloers omdat hij meisjes kan krijgen
Oh. In van die heule dure nieuwere auto's?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, merendeel zijn toch redelijk nieuw
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ME ik zeg het je, ME![]()
Is it to ME to say I'm sorryBron: http://www.marillion.com/music/lyrics/misplaced.htmquote:Do you remember chalk hearts melting on a playground wall
Do you remember dawn escapes from moon washed college hall
s Do you remember the cherry blossom in the market square
Do you remember I thought it was confetti in our hair
By the way didn't I break your heart?
Please excuse me, I never meant to break your heart
So sorry, I never meant to break your heart
But you broke mine
Kayleigh is it too late to say I'm sorry?
And Kayleigh could we get it together again?
I just can't go on pretending that it came to a natural end
Kayleigh, oh I never thought I'd miss you
And Kayleigh I thought that we'd always be friends
We said our love would last forever
So how did it come to this bitter end?
Do you remember barefoot on the lawn with shooting stars
Do you remember loving on the floor in Belsize Park
Do you remember dancing in stilettos in the snow
Do you remember you never understood I had to go
By the way, didn't I break your heart
Please excuse me, I never meant to break your heart
So sorry, I never meant to break your heart
But you broke mine
Kayleigh I just wanna say I'm sorry
But Kayleigh I'm too scared to pick up the phone
To hear you've found another lover to patch up our broken home
Kayleigh I'm still trying to write that love song
Kayleigh it's more important to me now you're gone
Maybe it will prove that we were right
Or ever prove that I was wrong"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Hij heeft echt zo'n fucking goede zangstemquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nu hoort ie stemmen in z'n hoofd
Ik snap nu dat hij de hoofdrol speelt in Toon de musicalJuin uit Eigen Tuin!![]()
en terechtquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
verwend? Hoe kom je erbij? het meeste heb ik zelf voor gewerkt hoor
Ik kijk................kijkt ze raar terug![]()
![]()
Ja, merendeel is behoorlijk aan de prijsquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. In van die heule dure nieuwere auto's?![]()
![]()
O, het is een jongetje... nou ja, met zo'n kop moet je wel homo zijn ja, dus dat zien die jongens dan goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
moet je eens vragen op een middelbare school, alle jongens zeggen: Hij is een kleine homo.
en dan de meisjes: je bent gewoon jaloers omdat hij meisjes kan krijgen.
![]()
Mensen van mijn leeftijd stellen geen vragen op een middelbare school. Wij dicteren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
en dan de meisjes: je bent gewoon jaloers omdat hij meisjes kan krijgenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
hij kan echt prachtig hoog én laag zingen, en dat ook heel professioneel afwisselenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij heeft echt zo'n fucking goede zangstem
Ik snap nu dat hij de hoofdrol speelt in Toon de musical
er zat er hier eentje naar me te starenquote:
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Oh dan moet je het maar eens aan mijn zusje vragenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
en dan de meisjes: je bent gewoon jaloers omdat hij meisjes kan krijgen![]()
![]()
in opdrachtquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef Muck het volgende:
[..]
er zat er hier eentje naar me te starenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
of ik een kadootje voor em hadquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef Muck het volgende:
[..]
er zat er hier eentje naar me te staren![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, het is een jongetje... nou ja, met zo'n kop moet je wel homo zijn ja, dus dat zien die jongens dan goed.
maar meisjes vinden 'm 'cute'.
ik heb geen haat tegen 'm, maar het is gewoon niet mijn muziek, maar hij kan wel zingen, en is er gewoon echt een keiharde miljonair mee geworden, dus ik heb respect voor die knul
Ja dat heb ik net gezien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij kan echt prachtig hoog én laag zingen, en dat ook heel professioneel afwisselen
Ik ben niet snel onder de indruk, maar nu echt heeel diep onder de indruk...
Wat is hij goehoed....Juin uit Eigen Tuin!![]()
Zwaar ongeluk in live-uitzending
Een deelnemer van het Duitse programma Wetten Dass? is zaterdag tijdens een live-uitzending gewond geraakt.
De 23-jarige man had gewed dat hij binnen vier minuten over vijf rijdende auto's kon springen met behulp van springveren onder zijn schoenen. Bij de vierde auto, die bestuurd werd door zijn eigen vader, kwam hij niet hoog genoeg en werd hij geraakt. Hij vloog door de lucht en klapte op de grond, waar hij tot grote schrik van de presentators en het publiek roerloos bleef liggen.
De live-uitzending op zender ZDF werd meteen gestaakt en gaat ook niet meer verder. Justin Bieber zou in het programma optreden.
Volgens Duitse media werd de kandidaat naar het ziekenhuis afgevoerd. Het is niet bekend hoe zwaar zijn verwondingen zijn. Volgens de presentator is hij echter buiten levensgevaar.
Bekijk beelden van het ongeluk.There's a virus in my system
wat heb jij dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, merendeel is behoorlijk aan de prijs
en was dat niet laatst nog?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
TJ liet het me zien jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
Een deelnemer van het Duitse programma Wetten Dass? is zaterdag tijdens een live-uitzending gewond geraakt.
De 23-jarige man had gewed dat hij binnen vier minuten over vijf rijdende auto's kon springen met behulp van springveren onder zijn schoenen. Bij de vierde auto, die bestuurd werd door zijn eigen vader, kwam hij niet hoog genoeg en werd hij geraakt. Hij vloog door de lucht en klapte op de grond, waar hij tot grote schrik van de presentators en het publiek roerloos bleef liggen.
De live-uitzending op zender ZDF werd meteen gestaakt en gaat ook niet meer verder. Justin Bieber zou in het programma optreden.
Volgens Duitse media werd de kandidaat naar het ziekenhuis afgevoerd. Het is niet bekend hoe zwaar zijn verwondingen zijn. Volgens de presentator is hij echter buiten levensgevaar.
Bekijk beelden van het ongeluk.
Meisjes vinden homo's altijd cutequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar meisjes vinden 'm 'cute'..
![]()
zijn het erge beelden?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
want ik heb vandaag al te veel Ogrish.com achtige praktijken gezien...Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Mijn zusje dus niet, bij deze dus ontkrachtquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meisjes vinden homo's altijd cute.
![]()
dat ga ik hier toch niet neerzettenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zijn het erge beelden?
want ik heb vandaag al te veel Ogrish.com achtige praktijken gezien...
Ik heb een badkuip/pooierbak/hoerensloepquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb jij dan?
en was dat niet laatst nog?
Ja, was begin september![]()
![]()
ik had 'm sws wel gekeken...quote:
Het ziet er echt extreem pijnlijk uit, maar die mensen in het publiek met die 0 punten bordjes, was dat serieus?Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Is dat dezelfde als een tijdje geleden of een anderequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een badkuip/pooierbak/hoerensloep
Ja, was begin september
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Sorry hoor, maar in 1982 deden ze dat gewoon op blote voeten. Toen ging het ok niet helemaal goed okee, maar springveren onder je schoenenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
De 23-jarige man had gewed dat hij binnen vier minuten over vijf rijdende auto's kon springen met behulp van springveren onder zijn schoenen.en dan nog falen
![]()
![]()
Dan ben je wel een uitlachbare sukkel.
Nog steeds dezelfdequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als een tijdje geleden of een andere![]()
![]()
Ja, zie dan heb ik een heel stuk gezien, richting de Librijequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een badkuip/pooierbak/hoerensloep
Ja, was begin september
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
die man is sowieso een tamme dakhaasquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in 1982 deden ze dat gewoon op blote voeten. Toen ging het ok niet helemaal goed okee, maar springveren onder je schoenenen dan nog falen
![]()
![]()
Heb je nog naar ons gezwaaid?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zie dan heb ik een heel stuk gezien, richting de Librije![]()
![]()
Jij mag nog niet eens tubgirl posten. Van je moeder. Dan weet je dus ook niet eens van het bestaan van ogrish en zo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zijn het erge beelden?
want ik heb vandaag al te veel Ogrish.com achtige praktijken gezien...Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Probeer het zelf eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in 1982 deden ze dat gewoon op blote voeten. Toen ging het ok niet helemaal goed okee, maar springveren onder je schoenenen dan nog falen
![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste meisjes dan...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn zusje dus niet, bij deze dus ontkracht.
![]()
Van wie dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt spontaan fan van iemans die ik nog nooit eerder gezien heb![]()
![]()
Wie is dat danquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt spontaan fan van iemans die ik nog nooit eerder gezien heb
ik vind jou ook liefquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt spontaan fan van iemans die ik nog nooit eerder gezien heb
oh jij hebt mij wel gezien![]()
3 guys 1 hammer, Skinhead with Chainsaw, Suicide Fails [gun accident], Frans Duijts, Painfull accident slideshow van Ogrish.com, alles heb ik gezien, mijn ziel is al reeds vergaan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens tubgirl posten. Van je moeder. Dan weet je dus ook niet eens van het bestaan van ogrish en zo.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
![]()
is de minachtende PI
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind jou ook lief
oh jij hebt mij wel gezien![]()
geniaal wat ie nu doetquote:
aanrader!quote:Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
het viel jou ook al opquote:
\quote:
denk eens na
Nee dat is heel wat andersquote:Ik pretendeer niet dat ik dat kan. Maar wat ik eerder al zei, ooit waren er gasten die dat barefoot deden. Zelfs ongeacht of ht lukt, is dat toch veel cooler dan met springveren onder je schoenen
heeft ie ook super pursuit mode en turbo boost?quote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Neequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeft ie ook super pursuit mode en turbo boost?![]()
![]()
ja maar in principe ben je dat dus dan nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd als ik wil aangeven dat ik vriendelijk ben
ik ben nooit vriendelijk, dat scheeltquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd als ik wil aangeven dat ik vriendelijk benIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:_!
Wat een domkop ben je dan!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
En die vader reed hem bewust aan wedden
Sporten voor Sophia![]()
Ik stond vast op het kruispunt, want jullie kwamen langsquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hebben wij wellicht wel teruggezwaaid
Toen zei mijn zoontje: mama, mama, moooooooooooie autooooooooooooooooos!
En toen zijn we gaan zwaaien![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Jawel hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar in principe ben je dat dus dan niet.
![]()
Wat een haters op die Duitser
Hoaxquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben nooit vriendelijk, dat scheelt.
![]()
En daar gaat ie weer zingen![]()
ik bedoel qua pi heh niet persoonlijkquote:There's a virus in my system
Ah, ja, bij dat kruispuntquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik stond vast op het kruispunt, want jullie kwamen langs
Toen zei mijn zoontje: mama, mama, moooooooooooie autooooooooooooooooos!
En toen zijn we gaan zwaaien![]()
![]()
![]()
Als hij had meegedaan met op zoek naar Jospeh had hij het gewonnen van Freekquote:
ik ben toch lief?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of ik een kadootje voor em had
Sporten voor Sophia![]()
zwaar welquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als hij had meegedaan met op zoek naar Jospeh had hij het gewonnen van Freek
Dat is jouw interpretatie van de piquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel qua pi heh niet persoonlijk.
Ik vind het een neutraal, vriendelijk geel mannetje.
![]()
Die bij de Badhuiswal, echt vlakbij Librijes hotelquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Maar Freek zingt ook goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als hij had meegedaan met op zoek naar Jospeh had hij het gewonnen van Freek
De teloorgang van de PI.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie van de pi.
k wil best een nieuwe kopen, maar dan voor erbij hequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een pouperbak. Koop un niewe.![]()
![]()
Beter als die hard lachtquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie van de pi.
![]()
![]()
ik voel het bemoedigende schouderklopje erbij hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef D. het volgende:
geeft niet hoor, er zijn meer mensen die al die merken niet uit elkaar kunnen houden
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
dat zeg ik!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zolang je in je kooi blijft en niemand je bananen voert wel ja.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Daar stonden allemaal jongelui te filmen en foto's te makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die bij de Badhuiswal, echt vlakbij Librijes hotel![]()
![]()
Aston Martin schijnt een leuk boodschappenkarretje te hebben tegenwoordig. Wat voor jou?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
k wil best een nieuwe kopen, maar dan voor erbij he
Die zat erbij jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik voel het bemoedigende schouderklopje erbij hoor![]()
![]()
Mijn broers MP3-speler ruikt heerlijk
helaas is hij wel overleden, want een ritje in de wasmachine deed verder niet veel goeds
Nou, en ik zat ik mijn saaie auto te wachten tot iedereen voorbij was..het waren er veeeeeeelquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Daar stonden allemaal jongelui te filmen en foto's te maken
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Absoluut, ik ben ook fan van hem, maar deze gozert is zoooooo ontzettend briljantquote:Juin uit Eigen Tuin!![]()
Nee, die heeft mijn neefje eentje, dus wil hem niet naäpenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aston Martin schijnt een leuk boodschappenkarretje te hebben tegenwoordig. Wat voor jou?![]()
![]()
Anders voelde ik hem ook niet he, schatquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Eenschquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben ook fan van hem, maar deze gozert is zoooooo ontzettend briljant
Al valt er over te twisten of je niet liever bent nadat iemand het bord 'niet voederen' heeft genegeerd en je een banaan heeft toegeworpenquote:.
![]()
Meestal kunnen ze daar niet goed tegenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Muck het volgende:
helaas is hij wel overleden, want een ritje in de wasmachine deed verder niet veel goeds![]()
![]()
Hmm begrijpelijk. Wat kost zulks tegenwoordig?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die heeft mijn neefje eentje, dus wil hem niet naäpenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
50 stuksquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, en ik zat ik mijn saaie auto te wachten tot iedereen voorbij was..het waren er veeeeeeel
autootjes![]()
kom eens een middagje koffie leuten, dan praat je wel andersquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen hoor
Sporten voor Sophia![]()
Waarom heb jij je broer dan ook in de wasmachine gestopt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Muck het volgende:
helaas is hij wel overleden, want een ritje in de wasmachine deed verder niet veel goeds![]()
hij past er eindelijk inquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom heb jij je broer dan ook in de wasmachine gestopt?
Neequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En vocaal
Maar ja dat zal die MP3 speler nooit meer meemaken
Voor de meeste dure auto geldt dat hoe ouder ie is, hoe meer er al is afgeschrevenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm begrijpelijk. Wat kost zulks tegenwoordig?![]()
![]()
Ik neem nog maar iets te drinken en ga eens kijken of er ook nog iets te eten is
ja doei kom jij maar hierheen hoor als je zo nodig koffie wilt drinkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom eens een middagje koffie leuten, dan praat je wel anders![]()
Stuk of 50quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar staan zeker wel leuke tussen![]()
![]()
ik krijg net een toastje met brie in mijn bakkes gestoptquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog maar iets te drinken en ga eens kijken of er ook nog iets te eten is
'WANT ZIJ GELOOOOOOOOFD IN MIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, ZIJ ZIET TOEKOEMST, IN ONS ALLLLLLEBEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIOp woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Had je met mij mee moeten gaan dan had je nu geen hongerquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog maar iets te drinken en ga eens kijken of er ook nog iets te eten is![]()
En ze deden VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
krolse kat, hou je bekquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
'WANT ZIJ GELOOOOOOOOFD IN MIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, ZIJ ZIET TOEKOEMST, IN ONS ALLLLLLEBEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2010 22:52:44 ]![]()
Uhuquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ze deden VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
![]()
lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik krijg net een toastje met brie in mijn bakkes gestopt
ik hoorde 'm net op tv toen ik ergens heenzapte, en nu zit ie in m'n kopquote:
snel weer naar Alex
Toen ze je spelling zag, was het inderdaad voltooid verleden tijd dat geloven in jouquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
'WANT ZIJ GELOOOOOOOOFD IN MIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, ZIJ ZIET TOEKOEMST, IN ONS ALLLLLLEBEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.
![]()
Nou wil ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik krijg net een toastje met brie in mijn bakkes gestopt![]()
![]()
en toen deed ik: oeh oeh oeh, ze doen vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmm en toen deed zoonliefquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
![]()
één of andere kerel op TV Gelderland maat alles van marsepein
![]()
Maar nieuw? een kaatje of 40?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Voor de meeste dure auto geldt dat hoe ouder ie is, hoe meer er al is afgeschreven
Spelling, wat een prachtig woord, wat houd het in?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ze je spelling zag, was het inderdaad voltooid verleden tijd dat geloven in jou.
Over 9 maanden zijn we er weerquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en toen deed ik: oeh oeh oeh, ze doen vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmm en toen deed zoonlief![]()
![]()
Ga nu niet kijken, moet ik eerst dat kanaal opzoekenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:53 schreef Muck het volgende:
één of andere kerel op TV Gelderland maat alles van marsepein
![]()
![]()
![]()
Dat leer je volgend jaar, als je in groep 6 zitquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Spelling, wat een prachtig woord, wat houd het in?.
![]()
leuk dat waterorgel wat die heeft.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Muck het volgende:
helaas is hij wel overleden, want een ritje in de wasmachine deed verder niet veel goedsPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Oh ok, ik kijk er naar uit!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat leer je volgend jaar, als je in groep 6 zit.
Ik ben echt flabbergasted....
Hij vertelt telkens een ander verhaal en het komt iedere keer snoeihard binnen...Juin uit Eigen Tuin!![]()
hier is een relatief vaag begripquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doei kom jij maar hierheen hoor als je zo nodig koffie wilt drinken
Sporten voor Sophia![]()
dat is ook wel zo praktisch.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nieuw?
een Aston heb je vanaf 160K
Maar dan heb je een instapmodel heils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Hij vertelt telkens een ander verhaal en het komt iedere keer snoeihard binnen...Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hihi.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Hij vertelt telkens een ander verhaal en het komt iedere keer snoeihard binnen...
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat je kunt instappen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook wel zo praktisch.![]()
![]()
Ja nee dat boodschappenbakje heb ik het over hequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nieuw?
een Aston heb je vanaf 160K
Maar dan heb je een instapmodel he
De Ford Ka?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nee dat boodschappenbakje heb ik het over he![]()
Zit je me nou minachtend aan te kijken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik dan eerst bij jou komen en dan ook kijken?![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Nee ik ben gewoon vrolijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit je me nou minachtend aan te kijken?![]()
![]()
pleur op met je vage gedoequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier is een relatief vaag begrip![]()
![]()
Ik bedoel hihi omdat ik jou zo schattig enthousiast vind.quote:
Ik vat niet ALLES dubbelzinnig op hoor
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel hihi omdat ik jou zo schattig enthousiast vind.
Ik vat niet ALLES dubbelzinnig op hoor
Ja ik zit echt ontroerd te genieten, en tegelijkertijd te gieren van het lachenJuin uit Eigen Tuin!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: