ja doei kom jij maar hierheen hoor als je zo nodig koffie wilt drinkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom eens een middagje koffie leuten, dan praat je wel anders
Stuk of 50quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar staan zeker wel leuke tussen
ik krijg net een toastje met brie in mijn bakkes gestoptquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog maar iets te drinken en ga eens kijken of er ook nog iets te eten is
Had je met mij mee moeten gaan dan had je nu geen hongerquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog maar iets te drinken en ga eens kijken of er ook nog iets te eten is
En ze deden VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:
krolse kat, hou je bekquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
'WANT ZIJ GELOOOOOOOOFD IN MIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, ZIJ ZIET TOEKOEMST, IN ONS ALLLLLLEBEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Uhuquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ze deden VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik krijg net een toastje met brie in mijn bakkes gestopt
ik hoorde 'm net op tv toen ik ergens heenzapte, en nu zit ie in m'n kopquote:
Toen ze je spelling zag, was het inderdaad voltooid verleden tijd dat geloven in jouquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
'WANT ZIJ GELOOOOOOOOFD IN MIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, ZIJ ZIET TOEKOEMST, IN ONS ALLLLLLEBEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Nou wil ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik krijg net een toastje met brie in mijn bakkes gestopt
en toen deed ik: oeh oeh oeh, ze doen vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmm en toen deed zoonliefquote:
Maar nieuw? een kaatje of 40?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Voor de meeste dure auto geldt dat hoe ouder ie is, hoe meer er al is afgeschreven
Spelling, wat een prachtig woord, wat houd het in?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ze je spelling zag, was het inderdaad voltooid verleden tijd dat geloven in jou.
Over 9 maanden zijn we er weerquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en toen deed ik: oeh oeh oeh, ze doen vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmm en toen deed zoonlief
Ga nu niet kijken, moet ik eerst dat kanaal opzoekenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:53 schreef Muck het volgende:
één of andere kerel op TV Gelderland maat alles van marsepein
![]()
Dat leer je volgend jaar, als je in groep 6 zitquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Spelling, wat een prachtig woord, wat houd het in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |