Ja dat heb ik net gezien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij kan echt prachtig hoog én laag zingen, en dat ook heel professioneel afwisselen
wat heb jij dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, merendeel is behoorlijk aan de prijs
TJ liet het me zien jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
Zwaar ongeluk in live-uitzending
Een deelnemer van het Duitse programma Wetten Dass? is zaterdag tijdens een live-uitzending gewond geraakt.
De 23-jarige man had gewed dat hij binnen vier minuten over vijf rijdende auto's kon springen met behulp van springveren onder zijn schoenen. Bij de vierde auto, die bestuurd werd door zijn eigen vader, kwam hij niet hoog genoeg en werd hij geraakt. Hij vloog door de lucht en klapte op de grond, waar hij tot grote schrik van de presentators en het publiek roerloos bleef liggen.
De live-uitzending op zender ZDF werd meteen gestaakt en gaat ook niet meer verder. Justin Bieber zou in het programma optreden.
Volgens Duitse media werd de kandidaat naar het ziekenhuis afgevoerd. Het is niet bekend hoe zwaar zijn verwondingen zijn. Volgens de presentator is hij echter buiten levensgevaar.
Bekijk beelden van het ongeluk.
Meisjes vinden homo's altijd cutequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar meisjes vinden 'm 'cute'.
zijn het erge beelden?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
Een deelnemer van het Duitse programma Wetten Dass? is zaterdag tijdens een live-uitzending gewond geraakt.
De 23-jarige man had gewed dat hij binnen vier minuten over vijf rijdende auto's kon springen met behulp van springveren onder zijn schoenen. Bij de vierde auto, die bestuurd werd door zijn eigen vader, kwam hij niet hoog genoeg en werd hij geraakt. Hij vloog door de lucht en klapte op de grond, waar hij tot grote schrik van de presentators en het publiek roerloos bleef liggen.
De live-uitzending op zender ZDF werd meteen gestaakt en gaat ook niet meer verder. Justin Bieber zou in het programma optreden.
Volgens Duitse media werd de kandidaat naar het ziekenhuis afgevoerd. Het is niet bekend hoe zwaar zijn verwondingen zijn. Volgens de presentator is hij echter buiten levensgevaar.
Bekijk beelden van het ongeluk.
Mijn zusje dus niet, bij deze dus ontkrachtquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meisjes vinden homo's altijd cute.
dat ga ik hier toch niet neerzettenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zijn het erge beelden?
want ik heb vandaag al te veel Ogrish.com achtige praktijken gezien...
Ik heb een badkuip/pooierbak/hoerensloepquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb jij dan?
en was dat niet laatst nog?
ik had 'm sws wel gekeken...quote:
Is dat dezelfde als een tijdje geleden of een anderequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een badkuip/pooierbak/hoerensloep
Ja, was begin september
Sorry hoor, maar in 1982 deden ze dat gewoon op blote voeten. Toen ging het ok niet helemaal goed okee, maar springveren onder je schoenenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
De 23-jarige man had gewed dat hij binnen vier minuten over vijf rijdende auto's kon springen met behulp van springveren onder zijn schoenen.
Nog steeds dezelfdequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als een tijdje geleden of een andere
Ja, zie dan heb ik een heel stuk gezien, richting de Librijequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een badkuip/pooierbak/hoerensloep
Ja, was begin september
die man is sowieso een tamme dakhaasquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in 1982 deden ze dat gewoon op blote voeten. Toen ging het ok niet helemaal goed okee, maar springveren onder je schoenenen dan nog falen
![]()
![]()
Dan ben je wel een uitlachbare sukkel.
Heb je nog naar ons gezwaaid?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zie dan heb ik een heel stuk gezien, richting de Librije
Jij mag nog niet eens tubgirl posten. Van je moeder. Dan weet je dus ook niet eens van het bestaan van ogrish en zo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zijn het erge beelden?
want ik heb vandaag al te veel Ogrish.com achtige praktijken gezien...
Probeer het zelf eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in 1982 deden ze dat gewoon op blote voeten. Toen ging het ok niet helemaal goed okee, maar springveren onder je schoenenen dan nog falen
![]()
![]()
Dan ben je wel een uitlachbare sukkel.
De meeste meisjes dan...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn zusje dus niet, bij deze dus ontkracht
Van wie dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt spontaan fan van iemans die ik nog nooit eerder gezien heb
Wie is dat danquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
ik vind jou ook liefquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
3 guys 1 hammer, Skinhead with Chainsaw, Suicide Fails [gun accident], Frans Duijts, Painfull accident slideshow van Ogrish.com, alles heb ik gezien, mijn ziel is al reeds vergaan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens tubgirl posten. Van je moeder. Dan weet je dus ook niet eens van het bestaan van ogrish en zo.
is de minachtende PI
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind jou ook lief
oh jij hebt mij wel gezien
geniaal wat ie nu doetquote:
aanrader!quote:
het viel jou ook al opquote:
\quote:
Nee dat is heel wat andersquote:
heeft ie ook super pursuit mode en turbo boost?quote:
Neequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeft ie ook super pursuit mode en turbo boost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |