echt geweldigquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
energiebaan in de staal stimuleren![]()
waarom heb je ze dan eerst verstopt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu nog?
ik ga zo de kadootjes verzamelen die ik verstopt heb en in de zak doen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel mensen zo heten man, hoe moet ik die nou kennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, uurtje verderop, maar ik rij ieder jaar mee met de Blauwvinger Rally, en Jonnie is sponsor en verzorgt het diner na afloop![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook nog wat cadeaus inpakken en maar verstoppen. Je moet wat als ze slapen
veel succes!Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Hoezo nu nog? ik vind het meer nu al of niet STquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu nog?
ik ga zo de kadootjes verzamelen die ik verstopt heb en in de zak doen![]()
![]()
Als wie slapen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook nog wat cadeaus inpakken en maar verstoppen. Je moet wat als ze slapen![]()
is goed dat jij niet weet die het isquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat toch ook een meisjeshoofd.
![]()
![]()
Wie is het dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
is goed dat jij niet weet die het is.
![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
extra spanning nu het donker is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu nog?
ik ga zo de kadootjes verzamelen die ik verstopt heb en in de zak doen
Heb je voor een kleine lieve Rotterdamse aap ook wat?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
In van die toffe oude auto's?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, uurtje verderop, maar ik rij ieder jaar mee met de Blauwvinger Rally, en Jonnie is sponsor en verzorgt het diner na afloop
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
dat accent met die blik erbij![]()
![]()
en laat lozzeh.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Justin Bieber aan jullie reacties te zienquote:
meest bekeken video op YouTube.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga nu niet meer sneeuwballen gooien hooris leuk
Justin baby of zo ietsquote:![]()
![]()
op dat moment ging mijn bier door de kamerquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef TheFamousMan het volgende:
De paal bepaald nooit wat er moet gebeuren NOOIT.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
nee verwend nest, kijk muck maar aanquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
extra spanning nu het donker is.
Heb je voor een kleine lieve Rotterdamse aap ook wat?![]()
he, wat?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo nu nog? ik vind het meer nu al of niet STils qui sont décédés
ne sont pas partis
ME ik zeg het je, MEquote:![]()
Is it to ME to say I'm sorry
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
nu hoort ie stemmen in z'n hoofdquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op dat moment ging mijn bier door de kamer
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Nee, merendeel zijn toch redelijk nieuwquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In van die toffe oude auto's?![]()
![]()
Wie? Is dat het nichtje van Dokter Bibber of zo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Justin Bieber aan jullie reacties te zien
meest bekeken video op YouTube..
![]()
verwend? Hoe kom je erbij? het meeste heb ik zelf voor gewerkt hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee verwend nest, kijk muck maar aan
Ik kijk................kijkt ze raar terug
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie? Is dat het nichtje van Dokter Bibber of zo?.
![]()
moet je eens vragen op een middelbare school, alle jongens zeggen: Hij is een kleine homo.
en dan de meisjes: je bent gewoon jaloers omdat hij meisjes kan krijgen
Oh. In van die heule dure nieuwere auto's?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, merendeel zijn toch redelijk nieuw
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ME ik zeg het je, ME![]()
Is it to ME to say I'm sorryBron: http://www.marillion.com/music/lyrics/misplaced.htmquote:Do you remember chalk hearts melting on a playground wall
Do you remember dawn escapes from moon washed college hall
s Do you remember the cherry blossom in the market square
Do you remember I thought it was confetti in our hair
By the way didn't I break your heart?
Please excuse me, I never meant to break your heart
So sorry, I never meant to break your heart
But you broke mine
Kayleigh is it too late to say I'm sorry?
And Kayleigh could we get it together again?
I just can't go on pretending that it came to a natural end
Kayleigh, oh I never thought I'd miss you
And Kayleigh I thought that we'd always be friends
We said our love would last forever
So how did it come to this bitter end?
Do you remember barefoot on the lawn with shooting stars
Do you remember loving on the floor in Belsize Park
Do you remember dancing in stilettos in the snow
Do you remember you never understood I had to go
By the way, didn't I break your heart
Please excuse me, I never meant to break your heart
So sorry, I never meant to break your heart
But you broke mine
Kayleigh I just wanna say I'm sorry
But Kayleigh I'm too scared to pick up the phone
To hear you've found another lover to patch up our broken home
Kayleigh I'm still trying to write that love song
Kayleigh it's more important to me now you're gone
Maybe it will prove that we were right
Or ever prove that I was wrong"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Hij heeft echt zo'n fucking goede zangstemquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nu hoort ie stemmen in z'n hoofd
Ik snap nu dat hij de hoofdrol speelt in Toon de musicalJuin uit Eigen Tuin!![]()
en terechtquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
verwend? Hoe kom je erbij? het meeste heb ik zelf voor gewerkt hoor
Ik kijk................kijkt ze raar terug![]()
![]()
Ja, merendeel is behoorlijk aan de prijsquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. In van die heule dure nieuwere auto's?![]()
![]()
O, het is een jongetje... nou ja, met zo'n kop moet je wel homo zijn ja, dus dat zien die jongens dan goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
moet je eens vragen op een middelbare school, alle jongens zeggen: Hij is een kleine homo.
en dan de meisjes: je bent gewoon jaloers omdat hij meisjes kan krijgen.
![]()
Mensen van mijn leeftijd stellen geen vragen op een middelbare school. Wij dicteren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
en dan de meisjes: je bent gewoon jaloers omdat hij meisjes kan krijgenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
hij kan echt prachtig hoog én laag zingen, en dat ook heel professioneel afwisselenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij heeft echt zo'n fucking goede zangstem
Ik snap nu dat hij de hoofdrol speelt in Toon de musical
er zat er hier eentje naar me te starenquote:
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Oh dan moet je het maar eens aan mijn zusje vragenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
en dan de meisjes: je bent gewoon jaloers omdat hij meisjes kan krijgen![]()
![]()
in opdrachtquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef Muck het volgende:
[..]
er zat er hier eentje naar me te starenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
of ik een kadootje voor em hadquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef Muck het volgende:
[..]
er zat er hier eentje naar me te staren![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, het is een jongetje... nou ja, met zo'n kop moet je wel homo zijn ja, dus dat zien die jongens dan goed.
maar meisjes vinden 'm 'cute'.
ik heb geen haat tegen 'm, maar het is gewoon niet mijn muziek, maar hij kan wel zingen, en is er gewoon echt een keiharde miljonair mee geworden, dus ik heb respect voor die knul
Ja dat heb ik net gezien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij kan echt prachtig hoog én laag zingen, en dat ook heel professioneel afwisselen
Ik ben niet snel onder de indruk, maar nu echt heeel diep onder de indruk...
Wat is hij goehoed....Juin uit Eigen Tuin!![]()
Zwaar ongeluk in live-uitzending
Een deelnemer van het Duitse programma Wetten Dass? is zaterdag tijdens een live-uitzending gewond geraakt.
De 23-jarige man had gewed dat hij binnen vier minuten over vijf rijdende auto's kon springen met behulp van springveren onder zijn schoenen. Bij de vierde auto, die bestuurd werd door zijn eigen vader, kwam hij niet hoog genoeg en werd hij geraakt. Hij vloog door de lucht en klapte op de grond, waar hij tot grote schrik van de presentators en het publiek roerloos bleef liggen.
De live-uitzending op zender ZDF werd meteen gestaakt en gaat ook niet meer verder. Justin Bieber zou in het programma optreden.
Volgens Duitse media werd de kandidaat naar het ziekenhuis afgevoerd. Het is niet bekend hoe zwaar zijn verwondingen zijn. Volgens de presentator is hij echter buiten levensgevaar.
Bekijk beelden van het ongeluk.There's a virus in my system
wat heb jij dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, merendeel is behoorlijk aan de prijs
en was dat niet laatst nog?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
TJ liet het me zien jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
Een deelnemer van het Duitse programma Wetten Dass? is zaterdag tijdens een live-uitzending gewond geraakt.
De 23-jarige man had gewed dat hij binnen vier minuten over vijf rijdende auto's kon springen met behulp van springveren onder zijn schoenen. Bij de vierde auto, die bestuurd werd door zijn eigen vader, kwam hij niet hoog genoeg en werd hij geraakt. Hij vloog door de lucht en klapte op de grond, waar hij tot grote schrik van de presentators en het publiek roerloos bleef liggen.
De live-uitzending op zender ZDF werd meteen gestaakt en gaat ook niet meer verder. Justin Bieber zou in het programma optreden.
Volgens Duitse media werd de kandidaat naar het ziekenhuis afgevoerd. Het is niet bekend hoe zwaar zijn verwondingen zijn. Volgens de presentator is hij echter buiten levensgevaar.
Bekijk beelden van het ongeluk.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Meisjes vinden homo's altijd cutequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar meisjes vinden 'm 'cute'..
![]()
zijn het erge beelden?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
Bekijk beelden van het ongeluk.
want ik heb vandaag al te veel Ogrish.com achtige praktijken gezien...Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Mijn zusje dus niet, bij deze dus ontkrachtquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meisjes vinden homo's altijd cute.
![]()
dat ga ik hier toch niet neerzettenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zijn het erge beelden?
want ik heb vandaag al te veel Ogrish.com achtige praktijken gezien...
Ik heb een badkuip/pooierbak/hoerensloepquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb jij dan?
en was dat niet laatst nog?
Ja, was begin september![]()
![]()
ik had 'm sws wel gekeken...quote:
Het ziet er echt extreem pijnlijk uit, maar die mensen in het publiek met die 0 punten bordjes, was dat serieus?Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Is dat dezelfde als een tijdje geleden of een anderequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een badkuip/pooierbak/hoerensloep
Ja, was begin september
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Sorry hoor, maar in 1982 deden ze dat gewoon op blote voeten. Toen ging het ok niet helemaal goed okee, maar springveren onder je schoenenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
De 23-jarige man had gewed dat hij binnen vier minuten over vijf rijdende auto's kon springen met behulp van springveren onder zijn schoenen.en dan nog falen
![]()
![]()
Dan ben je wel een uitlachbare sukkel.
Nog steeds dezelfdequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als een tijdje geleden of een andere![]()
![]()
Ja, zie dan heb ik een heel stuk gezien, richting de Librijequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een badkuip/pooierbak/hoerensloep
Ja, was begin september
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
die man is sowieso een tamme dakhaasquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in 1982 deden ze dat gewoon op blote voeten. Toen ging het ok niet helemaal goed okee, maar springveren onder je schoenenen dan nog falen
![]()
![]()
Heb je nog naar ons gezwaaid?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zie dan heb ik een heel stuk gezien, richting de Librije![]()
![]()
Jij mag nog niet eens tubgirl posten. Van je moeder. Dan weet je dus ook niet eens van het bestaan van ogrish en zo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zijn het erge beelden?
want ik heb vandaag al te veel Ogrish.com achtige praktijken gezien...Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Probeer het zelf eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in 1982 deden ze dat gewoon op blote voeten. Toen ging het ok niet helemaal goed okee, maar springveren onder je schoenenen dan nog falen
![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste meisjes dan...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn zusje dus niet, bij deze dus ontkracht.
![]()
Van wie dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt spontaan fan van iemans die ik nog nooit eerder gezien heb![]()
![]()
Wie is dat danquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt spontaan fan van iemans die ik nog nooit eerder gezien heb
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
ik vind jou ook liefquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt spontaan fan van iemans die ik nog nooit eerder gezien heb
oh jij hebt mij wel gezien![]()
3 guys 1 hammer, Skinhead with Chainsaw, Suicide Fails [gun accident], Frans Duijts, Painfull accident slideshow van Ogrish.com, alles heb ik gezien, mijn ziel is al reeds vergaan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens tubgirl posten. Van je moeder. Dan weet je dus ook niet eens van het bestaan van ogrish en zo.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
![]()
is de minachtende PI
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind jou ook lief
oh jij hebt mij wel gezien![]()
Juin uit Eigen Tuin!![]()
geniaal wat ie nu doetquote:
aanrader!quote:Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
het viel jou ook al opquote:
\quote:
denk eens na
Nee dat is heel wat andersquote:Ik pretendeer niet dat ik dat kan. Maar wat ik eerder al zei, ooit waren er gasten die dat barefoot deden. Zelfs ongeacht of ht lukt, is dat toch veel cooler dan met springveren onder je schoenen
heeft ie ook super pursuit mode en turbo boost?quote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Neequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeft ie ook super pursuit mode en turbo boost?![]()
![]()
ja maar in principe ben je dat dus dan nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd als ik wil aangeven dat ik vriendelijk ben
ik ben nooit vriendelijk, dat scheeltquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd als ik wil aangeven dat ik vriendelijk benIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: