Beter als die hard lachtquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie van de pi.
Ik vind het een neutraal, vriendelijk geel mannetje.
ik voel het bemoedigende schouderklopje erbij hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef D. het volgende:
geeft niet hoor, er zijn meer mensen die al die merken niet uit elkaar kunnen houden
dat zeg ik!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zolang je in je kooi blijft en niemand je bananen voert wel ja.
Daar stonden allemaal jongelui te filmen en foto's te makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die bij de Badhuiswal, echt vlakbij Librijes hotel
Aston Martin schijnt een leuk boodschappenkarretje te hebben tegenwoordig. Wat voor jou?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
k wil best een nieuwe kopen, maar dan voor erbij he
Die zat erbij jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik voel het bemoedigende schouderklopje erbij hoor
Nou, en ik zat ik mijn saaie auto te wachten tot iedereen voorbij was..het waren er veeeeeeelquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Daar stonden allemaal jongelui te filmen en foto's te maken
Absoluut, ik ben ook fan van hem, maar deze gozert is zoooooo ontzettend briljantquote:
Nee, die heeft mijn neefje eentje, dus wil hem niet naäpenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aston Martin schijnt een leuk boodschappenkarretje te hebben tegenwoordig. Wat voor jou?
Anders voelde ik hem ook niet he, schatquote:
Eenschquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben ook fan van hem, maar deze gozert is zoooooo ontzettend briljant
Al valt er over te twisten of je niet liever bent nadat iemand het bord 'niet voederen' heeft genegeerd en je een banaan heeft toegeworpenquote:
Meestal kunnen ze daar niet goed tegenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Muck het volgende:
Mijn broers MP3-speler ruikt heerlijk
helaas is hij wel overleden, want een ritje in de wasmachine deed verder niet veel goeds
Hmm begrijpelijk. Wat kost zulks tegenwoordig?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die heeft mijn neefje eentje, dus wil hem niet naäpen
50 stuksquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, en ik zat ik mijn saaie auto te wachten tot iedereen voorbij was..het waren er veeeeeeel
kom eens een middagje koffie leuten, dan praat je wel andersquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen hoor
Waarom heb jij je broer dan ook in de wasmachine gestopt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Muck het volgende:
Mijn broers MP3-speler ruikt heerlijk
helaas is hij wel overleden, want een ritje in de wasmachine deed verder niet veel goeds
hij past er eindelijk inquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom heb jij je broer dan ook in de wasmachine gestopt?
Neequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En vocaal
Maar ja dat zal die MP3 speler nooit meer meemaken
Voor de meeste dure auto geldt dat hoe ouder ie is, hoe meer er al is afgeschrevenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm begrijpelijk. Wat kost zulks tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |