Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Klopt, maar die is op dit moment vrij stil ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
jij zit ook in GRTDOJW zo te zien?
Achja, SC's zijn toch wel het leukste aan Fok! vind ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, maar die is op dit moment vrij stil ook
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, SC's zijn toch wel het leukste aan Fok! vind ik
Wow, je maakt er een lange dag vanquote:
Madame M!quote:
Ja, GF zal straks wel weer terugkomen thoughquote:
hopelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, GF zal straks wel weer terugkomen though
Het blijft wel heel erg stil zegquote:
inderdaad. de NB sterft ook al aardig af, gelukkig is MSN nog drukbevolkt!quote:
MSN gebruik ik echt al jaren niet meer. Zeker 4 jaar niet meer maar ik denk wel langerquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
inderdaad. de NB sterft ook al aardig af, gelukkig is MSN nog drukbevolkt!
Dat gaat zeker vrij rap danquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:34 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ga al aardig snel op de 60 posts per dag af...
begon deze maand met 40 p/d, en deze week met 50 p/d!
veel ge KSC't
ik vind het gewoon het handigst op m'n mobiel, en als je het op je mobiel gewend bent, ga je het ook automatisch doen op de PCquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
MSN gebruik ik echt al jaren niet meer. Zeker 4 jaar niet meer maar ik denk wel langer
Heb het nog nooit op mijn telefoon gezet. Het zat wel op mijn BB maar dat gebruikte ik nooit. Ik gebruik Facebook wel veelquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het gewoon het handigst op m'n mobiel, en als je het op je mobiel gewend bent, ga je het ook automatisch doen op de PC
Ik zat vroeger wel op Hyves, maar nu ook bijna nooit meer...quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb het nog nooit op mijn telefoon gezet. Het zat wel op mijn BB maar dat gebruikte ik nooit. Ik gebruik Facebook wel veel
Ik heb geen Hyves profielquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zat vroeger wel op Hyves, maar nu ook bijna nooit meer...
ik geen FaceBook profielquote:
Facebook is wel handig als je in het buitenland woont. Hyves is meer op NL gerichtquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik geen FaceBook profiel
of misschien wel, maar nooit wat mee gedaan...
klwoptquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Facebook is wel handig als je in het buitenland woont. Hyves is meer op NL gericht
Of hij komt terug om late o'clockquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar Goudkuipje kwam nooit meer terug...
*PAMPAMPAM*
ook mogelijk...quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of hij komt terug om late o'clock
Ik neem nog 1 Strongbow en dan hou ik het voor gezien in ieder gevalquote:
Strongbow fetisjquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik neem nog 1 Strongbow en dan hou ik het voor gezien in ieder geval
Aan alles komt een eind en bij jou is het ook nog eens een uur later dus ik begrijp dat wel. Ik zie je misschien straks dan nog wel mobielquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Strongbow fetisj
ik ga zo ook maar eens naar bed,
misschien nog even door op m'n mobiel
mijn max is meestal tot 5 uur door Fok!-en in het weekend, maar ik heb morgen twee sinterklaas feesten, dus moet ook weer vroeg opquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aan alles komt een eind en bij jou is het ook nog eens een uur later dus ik begrijp dat wel. Ik zie je misschien straks dan nog wel mobiel
Zolang ga ik niet meer door maar vroeger deed ik dat ook wel jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn max is meestal tot 5 uur door Fok!-en in het weekend, maar ik heb morgen twee sinterklaas feesten, dus moet ook weer vroeg op
bedanktquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang ga ik niet meer door maar vroeger deed ik dat ook wel ja
Veel plezier alvast morgen met je feesten![]()
Klinkt leuk. Ik kan me niet herinneren dat ik Sinterklaas heb gevierd. Ben meer van de Kerst zeg maar. Zo voor elkaar iets doen is wel leuk. Het is immers zo makkelijk om gewoon een kadootje te gevenquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedankt
moest dit jaar 3 surprises+gedichten maken
School, eigen familie, en ik doe mee met de familie van mijn vriendin, maar je krijgt er ook wel weer drie voor terug
klwopt, maar kerst met cadeau's onder een kerstboom hebben wij nooit gedaan, wel aten we altijd met de hele familie gezellig een kerst dinerquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Ik kan me niet herinneren dat ik Sinterklaas heb gevierd. Ben meer van de Kerst zeg maar. Zo voor elkaar iets doen is wel leuk. Het is immers zo makkelijk om gewoon een kadootje te geven
Ja, zo zijn er altijd verschillen. Als je het maar gezellig hebtquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, maar kerst met cadeau's onder een kerstboom hebben wij nooit gedaan, wel aten we altijd met de hele familie gezellig een kerst diner
zekersquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo zijn er altijd verschillen. Als je het maar gezellig hebt
Nee, waarschijnlijk niet. Vroeger kocht ik best veel vuurwerk en nu vind ik het gewoon onzinnig en zonde van mijn geld. Ik ga liever naar een mooie display. Dat doe ik ook altijd met Bonfire Night (5 November)quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zekers
Doe jij met Nieuwjaar ook nog iets qua vuurwerk?
Achja, ik koop meestal voor ±15 euro aan klein vuurwerk (rotjes en pijltjes) en dan samen met een groep van 10 vrienden ieder ¤10,- inleggen en een enorme voorraad pijlen of een groot pakket kopenquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet. Vroeger kocht ik best veel vuurwerk en nu vind ik het gewoon onzinnig en zonde van mijn geld. Ik ga liever naar een mooie display. Dat doe ik ook altijd met Bonfire Night (5 November)
Dat is leuk! Zeker een paar mooie vuurpijlen kan ik wel waarderen. Als ik toch geld uitgeef aan vuurwerk zijn het eigenlijk altijd sierpijlenquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, ik koop meestal voor ±15 euro aan klein vuurwerk (rotjes en pijltjes) en dan samen met een groep van 10 vrienden ieder ¤10,- inleggen en een enorme voorraad pijlen of een groot pakket kopen
Illegaal vuurwerk heb ik sowieso nooit begrepen als het om knallers gaat, na een tijdje gaan ze gewoon piepen in je oren voor ¤0,50 per stukquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is leuk! Zeker een paar mooie vuurpijlen kan ik wel waarderen. Als ik toch geld uitgeef aan vuurwerk zijn het eigenlijk altijd sierpijlen
Ja, knalvuurwerk doet het voor mij ook niet tenzij je zo'n 100.000 klapper heb ofzoquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Illegaal vuurwerk heb ik sowieso nooit begrepen als het om knallers gaat, na een tijdje gaan ze gewoon piepen in je oren voor ¤0,50 per stuk
Kopen ze bij ons in de straat ook altijd, zo'n 'miljoen' klapper, en dan ligt de hele straat blauw en zie je niksquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, knalvuurwerk doet het voor mij ook niet tenzij je zo'n 100.000 klapper heb ofzo
Grappig wel. Ik kende dat alleen toen ik jong was en in Haarlem woonde. Toen hadden we zo'n buurman die daar teveel geld aan uitgaf. Op zich wel grappig want het was zo'n tiefusherrie dat je de eerste 5 minuten elkaar niet kon verstaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kopen ze bij ons in de straat ook altijd, zo'n 'miljoen' klapper, en dan ligt de hele straat blauw en zie je niks
Precies jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Grappig wel. Ik kende dat alleen toen ik jong was en in Haarlem woonde. Toen hadden we zo'n buurman die daar teveel geld aan uitgaf. Op zich wel grappig want het was zo'n tiefusherrie dat je de eerste 5 minuten elkaar niet kon verstaan
Ja, idioot eigenlijk als je ziet hoeveel mensen uitgeven aan die zooi. Je zou er best andere leuke dingen voor kunnen doen. Maar goed, ieder zijn ding en toen ik jong was vond ik dat ook leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Precies ja
In Nederland gaan er inderdaad nogal wat miljoenen om in vuurwerk
Zowel legaal als illegaal
Achja, zelfde geld voor AstroTV en verbouwingen van Patricia Paay...quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, idioot eigenlijk als je ziet hoeveel mensen uitgeven aan die zooi. Je zou er best andere leuke dingen voor kunnen doen. Maar goed, ieder zijn ding en toen ik jong was vond ik dat ook leuk
Dat zegt me eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, zelfde geld voor AstroTV en verbouwingen van Patricia Paay...
AstroTV: voorspellingen doen dmv kaarten pakken, contact leggen met de gene zijden, praten met dode honden etc...quote:
Dat soort 'zooi' kijk ik niet op TVquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
AstroTV: voorspellingen doen dmv kaarten pakken, contact leggen met de gene zijden, praten met dode honden etc...
Allemaal commercieel gedoe
Goed bezig GFquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig GF
Had eigenlijk niet gedacht dat je nog terug zou komen vannacht
duh ik ben vandaag zelfs al vroeg klaar met werkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had de hoop op je terugkomst eerlijk gezegd al opgegeven
Serieus joh? Tot hoe laat moet je soms werken danquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
duh ik ben vandaag zelfs al vroeg klaar met werken
quote:Top 100 van vrijdag 3 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 0557 Stuart
04. 0433 goldfinger1963
09. 0342 Marijkezwolle
10. 0302 Pheno
14. 0284 suikertaartje
22. 0195 pgrferrari
23. 0193 Trevland
33. 0173 Symphonic
44. 0159 LovelyLady
56. 0136 MPG
62. 0127 Kuukske
65. 0120 Barbusse
70. 0109 Zeroku
75. 0101 Enfermera
89. 0083 Giertje
tot 3 uur en daarna nog opruimen en poetsen dus dan zou het 4 uur half 5 zijn gewordenquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Serieus joh? Tot hoe laat moet je soms werken dan
En hoe laat gaan jullie dan weer open? Zijn het lange dagen of is het qua aantal uren goed te doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot 3 uur en daarna nog opruimen en poetsen dus dan zou het 4 uur half 5 zijn geworden
Ik sta er niet inquote:
Slaap zequote:
morgenavond om 20.30quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
En hoe laat gaan jullie dan weer open? Zijn het lange dagen of is het qua aantal uren goed te doen
slaap ze MPGquote:
Ooh, dus je hebt best wel tijd voor jezelf nadat je hebt geslapenquote:
en daarvoor komen de kabouters de zaak poetsen en de boodschappen doen en het eten klaar makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, dus je hebt best wel tijd voor jezelf nadat je hebt geslapen![]()
Oh. dat moet allemaal nog gebeuren ook natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daarvoor komen de kabouters de zaak poetsen en de boodschappen doen en het eten klaar maken
slaap ze kerelquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh. dat moet allemaal nog gebeuren ook natuurlijk
Sorry!
* Stuart gaat slapen. Ben moe
Welterusten![]()
slaap ze knakkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh. dat moet allemaal nog gebeuren ook natuurlijk
Sorry!
* Stuart gaat slapen. Ben moe
Welterusten![]()
Dus,'Goudkuipje,'doe jij nog iets aan Sinterklaas?quote:
we hebben vanavond sinterklaaspartyquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dus,'Goudkuipje,'doe jij nog iets aan Sinterklaas?
Slaap zequote:Op zaterdag 4 december 2010 03:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de frikandellen speciaal zijn ook op![]()
en aangezien ik er over5 uurtjes weer eruit moet ga ik lekker pitten![]()
laters
Okok,'sorry meneerquote:
Leeftijden?quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver ik moet morgen ook nog altijd sinterklaascadeaus halen. Tips?
quote:
Noem ze Bubba!quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben vanavond sinterklaasparty
2 zwarte pieten en thats it![]()
hmm lekker koffie, thanks lolaquote:
Balenquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging gister slapen met hoofdpijn en ik stond er ook weer mee op
dat heb ik altijdquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging gister slapen met hoofdpijn en ik stond er ook weer mee op
In dat geval maakt het niet uit dat LL dat heeft?quote:
dat is toch helemaal niet wat ik zegquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval maakt het niet uit dat LL dat heeft?
Maar wel klote![]()
Voel je je al iets fitter dan? Of nog steeds bagger?
Weten ze nou al wat het is dan? Of nog steeds niets?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is toch helemaal niet wat ik zeg![]()
het went vanzelf, ik merk het al bijna nnooit meer, vandaag wel maar kort geslapen en erg moe. Ik ben zeker fitter![]()
Hoe is het met jou?
ja allang, mijn spieren zijn fokked up, ik ben al hard aan het trainenmaar dat gaat langzaam omdat het goed en grondig met, daarna zijn mijn schouders ad beurt, en hopelijk ook mijn koppijn eens wegquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weten ze nou al wat het is dan? Of nog steeds niets?
Hier alles okee hoor
Klote.. Maar hopelijk werkt het dan inderdaad wel wat je nu allemaal aan het doen bentquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja allang, mijn spieren zijn fokked up, ik ben al hard aan het trainenmaar dat gaat langzaam omdat het goed en grondig met, daarna zijn mijn schouders ad beurt, en hopelijk ook mijn koppijn eens weg![]()
beter, nog ah werk?
uhuh werkt zeker, vrijdag een evaluatie gehad en daar was zeker vooruitgang uit af te leidenquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klote.. Maar hopelijk werkt het dan inderdaad wel wat je nu allemaal aan het doen bent
Ja, ik ben nog steeds aan het werkEn het gaat daar steeds beter. Krijg ook heel veel steun en ruimte, dus dat is erg prettig
helleuwquote:
quote:
Goedemorgenquote:
Morgen beroemde meneerquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Good Morning Ladies and Gentleman!
Hier is het gewoon alleen koud, gelukkig geen sneeuw bijgevallenquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het waait hier ook hard... en sinds gisteravond ook weer enkele cm erbij.. ik had mijn paadje zo mooi schoon
![]()
Maar een fatsoenlijke sneeuwpop maken kan gewoon nog niet.Er ligt te weinig
meer sneeuw moet er juist vallen, verse sneeuw betekent meer grip tijdens het lopen/fietsen en het kraakt zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier is het gewoon alleen koud, gelukkig geen sneeuw bijgevallen
Het waait én sneeuwt hier.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het waait hier ook hard... en sinds gisteravond ook weer enkele cm erbij.. ik had mijn paadje zo mooi schoon
![]()
Maar een fatsoenlijke sneeuwpop maken kan gewoon nog niet.Er ligt te weinig
Dat valt hier dus alquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Jaa dat krakenfijn geluid
En aan buienradar te zien krijgen we nog wel het nodige
mooiquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Jaa dat krakenfijn geluid
En aan buienradar te zien krijgen we nog wel het nodige
Sorryquote:
Mooi daar houden die troep.quote:
Nu zijn de fietspaden enzo hier juist mooi schoon, dus dat houd ik graag zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
meer sneeuw moet er juist vallen, verse sneeuw betekent meer grip tijdens het lopen/fietsen en het kraakt zo![]()
![]()
![]()
Heel veel heel grote vlokkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Issut veel?? issut veel??
Ik voel me af en toe net een klein kind![]()
ja en van konijnen, vogeltjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
en al die kattepootjes in de sneeuw
verse sneeuw loopt en fiets juist meesterlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu zijn de fietspaden enzo hier juist mooi schoon, dus dat houd ik graag zoEn ik moet nog met de trein enzo, en iets met NS en sneeuw
![]()
quote:
Neem jij mijn sneeuw er dan maar bij, fiets ik wel gewoon over schone wegenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en van konijnen, vogeltjes
[..]
verse sneeuw loopt en fiets juist meesterlijk
Goedemorgen gfquote:
Goedemorgen Trevquote:
Morge LLquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen GF
[..]
Mogguh trev![]()
Morge Marijkequote:
Morge Flesquote:
marijkequote:
trevquote:
Lovelyquote:
flesquote:
Morgen Flesquote:
slaperdquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
pas om 17:00 is er schaatsen op TV
![]()
Ik duik weer mn bed in
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik duik weer mn bed in
Goedemorgen meneer Flesquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik duik weer mn bed in
Have funquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik duik weer mn bed in
Ik wil ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Fles![]()
[..]
truste
Het sneeeeeuwwt
Morge MPGquote:
wat moet er allemaal wel niet aan gebeurem dan, dat het zoooooo lang moet duren?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Takke tyfus klotezooiAchterlijke klote fietsenmaker... Ga ik een keer naar een andere fietsenmaker, duurt het lang worden dingen beloofd die ze niet waar kunnen maken en wordt maar de helft van de info gegeven
Kortom, ik zit zeker tot woensdag nog zonder fiets, eikels
Als ze hem dan niet af hebben, haal ik em op met m'n vader en breng ik em alsnog naar m'n vaste fietsenmaker...
Maandag heen gebracht, onderdeel moest besteld worden, maar eind van de week was ie wel klaar. Dus ik gister bellen, was wat vertraging bij het onderdeel, maar morgen is ie zeker klaar. Dus ik bel net op met de vraag, en is het klaar? Nee mevrouw, de leverancier stuurt pas het onderdeel op vanaf een minimaal bestelbedrag, en daar zaten we nog niet aanquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat moet er allemaal wel niet aan gebeurem dan, dat het zoooooo lang moet duren?
mijn fiets staat ook al sinds dinsdagavond bij de fietsenmakerquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Takke tyfus klotezooiAchterlijke klote fietsenmaker... Ga ik een keer naar een andere fietsenmaker, duurt het lang worden dingen beloofd die ze niet waar kunnen maken en wordt maar de helft van de info gegeven
Als ze hem dan niet af hebben, haal ik em op met m'n vader en breng ik em alsnog naar m'n vaste fietsenmaker...
Het rijden naar je werk een stuk minder. Als je vrij bent, prima, maar voor de rest is het troep.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar dat gekraak is inderdaad fantastisch
Klote is dat... Ik hoop dat ze em nu kosteloos voor je maken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn fiets staat ook al sinds dinsdagavond bij de fietsenmaker
ik moest eerst 65 euro betalen voor 2 spaken in het achterwiel, ze zouden alle spaken checken
4 keer mee gefietst en ja hoor weer een spaak los
tmfquote:
Dislekt.quote:
Ik zou zeggen, lees mijn andere opmerkingen over sneeuw nog eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het rijden naar je werk een stuk minder. Als je vrij bent, prima, maar voor de rest is het troep.
Zou het een kloon van Trev zijn?quote:
je wil rollebollen in de sneeuw?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees mijn andere opmerkingen over sneeuw nog eens
nou dat dacht je toch serieus niet he?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klote is dat... Ik hoop dat ze em nu kosteloos voor je maken?
Met jou altijdquote:
zijn dat massief gouden spaken dan? wat een laaienlichters heequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn fiets staat ook al sinds dinsdagavond bij de fietsenmaker
ik moest eerst 65 euro betalen voor 2 spaken in het achterwiel, ze zouden alle spaken checken
4 keer mee gefietst en ja hoor weer een spaak los
ach ja tussen winkel en leveranciers en vervoerder kan een hoop fout gaan jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maandag heen gebracht, onderdeel moest besteld worden, maar eind van de week was ie wel klaar. Dus ik gister bellen, was wat vertraging bij het onderdeel, maar morgen is ie zeker klaar. Dus ik bel net op met de vraag, en is het klaar? Nee mevrouw, de leverancier stuurt pas het onderdeel op vanaf een minimaal bestelbedrag, en daar zaten we nog niet aanWat een stelletje eikels ja... Om vervolgens te gaan roepen "ja daar kan ik niets aan doen", als ik ergens een tyfus hekel aan heb zijn het wel zulke mensen. Nee, natuurlijk kun jij daar persoonlijk niets aan doen, maar niet liegen en geen valse beloftes maken had al een berg gescheeld he
Liebchen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb ik net het pad geveegd...komt ze nu mee aan.quote:
pezuquote:
Aangezien ze de eerste keer hun werk niet goed gedaan hebben zou ik toch echt niet alles betalenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dat dacht je toch serieus niet he?
ze gaan wel kijken wat ze kunnen doen, en mijn binnenband word ook gelijk verwisseld
maar ze zullen wel een deel verrekenen... maar ondertussen heb ik dus gewoon nog niets gehoord
Maandag maar eens bellen
quote:
Ja vast wel, maar wees daar dan eerlijk overquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn dat massief gouden spaken dan? wat een laaienlichters hee_!
[..]
ach ja tussen winkel en leveranciers en vervoerder kan een hoop fout gaan ja
Liebchenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik net het pad geveegd...komt ze nu mee aan.
Mpgquote:
quote:
was ik ook niet van plan, maar goed dat zien we wel als ik de rekening krijgquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien ze de eerste keer hun werk niet goed gedaan hebben zou ik toch echt niet alles betalenMaar hopen dat ze het nu wel allemaal fixen
sommige zeggen gewoon maar wat omdat ze het gewoon niet wetenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar wees daar dan eerlijk over
En daar kan ik geen begrip voor hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige zeggen gewoon maar wat omdat ze het gewoon niet weten_!
LLquote:
Ik heb nu wel zin om een gevecht te gaan houden enz.quote:
Bij jou sneeuwt het nog, hier doet de zon zelfs hard zijn best om er door te komenquote:[..]
was ik ook niet van plan, maar goed dat zien we wel als ik de rekening krijg
DaMart... waarom sneeuwt het niet zo hard
hier sneeuwt het helemaal nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
was ik ook niet van plan, maar goed dat zien we wel als ik de rekening krijg
DaMart... waarom sneeuwt het niet zo hard
Wat vechten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:30 schreef Trevland het volgende:
Ik heb nu wel zin om een gevecht te gaan houden enz.
Bij jou sneeuwt het nog, hier doet de zon zelfs hard zijn best om er door te komen
mijn pa is fietsenmaker geweest dus als er wat kapot is ga ik naar hem toequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En daar kan ik geen begrip voor hebbenDus nooit meer naar deze fietsenmaker, mijn eigen is sowieso fijner
(en met knappe fietsenmakers
)
Gewoon doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Ja, dus nu maar met de bus naar het station, ze vinden het vast niet leuk als ik de leenfiets daar een nacht zou laten staan
hier geen sneeuwquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat vechten? [ afbeelding ]
Nou het sneeuwt heel lichtjes
das handigquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn pa is fietsenmaker geweest dus als er wat kapot is ga ik naar hem toe
Wat ga je doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spulletjes pakken en naar WierdenEn dan door naar Deutschland
Tot later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Naar een vriendinquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das handig
[..]
Wat ga je doen![]()
Zo vechtenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat vechten? [ afbeelding ]
Nou het sneeuwt heel lichtjes
Veel Plezierquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs loopt naar Mirre (een van de katten) die op de vensterbank ligt.
Hij geeft haar een aai en een kusje en zegt: goedemorgen Piep (haar bijnaam), lekker geslapen?
![]()
![]()
Tot aan de SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarna
![]()
Morge ST![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs loopt naar Mirre (een van de katten) die op de vensterbank ligt.
Hij geeft haar een aai en een kusje en zegt: goedemorgen Piep (haar bijnaam), lekker geslapen?
![]()
![]()
Aaahhh ThijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zachtjes met de poes van je moederOeh oeh veel plezier Marijkequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar een vriendinDie woont nu net over de Duitse grens
![]()
Viel Spass und bis spater Liebchen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later
ik heb net ook gegetenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de koffie zit er in... ik ga maar eens ontbijten en aankleden
Ben ik blij dat ik het ontbijt al op hebquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de koffie zit er in... ik ga maar eens ontbijten en aankleden
Uitsloof zequote:
veel plezier marijkequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later
veel plezierquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar een vriendinDie woont nu net over de Duitse grens
zweet ze Phenoquote:
vraariquote:
Nice!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoezo wattan???quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
Dit wordt een prachtige dag![]()
droompjequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
Zozo, jij bent al druk met sneeuwschuivenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hey Droompjequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:45 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
oja dat moet ik vandaag ook nog doenquote:
ligt er veel?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oja dat moet ik vandaag ook nog doen
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ligt er veel?
het gaat hier nu best wel hard
Nicequote:
gelukkig nog niet een beetje stuifsneeuw tot nu toequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ligt er veel?
het gaat hier nu best wel hard
ik zal het naar jou sturenquote:
symquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:51 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik ben gelijk weer weg ook
een watte?quote:
Nou, dan ga ik wel zonder jou naar de sauna hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
droompje![]()
![]()
![]()
hoezo wordt het een prachtige dag?
ik zit vandaag niet bij jou in de buurt
Morgen en doei Symquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:51 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik ben gelijk weer weg ook
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik wel zonder jou naar de sauna hoor. En vanavond een geweldige massage er achteraan
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik wel zonder jou naar de sauna hoor. En vanavond een geweldige massage er achteraan
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Al gedaanquote:
ehm... en jij denkt dat ik dat open en bloot hier op fok neer ga zetetn, om dan half fok daar tegen te komen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke sauna ga je?
een massage kan ik eigenlijk ook wel gebruiken
denk het ook welquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Al gedaanEn gestrooid. Maar ik gok dat ik vanavond nog een keer mag
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehm... en jij denkt dat ik dat open en bloot hier op fok neer ga zetetn, om dan half fok daar tegen te komen?
Was ik al mee bezigquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
sorry
maar het mag wel via pm of dm![]()
quote:
Nee dat "werken" van jou slaat ergens op bedoel jequote:
en toch houdt niemand het uitquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat "werken" van jou slaat ergens op bedoel je
Ik zie wel een hoop sneeuwquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan het helemaal niet zo goed zienen het gaat nu zelfs nog een tikkeltje harder
[ afbeelding ]
dan ga ik zo maar eens naar huis voor het hier komtquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan het helemaal niet zo goed zienen het gaat nu zelfs nog een tikkeltje harder
[ afbeelding ]
waar zit je dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:03 schreef Giertje het volgende:
dan ga ik zo maar eens naar huis voor het hier komt
zo erg is het hier gelukkig nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
bij mijn oudersquote:
ja?quote:
12 km verder maar de lucht word al grijs hierquote:
Niet willen geloven wat verpleegsters, apothekers en bijsluiters zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:07 schreef Trevland het volgende:
En wat hebben we nu weer verkeerd gedaan?
gaat nog aardig hardquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
De kwaliteit is nog een beetje bagger want de video wordt nog verwerkt... maar het gaat serieus harder nu dan wat op het filmpje te zien is
Gaat op zich dus best wel hard daarquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
De kwaliteit is nog een beetje bagger want de video wordt nog verwerkt... maar het gaat serieus harder nu dan wat op het filmpje te zien is
gaat flink tekeer daarquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Sodemieter!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenwijs noemen we datquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet willen geloven wat verpleegsters, apothekers en bijsluiters zeggen
Gaat dat wel goed met meneer zijn neus?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar eens een boodschappenlijstje maken en ik hoor net dat we ook nog naar de stad moeten
Beetje jammer wel om eigenwijs te zijn op het gebied van gele sticker-pillenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beetje jammer wel om eigenwijs te zijn op het gebied van gele sticker-pillen![]()
Rijden onder invloed is rijden onder invloed, of je nou gepakt wordt of niet!
Nou ja, zo niet dan zijn we mooi in de buurt van het ziekenhuisquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat dat wel goed met meneer zijn neus?
Das niet slim nee, niet dat ik het altijd netjes opvolgquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beetje jammer wel om eigenwijs te zijn op het gebied van gele sticker-pillen![]()
Rijden onder invloed is rijden onder invloed, of je nou gepakt wordt of niet!
ocharmequote:Op zaterdag 4 december 2010 11:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Sinterklaas gaat hier niet door
Familie uit Zeeland durft niet te komen ivm ijzel op de weg, zit ik hier met m'n surprise waar ik een dag lang aan heb gewerkt
ben je weer ongesteld?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, zo niet dan zijn we mooi in de buurt van het ziekenhuis![]()
En we parkeren naast het politiebureau.
Dus komt vast goed, hij moet nieuwe oordopjes hebben die alleen in één winkel in de stad verkocht worden...
Nee, jij rijdt ook rustig onder invloed?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:19 schreef Trevland het volgende:
Das niet slim nee, niet dat ik het altijd netjes opvolg
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Sinterklaas gaat hier niet door
Familie uit Zeeland durft niet te komen ivm ijzel op de weg, zit ik hier met m'n surprise waar ik een dag lang aan heb gewerkt
Alleen van sommige medicijnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij rijdt ook rustig onder invloed?
BERT : Bezopen En Rij Tochquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij rijdt ook rustig onder invloed?
ik weet niet of het woord 'weer' uberhaupt nog van toepassing kan zijnquote:
misschien, maar ze gaan vanaf volgende week een maand naar het buitenland, dus dan is de stemming er ook wel een beetje afquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammerdoen jullie het dan niet later een keer?
Goeie `smorreges Madame M.quote:
Eenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet of het woord 'weer' uberhaupt nog van toepassing kan zijn![]()
en hooooooooooooooofdpijn, niet leuk meer
Morge Myraelaquote:
Huu! Ze is blauwquote:
Als of je tegen de andere blauwe en anders gekleurde hier dat wel doet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huu! Ze is blauw![]()
Braaf doen allemaal nu![]()
![]()
BOB : Bewust Ontzettend Bezopenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BERT : Bezopen En Rij Toch
MARIO : Met Alcohol Rij Ik Ook
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet of het woord 'weer' uberhaupt nog van toepassing kan zijn![]()
en hooooooooooooooofdpijn, niet leuk meer
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huu! Ze is blauw![]()
![]()
Is het niet racistisch om je anders te gedragen tegen mensen met een ander kleurtje?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huu! Ze is blauw![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is het niet racistisch om je anders te gedragen tegen mensen met een ander kleurtje?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is het niet racistisch om je anders te gedragen tegen mensen met een ander kleurtje?
Ik heb al een banaan gedaan voor je. "Onvergeefelijke activiteiten tijdens een meet" Beetje mijn schoen weggooien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huu! Ze is blauw![]()
![]()
huh?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een banaan gedaan voor je. "Onvergeefelijke activiteiten tijdens een meet" Beetje mijn schoen weggooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |