In dat geval maakt het niet uit dat LL dat heeft?quote:
dat is toch helemaal niet wat ik zegquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval maakt het niet uit dat LL dat heeft?
Maar wel klote![]()
Voel je je al iets fitter dan? Of nog steeds bagger?
Weten ze nou al wat het is dan? Of nog steeds niets?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is toch helemaal niet wat ik zeg![]()
het went vanzelf, ik merk het al bijna nnooit meer, vandaag wel maar kort geslapen en erg moe. Ik ben zeker fitter![]()
Hoe is het met jou?
ja allang, mijn spieren zijn fokked up, ik ben al hard aan het trainenmaar dat gaat langzaam omdat het goed en grondig met, daarna zijn mijn schouders ad beurt, en hopelijk ook mijn koppijn eens wegquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weten ze nou al wat het is dan? Of nog steeds niets?
Hier alles okee hoor
Klote.. Maar hopelijk werkt het dan inderdaad wel wat je nu allemaal aan het doen bentquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja allang, mijn spieren zijn fokked up, ik ben al hard aan het trainenmaar dat gaat langzaam omdat het goed en grondig met, daarna zijn mijn schouders ad beurt, en hopelijk ook mijn koppijn eens weg![]()
beter, nog ah werk?
uhuh werkt zeker, vrijdag een evaluatie gehad en daar was zeker vooruitgang uit af te leidenquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klote.. Maar hopelijk werkt het dan inderdaad wel wat je nu allemaal aan het doen bent
Ja, ik ben nog steeds aan het werkEn het gaat daar steeds beter. Krijg ook heel veel steun en ruimte, dus dat is erg prettig
helleuwquote:
quote:
Goedemorgenquote:
Morgen beroemde meneerquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Good Morning Ladies and Gentleman!
Hier is het gewoon alleen koud, gelukkig geen sneeuw bijgevallenquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het waait hier ook hard... en sinds gisteravond ook weer enkele cm erbij.. ik had mijn paadje zo mooi schoon
![]()
Maar een fatsoenlijke sneeuwpop maken kan gewoon nog niet.Er ligt te weinig
meer sneeuw moet er juist vallen, verse sneeuw betekent meer grip tijdens het lopen/fietsen en het kraakt zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier is het gewoon alleen koud, gelukkig geen sneeuw bijgevallen
Het waait én sneeuwt hier.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het waait hier ook hard... en sinds gisteravond ook weer enkele cm erbij.. ik had mijn paadje zo mooi schoon
![]()
Maar een fatsoenlijke sneeuwpop maken kan gewoon nog niet.Er ligt te weinig
Dat valt hier dus alquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Jaa dat krakenfijn geluid
En aan buienradar te zien krijgen we nog wel het nodige
mooiquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Jaa dat krakenfijn geluid
En aan buienradar te zien krijgen we nog wel het nodige
Sorryquote:
Mooi daar houden die troep.quote:
Nu zijn de fietspaden enzo hier juist mooi schoon, dus dat houd ik graag zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
meer sneeuw moet er juist vallen, verse sneeuw betekent meer grip tijdens het lopen/fietsen en het kraakt zo![]()
![]()
![]()
Heel veel heel grote vlokkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Issut veel?? issut veel??
Ik voel me af en toe net een klein kind![]()
ja en van konijnen, vogeltjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
en al die kattepootjes in de sneeuw
verse sneeuw loopt en fiets juist meesterlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu zijn de fietspaden enzo hier juist mooi schoon, dus dat houd ik graag zoEn ik moet nog met de trein enzo, en iets met NS en sneeuw
![]()
quote:
Neem jij mijn sneeuw er dan maar bij, fiets ik wel gewoon over schone wegenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en van konijnen, vogeltjes
[..]
verse sneeuw loopt en fiets juist meesterlijk
Goedemorgen gfquote:
Goedemorgen Trevquote:
Morge LLquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen GF
[..]
Mogguh trev![]()
Morge Marijkequote:
Morge Flesquote:
marijkequote:
trevquote:
Lovelyquote:
flesquote:
Morgen Flesquote:
slaperdquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
pas om 17:00 is er schaatsen op TV
![]()
Ik duik weer mn bed in
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik duik weer mn bed in
Goedemorgen meneer Flesquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik duik weer mn bed in
Have funquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik duik weer mn bed in
Ik wil ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Fles![]()
[..]
truste
Het sneeeeeuwwt
Morge MPGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |