Morgen en doei Symquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:51 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik ben gelijk weer weg ook
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik wel zonder jou naar de sauna hoor. En vanavond een geweldige massage er achteraan
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik wel zonder jou naar de sauna hoor. En vanavond een geweldige massage er achteraan
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Al gedaanquote:
ehm... en jij denkt dat ik dat open en bloot hier op fok neer ga zetetn, om dan half fok daar tegen te komen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke sauna ga je?
een massage kan ik eigenlijk ook wel gebruiken
denk het ook welquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Al gedaanEn gestrooid. Maar ik gok dat ik vanavond nog een keer mag
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehm... en jij denkt dat ik dat open en bloot hier op fok neer ga zetetn, om dan half fok daar tegen te komen?
Was ik al mee bezigquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
sorry
maar het mag wel via pm of dm![]()
quote:
Nee dat "werken" van jou slaat ergens op bedoel jequote:
en toch houdt niemand het uitquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat "werken" van jou slaat ergens op bedoel je
Ik zie wel een hoop sneeuwquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan het helemaal niet zo goed zienen het gaat nu zelfs nog een tikkeltje harder
[ afbeelding ]
dan ga ik zo maar eens naar huis voor het hier komtquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan het helemaal niet zo goed zienen het gaat nu zelfs nog een tikkeltje harder
[ afbeelding ]
waar zit je dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:03 schreef Giertje het volgende:
dan ga ik zo maar eens naar huis voor het hier komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |