zo erg is het hier gelukkig nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan het helemaal niet zo goed zienen het gaat nu zelfs nog een tikkeltje harder
[ afbeelding ]
bij mijn oudersquote:
ja?quote:
12 km verder maar de lucht word al grijs hierquote:
Niet willen geloven wat verpleegsters, apothekers en bijsluiters zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:07 schreef Trevland het volgende:
En wat hebben we nu weer verkeerd gedaan?
gaat nog aardig hardquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
De kwaliteit is nog een beetje bagger want de video wordt nog verwerkt... maar het gaat serieus harder nu dan wat op het filmpje te zien is
Gaat op zich dus best wel hard daarquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
De kwaliteit is nog een beetje bagger want de video wordt nog verwerkt... maar het gaat serieus harder nu dan wat op het filmpje te zien is
gaat flink tekeer daarquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Sodemieter!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenwijs noemen we datquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet willen geloven wat verpleegsters, apothekers en bijsluiters zeggen
Gaat dat wel goed met meneer zijn neus?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar eens een boodschappenlijstje maken en ik hoor net dat we ook nog naar de stad moeten
Beetje jammer wel om eigenwijs te zijn op het gebied van gele sticker-pillenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beetje jammer wel om eigenwijs te zijn op het gebied van gele sticker-pillen![]()
Rijden onder invloed is rijden onder invloed, of je nou gepakt wordt of niet!
Nou ja, zo niet dan zijn we mooi in de buurt van het ziekenhuisquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat dat wel goed met meneer zijn neus?
Das niet slim nee, niet dat ik het altijd netjes opvolgquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beetje jammer wel om eigenwijs te zijn op het gebied van gele sticker-pillen![]()
Rijden onder invloed is rijden onder invloed, of je nou gepakt wordt of niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |