wat moet er allemaal wel niet aan gebeurem dan, dat het zoooooo lang moet duren?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Takke tyfus klotezooiAchterlijke klote fietsenmaker... Ga ik een keer naar een andere fietsenmaker, duurt het lang worden dingen beloofd die ze niet waar kunnen maken en wordt maar de helft van de info gegeven
Kortom, ik zit zeker tot woensdag nog zonder fiets, eikels
Als ze hem dan niet af hebben, haal ik em op met m'n vader en breng ik em alsnog naar m'n vaste fietsenmaker...
Maandag heen gebracht, onderdeel moest besteld worden, maar eind van de week was ie wel klaar. Dus ik gister bellen, was wat vertraging bij het onderdeel, maar morgen is ie zeker klaar. Dus ik bel net op met de vraag, en is het klaar? Nee mevrouw, de leverancier stuurt pas het onderdeel op vanaf een minimaal bestelbedrag, en daar zaten we nog niet aanquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat moet er allemaal wel niet aan gebeurem dan, dat het zoooooo lang moet duren?
mijn fiets staat ook al sinds dinsdagavond bij de fietsenmakerquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Takke tyfus klotezooiAchterlijke klote fietsenmaker... Ga ik een keer naar een andere fietsenmaker, duurt het lang worden dingen beloofd die ze niet waar kunnen maken en wordt maar de helft van de info gegeven
Als ze hem dan niet af hebben, haal ik em op met m'n vader en breng ik em alsnog naar m'n vaste fietsenmaker...
Het rijden naar je werk een stuk minder. Als je vrij bent, prima, maar voor de rest is het troep.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar dat gekraak is inderdaad fantastisch
Klote is dat... Ik hoop dat ze em nu kosteloos voor je maken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn fiets staat ook al sinds dinsdagavond bij de fietsenmaker
ik moest eerst 65 euro betalen voor 2 spaken in het achterwiel, ze zouden alle spaken checken
4 keer mee gefietst en ja hoor weer een spaak los
tmfquote:
Dislekt.quote:
Ik zou zeggen, lees mijn andere opmerkingen over sneeuw nog eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het rijden naar je werk een stuk minder. Als je vrij bent, prima, maar voor de rest is het troep.
Zou het een kloon van Trev zijn?quote:
je wil rollebollen in de sneeuw?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees mijn andere opmerkingen over sneeuw nog eens
nou dat dacht je toch serieus niet he?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klote is dat... Ik hoop dat ze em nu kosteloos voor je maken?
Met jou altijdquote:
zijn dat massief gouden spaken dan? wat een laaienlichters heequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn fiets staat ook al sinds dinsdagavond bij de fietsenmaker
ik moest eerst 65 euro betalen voor 2 spaken in het achterwiel, ze zouden alle spaken checken
4 keer mee gefietst en ja hoor weer een spaak los
ach ja tussen winkel en leveranciers en vervoerder kan een hoop fout gaan jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maandag heen gebracht, onderdeel moest besteld worden, maar eind van de week was ie wel klaar. Dus ik gister bellen, was wat vertraging bij het onderdeel, maar morgen is ie zeker klaar. Dus ik bel net op met de vraag, en is het klaar? Nee mevrouw, de leverancier stuurt pas het onderdeel op vanaf een minimaal bestelbedrag, en daar zaten we nog niet aanWat een stelletje eikels ja... Om vervolgens te gaan roepen "ja daar kan ik niets aan doen", als ik ergens een tyfus hekel aan heb zijn het wel zulke mensen. Nee, natuurlijk kun jij daar persoonlijk niets aan doen, maar niet liegen en geen valse beloftes maken had al een berg gescheeld he
Liebchen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb ik net het pad geveegd...komt ze nu mee aan.quote:
pezuquote:
Aangezien ze de eerste keer hun werk niet goed gedaan hebben zou ik toch echt niet alles betalenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dat dacht je toch serieus niet he?
ze gaan wel kijken wat ze kunnen doen, en mijn binnenband word ook gelijk verwisseld
maar ze zullen wel een deel verrekenen... maar ondertussen heb ik dus gewoon nog niets gehoord
Maandag maar eens bellen
quote:
Ja vast wel, maar wees daar dan eerlijk overquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn dat massief gouden spaken dan? wat een laaienlichters hee_!
[..]
ach ja tussen winkel en leveranciers en vervoerder kan een hoop fout gaan ja
Liebchenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik net het pad geveegd...komt ze nu mee aan.
Mpgquote:
quote:
was ik ook niet van plan, maar goed dat zien we wel als ik de rekening krijgquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien ze de eerste keer hun werk niet goed gedaan hebben zou ik toch echt niet alles betalenMaar hopen dat ze het nu wel allemaal fixen
sommige zeggen gewoon maar wat omdat ze het gewoon niet wetenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar wees daar dan eerlijk over
En daar kan ik geen begrip voor hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige zeggen gewoon maar wat omdat ze het gewoon niet weten_!
LLquote:
Ik heb nu wel zin om een gevecht te gaan houden enz.quote:
Bij jou sneeuwt het nog, hier doet de zon zelfs hard zijn best om er door te komenquote:[..]
was ik ook niet van plan, maar goed dat zien we wel als ik de rekening krijg
DaMart... waarom sneeuwt het niet zo hard
hier sneeuwt het helemaal nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
was ik ook niet van plan, maar goed dat zien we wel als ik de rekening krijg
DaMart... waarom sneeuwt het niet zo hard
Wat vechten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:30 schreef Trevland het volgende:
Ik heb nu wel zin om een gevecht te gaan houden enz.
Bij jou sneeuwt het nog, hier doet de zon zelfs hard zijn best om er door te komen
mijn pa is fietsenmaker geweest dus als er wat kapot is ga ik naar hem toequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En daar kan ik geen begrip voor hebbenDus nooit meer naar deze fietsenmaker, mijn eigen is sowieso fijner
(en met knappe fietsenmakers
)
Gewoon doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Ja, dus nu maar met de bus naar het station, ze vinden het vast niet leuk als ik de leenfiets daar een nacht zou laten staan
hier geen sneeuwquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat vechten? [ afbeelding ]
Nou het sneeuwt heel lichtjes
das handigquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn pa is fietsenmaker geweest dus als er wat kapot is ga ik naar hem toe
Wat ga je doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spulletjes pakken en naar WierdenEn dan door naar Deutschland
Tot later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Naar een vriendinquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das handig
[..]
Wat ga je doen![]()
Zo vechtenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat vechten? [ afbeelding ]
Nou het sneeuwt heel lichtjes
Veel Plezierquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs loopt naar Mirre (een van de katten) die op de vensterbank ligt.
Hij geeft haar een aai en een kusje en zegt: goedemorgen Piep (haar bijnaam), lekker geslapen?
![]()
![]()
Tot aan de SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarna
![]()
Morge ST![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs loopt naar Mirre (een van de katten) die op de vensterbank ligt.
Hij geeft haar een aai en een kusje en zegt: goedemorgen Piep (haar bijnaam), lekker geslapen?
![]()
![]()
Aaahhh ThijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zachtjes met de poes van je moederOeh oeh veel plezier Marijkequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar een vriendinDie woont nu net over de Duitse grens
![]()
Viel Spass und bis spater Liebchen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later
ik heb net ook gegetenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de koffie zit er in... ik ga maar eens ontbijten en aankleden
Ben ik blij dat ik het ontbijt al op hebquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de koffie zit er in... ik ga maar eens ontbijten en aankleden
Uitsloof zequote:
veel plezier marijkequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later
veel plezierquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar een vriendinDie woont nu net over de Duitse grens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |