hoihoi!quote:
Timmyquote:
bedankt, ben er dan ook zeker 5 of 6 minuten mee bezig geweest, mét DWDD erbijquote:
Ik kan momenteel niet bellen, want ik zit op dit moment in de Oeral in retraite bij mijn Russisch spiritueel vader Gary Oleg Ozkan Gregor Levchenko-Emariev (Jeroen: G.O.O.G.L.E.), misschien heeft u wel eens van hem gehoord, alhoewel hij in zeer kleine kringen bekend is.quote:
Ja ja, aanwezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Goedennacht, koene riddersquote:
Aaahhh... Inspirerend he? Mattie van Nieuwkerk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedankt, ben er dan ook zeker 5 of 6 minuten mee bezig geweest, mét DWDD erbij
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef Desunoto het volgende:
KARMA KARMA KARMA KARMA CHAMELEONmaar ik ken 'm nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
hallonquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef 92Merel het volgende:
Wow man, hier heb je tijd in gestoken![]()
En hooooi![]()
iedereen !
Sowieso, met die Russische kerel erbij, hij zegt dat we met z'n alle Wodka moeten drinken tegen de kou...quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Aaahhh... Inspirerend he? Mattie van Nieuwkerk!
KARMA KARMA KARMA KARMA CHAMELEONjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Merel!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef 92Merel het volgende:
En hooooi![]()
iedereen !
anders komt het nooit op gang!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef 92Merel het volgende:
En hooooi![]()
iedereen !
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef 92Merel het volgende:
En hooooi![]()
iedereen !
quote:
Bobbie!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:03 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Bob!![]()
![]()
Brb... even andere broek aantrekken...
quote:
Zit wat inquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
anders komt het nooit op gang!
Mooie topics moeten er ook zijn in ONZ!
quote:
Hallo Mike,quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn beste man..hoe is het dan?
[/sinterklaasmode]
Glad to hear thatquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:03 schreef Dhaha het volgende:
Ik ben vol van motivatie om hier een goed topic van te maken
een NB zonder tetten moet toch mogelijk zijn?quote:
Waar kan ik mn kaartje bestellen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Juston bierber komkt naar nederland !
Justin Bierbuikquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
JAHWOHLquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een NB zonder tetten moet toch mogelijk zijn?
Nee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een NB zonder tetten moet toch mogelijk zijn?
Nee. Heb hem niet gesproken vandaag.quote:
Hoe staan de zaken knakkerquote:
Weet je dat nu pas?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
waß kärtjes bemächtugungenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij komt op mijn verjaardag liedjes zingenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kaartje bestelt jou.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar kan ik mn kaartje bestellen?
De Bob!quote:
Dus vannacht weer niet rukken op jouw gezichtjequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee. Heb hem niet gesproken vandaag.
Plus de wallen van vorige nacht zijn even groot als mijn gezicht. Dus da's een no-go.
Hij komt op mijn verjaardag de jassen ophangenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Hij komt op mijn verjaardag liedjes zingen
sperma verzadigt de huid!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus vannacht weer niet rukken op jouw gezichtje
Sorry.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus vannacht weer niet rukken op jouw gezichtje
Ik heb tietenquote:
Whaahaaaa wat een goei!!!!!Dan wordt iedereen zijn jas gayquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij komt op mijn verjaardag de jassen ophangen
Ze is gewoon heel erg gegroeid na het passenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
en dan nog wel in maagdelijk wit trouwen
Net koud, nu warm met een broeiend laptopje op m'n schootquote:
Jaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb tietenen merel ook en nog een paar foksters ook
En hoooooi binnenkomers ben nog mobiel dus kan niet gedag quoten. Kuajes. Liefde
Mijn naam is Mike van der Straat, ik ben 17 jaar en ik ben de man voor uw job!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja maar ik kan ze niet zien, voor het zelfde geld heb je heulemaal geen tieten en die je net alsofquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb tietenen merel ook en nog een paar foksters ook
En hoooooi binnenkomers ben nog mobiel dus kan niet gedag quoten. Kuajes. Liefde
easy, easy.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
...
Oké jongens, hoe is dit überhaupt mogelijk?
Hier is het ook warmquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Net koud, nu warm met een broeiend laptopje op m'n schoot
Echte fans wisten dat dus vorige week alquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja zet net sinds weken mijn msn aan en zie het aan het nieuws
ik zit hier ook in m'n T-shirtje hier hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier is het ook warmIk heb geloof ik een te dikke trui aangetrokken
Zometeen maar even t-shirtje aan doen
kijk die nerd achteraan zitten in zijn zwarte hemdjequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
...
Oké jongens, hoe is dit überhaupt mogelijk?
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze is gewoon heel erg gegroeid na het passen
Hoi franiehquote:
beetje vreemde antwoord ,ik ben namelijk op zoek naar serieuze mensenquote:
Henkjens!quote:
Ik ga die shit hosselen, jeweet. Alleen volgende week ben ik niet thuis.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende week verwacht ik die cam man
Jaquote:
ik doe nooit alsof ik tieten hebquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Ja maar ik kan ze niet zien, voor het zelfde geld heb je heulemaal geen tieten en die je net alsof
Een computer en internet is alles wat je nodig hebtquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik ga die shit hosselen, jeweet. Alleen volgende week ben ik niet thuis.(Heb wel een PC uiteraard.)
Wel toch Flips?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik doe nooit alsof ik tieten heb
Eerlijk gezegd ben jij wel één van de grootste prachtusers van dit forum, no shit.quote:
Ja kan ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef Dhaha het volgende:
[..]
kan jij me uitleggen wat TLK betekent?
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef PizzaMizza het volgende:
mensen die baggeren zijn geweldig !
The_Legend_Killerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef Dhaha het volgende:
[..]
kan jij me uitleggen wat TLK betekent?
kunstenaresje!quote:
Die moeten we ook nog hebben jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kunstenaresje!
we zijn bijna compleet
waar is Rockie?
iddquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Lysdexie het volgende:
1e 150 posts; hoi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoi
dat dus, maarja echt diepgaand wordt het toch nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Lysdexie het volgende:
1e 150 posts; hoi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoi
Krijg het er warm vanquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Lysdexie het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Lysdexie het volgende:
even een berichtje sturenquote:
ook hoiquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Lysdexie het volgende:
Hoooooooooi Lieve lieve Bobjeeeeequote:
KARMA KARMA KARMA KARMA CHAMELEONkak hond!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
the only way to make your pc faster is: giving it weels
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoooooooooi Lieve lieve Bobjeeeee![]()
![]()
Wilde je al gedag zeggen maar toen was topic 30 posts verder want ik zit nog mobiel
gedaanquote:
Neeeeeeeeeen, wij missen de edele jonkvrouwe Rockie nogquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry biw. Alles is in gereedheid gebracht voor een puike nachtbaggernacht.
Dat doet me goed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben jij wel één van de grootste prachtusers van dit forum, no shit.
oh mijn goden, het is een negroïde verschijning met een vuurwapenquote:
quote:
groeit vanzelf weer aanquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:14 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje, heb je genoeg aan voor de rest van de avond.
quote:
Oké, bijna alles.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeen, wij missen de edele jonkvrouwe Rockie nog
Trustequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik ga slapen. Veel te kort afgelopen nacht.
jammerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ben bezig, alleen even resetten want internet doet pauper tot zo op de camquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe je laptop dan aan
CAM CAM CAM CAM CAM CAM CAM CAM
Waar is je baasheid gebleven?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeIk ben dik en lelijk..niemand wil mij zien
Ahw arme bobquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
nog een negroïde verschijning met een dubbelloops vuurwapenquote:
Wijfquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:16 schreef MYV het volgende:
Jullie snappen niet dat een gebroken nagel een crisis is ?
ik niet, ik ben een jongen, het spijt mequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:16 schreef MYV het volgende:
Ik zei awh jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:16 schreef MYV het volgende:
bedankt en zal zeker wel lukken!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:16 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dank jullie wel! Fijne nacht(bagger) nog!
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aansteller van alle mannelijke FOK!kers die ik nog wil meeten sta jij boven an.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik internet en kan ik net doen alsof ik wel normaal benquote:
Fijn altijd hequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik internet en kan ik net doen alsof ik wel normaal ben
To make fun of mequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aansteller van alle mannelijke FOK!kers die ik nog wil meeten sta jij boven an.
Die heb ik ook al een paar weekjesquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:18 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Maak kennis met Nick uit Zoetermeer
Makes sense..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb een zonnebril op terwijl het sneeuwt
Wow een echte wietplant!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:18 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Maak kennis met Nick uit Zoetermeer
Je weet toch dat ik het zegquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen jijHeeft Laura het gedaan?
oh oh op die manierquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
sorry ik lees soms tussen regeltjes door
Ik kijk zo anders naar je posts sinds ik weet dat je een vrouw bent.quote:
er zit een blanco bij, neppe shit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jongens vinden jullie het goed als er wat swa's meekomen?
[ afbeelding ]
Ik ben toch nog steeds beetje voor Sil hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het zeg![]()
En nee! Dat laten ze je denken!
Of Laura heeft 1 of ander duister geheim.![]()
Ik weet het niet meer.. ik vertrouw niemand meer
Moest even zoeken naar die andere broek maar gevonden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn beste man..hoe is het dan?
[/sinterklaasmode]
wat....quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kijk zo anders naar je posts sinds ik weet dat je een vrouw bent.Echt.
Al die tijd overheen gelezen.
neequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
ik wacht op jequote:
Kan ik mn vriendinnen dan ook meenemen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Je kwam er wel wat laat achter hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kijk zo anders naar je posts sinds ik weet dat je een vrouw bent.Echt.
Al die tijd overheen gelezen.
Wil je soms dat ik zeg dat ik je zo lekkerquote:
Ja echt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef ry4life het volgende:
[..]
Je kwam er wel wat laat achter hoor
Jij heb me een partij broekenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Moest even zoeken naar die andere broek maar gevonden.
In de kledingbak voor de deur!![]()
Lekker goedkoop!
Zijn die negroïde?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan ik mn vriendinnen dan ook meenemen?
[ afbeelding ]
Ligt eraan wat zij die swa's te bieden hebben, jewaidsquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja, picsquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben toch nog steeds beetje voor Sil hoor
Gregquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zie niksquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
Waarom laat ie dat stomme plaatje niet zien? Linkje dan maar http://flyingrhino.punt.nl/upload/logshit/breezersletten.JPG
P!quote:
Welkom terugquote:
TLKquote:
Nee..want dan ga ik blozenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:20 schreef Flippiee het volgende:
O
[..]
Wil je soms dat ik zeg dat ik je zo lekkeren lief
vind dat ik benieuwd ben hoe je in het echt bent?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
Wie stemt er voor ja als ik vraag: "Zal ik eens wat echte schoonheid posten?"
Pica van 1X1 pixelsquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
Waarom laat ie dat stomme plaatje niet zien? Linkje dan maar http://flyingrhino.punt.nl/upload/logshit/breezersletten.JPG
nee kwam ik ook al achterquote:
ikkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ook mannelijke schoonheid?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
Een speculaasstaafquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
morgen is de sint jarig. wat zal hij toch uit zijn broek toveren voor de kinderen
Een banketstaaf ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
morgen is de sint jarig. wat zal hij toch uit zijn broek toveren voor de kinderen
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef Penisbaard het volgende:
Hoi, ik kom vandaag de bazenmuziek brengen.
Kei gaaf speelgoedquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Die uitspraakquote:
Meisjes onder de 18. Bait waar je voor in Jail gaat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:23 schreef MYV het volgende:
Wat is jailbait, een jongetje van 14 zegt het steedsIemand bekend ermee, te lui om te Googelen.
PP!quote:
Kijk dan niet naar de club/speler maar naar het doelpunt.quote:
Ja, waarom eet je ze dan ook?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Gadverdamme wat zijn biergist tabletten toch vies. Nu echt slapen.
Chocolaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee mensen een chocoladeletter !
Tot dan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef 92Merel het volgende:
En ik ben even wat te eten halen, tot zo
Klopt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb gister nieuwe Jeans en dobbel kadoodjens gekocht.
Pics van je jeansquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |