quote:
Mijn naam is Mike van der Straat, ik ben 17 jaar en ik ben de man voor uw job!
Ik heb een rijbewijs voor de scooter en ik zie er goed uit. Ik ga vier keer per week hardlopen en zit drie dagen in de week in de sportschool. Ik heb daarom een goed afgetraind lichaam. Ik droom er al jaren van om pizza bezorger te worden, sinds ik op mijn vijftiende de film Debby does the Pizza Guy heb gezien weet ik zeker dat dit mijn roeping is.
Om me goed voor te bereiden op een dergelijke baan heb ik dan ook zeer grondig research gedaan en ik heb alle delen van . does the Pizza Guy van binnen en van buiten bestudeerd.
Voor een Nederlandse man (blond, blauwe ogen) ben ik bovengemiddeld geschapen. Mijn penis is in erecte toestand dan ook 24,8 cm lang en heeft een doorsnede van ruim 4,5 cm. Ik heb er geen enkel probleem mee om een erectie te krijgen en te houden en ook voor de camera sta ik mijn mannetje als u begrijpt wat ik bedoel.
Kortom u hoeft niet verder te zoeken! Ik ben uw pizza bezorger.
Graag kom ik mijn sollicitatie woensdagmiddag mondeling toelichten en als u zorgt dat er een dame aanwezig is dan kan ik u ook laten zien dat het niet alleen praatjes zijn.
Ik hoor graag van u of dit schikt.
Mvg.