quote:
Ik kan momenteel niet bellen, want ik zit op dit moment in de Oeral in retraite bij mijn Russisch spiritueel vader Gary Oleg Ozkan Gregor Levchenko-Emariev (Jeroen: G.O.O.G.L.E.), misschien heeft u wel eens van hem gehoord, alhoewel hij in zeer kleine kringen bekend is.
Ik ben de afgelopen vier jaar hier geweest en ben bijna door mijn opleiding heen, waarna ik terug wil keren naar Nederland om mijn gave aan mijn Nederlandse medemensen uit te leggen en te schenken.
Zijn gave is dat hij middels het leggen van Datemata (Jeroen: anagram voor metadata) kaarten de toekomst kan voorspellen en het verleden kan lezen. Dit ben ik de afgelopen tien jaar van hem aan het leren. Ik heb hier geen beschikking over een telefoon.
Het grote verschil met het algemeen bekendere Tarot is dat men bij Datemata niet zelf de kaarten pakt. De kaarten worden eruit gekozen door krachten uit het hiernamaals. Om dit te beheersen is een absolute verbondenheid met de geesten uit de andere wereld vereist.
Met betrekking tot de lijn krijg ik door dat de hogere krachten content zijn met uw idee. Zij willen spreken tot de mensen en zij zijn blij dat u middels een dergelijke lijn een spreekbuis voor hun creëert. Zij geven hun steun aan de lijn.
Via Garys connectie in de andere wereld heb ik verder informatie over u ingewonnen zoals u mij verzocht.
Ik heb een sterk gevoel dat u Janko Biezeveld of Beusekom heet. Ik hoop dat u begrijpt dat ik nog niet volleerd ben in het praten met deze sterke entiteiten, maar ik weet zeker dat het een van de twee namen moet zijn. Via mijn geestelijk contact krijg ik ook door dat een zekere Jan wil doorgeven dat hij trots op u is. Hij voelt als een vaderfiguur voor u, maar ik denk niet dat het uw vader is.
Ik maak mij echter zorgen over u, toen ik mijn Datemata kaarten vanmiddag legde met uw naam in mijn gedachten kwamen er verontrustende kaarten uit, kaarten die ik al heel lang niet heb gezien. Bent u ziek?
Mvg.