Hoiquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Lysdexie het volgende:
1e 150 posts; hoi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoi
even een berichtje sturenquote:
ook hoiquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Lysdexie het volgende:
1e 150 posts; hoi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoioi hoi hoi hoi hoi hoi
Hoooooooooi Lieve lieve Bobjeeeeequote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef Desunoto het volgende:
KARMA KARMA KARMA KARMA CHAMELEONkak hond!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
the only way to make your pc faster is: giving it weels
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoooooooooi Lieve lieve Bobjeeeee![]()
![]()
Wilde je al gedag zeggen maar toen was topic 30 posts verder want ik zit nog mobiel
gedaanquote:
Neeeeeeeeeen, wij missen de edele jonkvrouwe Rockie nogquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry biw. Alles is in gereedheid gebracht voor een puike nachtbaggernacht.
Dat doet me goed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben jij wel één van de grootste prachtusers van dit forum, no shit.
oh mijn goden, het is een negroïde verschijning met een vuurwapenquote:
quote:
groeit vanzelf weer aanquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:14 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje, heb je genoeg aan voor de rest van de avond.
quote:
Oké, bijna alles.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeen, wij missen de edele jonkvrouwe Rockie nog
Trustequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik ga slapen. Veel te kort afgelopen nacht.
jammerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ben bezig, alleen even resetten want internet doet pauper tot zo op de camquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe je laptop dan aan
CAM CAM CAM CAM CAM CAM CAM CAM
Waar is je baasheid gebleven?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeIk ben dik en lelijk..niemand wil mij zien
Ahw arme bobquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
nog een negroïde verschijning met een dubbelloops vuurwapenquote:
Wijfquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:16 schreef MYV het volgende:
Jullie snappen niet dat een gebroken nagel een crisis is ?
ik niet, ik ben een jongen, het spijt mequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:16 schreef MYV het volgende:
Ik zei awh jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:16 schreef MYV het volgende:
bedankt en zal zeker wel lukken!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:16 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dank jullie wel! Fijne nacht(bagger) nog!
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aansteller van alle mannelijke FOK!kers die ik nog wil meeten sta jij boven an.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik internet en kan ik net doen alsof ik wel normaal benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |