quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zag hem al op skyscrapercity.
Een grote pan water aan de kook berengen, op laag gas zetten met de deksel er op doet hetzelfde, sommige aardewerken potten zijn hier niet helemaal op berekend en kunnen barsten of zelfs knappen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omgekeerde bloempot op het gas.
Gaat goed in Drachten nuquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Dan valt dat verpieteren toch nog enorm mee. hier nu ook sneeuwjacht
Indd, maar wat een verstuiving..beginnen nu letterlijke sneeuwduinen te vormen, straks effe naar de dijk om te kijken hoe het daar is, zal wel bar en boos zijn met 6bft.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Dan valt dat verpieteren toch nog enorm mee. hier nu ook sneeuwjacht
En terecht! Gister viel hier ook al nix. heel langzaam en aarzelend begint het hier nu ook te vlokken. Wo rieseln die flocken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:35 schreef kahaarin het volgende:
Gaat nog wel een poosje sneeuwen als ik dit zo zie: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Kjoet!quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En terecht! Gister viel hier ook al nix. heel langzaam en aarzelend begint het hier nu ook te vlokken. Wo rieseln die flocken?immer mehr und mehr scnhee schnee schnee
Wel erg matig, maar toch. Ik hoop op veel meer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:33 schreef leroytje het volgende:
Nijmegen meldt ook de eerste sneeuw van vandaag
Biothanol haardquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:01 schreef Mercer het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een goede goedkope noodoplossing qua verwarming als de stroom uitvalt? Een open haard, maar die heb ik hier niet....![]()
Als ik die troep kon weggeven, had je alles mogen hebben.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel erg matig, maar toch. Ik hoop op veel meer.
Eibergen wel bewolkt, maar nog geen sneeuw...quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:10 schreef Pino112 het volgende:
Sneeuwintensiteit neemt hier in Raalte continu toe![]()
Raalte :-) Daar ga ik zo heen (ouders) hopelijk is de A1 en de weg Deventer - Raalte een beetje sneeuwvrij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:10 schreef Pino112 het volgende:
Sneeuwintensiteit neemt hier in Raalte continu toe![]()
Groningen ook white-out nu. Wind is idd harder, sorry te vroeg op invoeren gedrukt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:05 schreef henkde_j het volgende:
Hier in de kop van Drenthe sneeuwt en waait het nu ook lekker
Jij kan tenminste nog naar buiten.... Ik lig hier te genieten van een vleugje griepquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:40 schreef Burnie88 het volgende:
Natuurlijk, je hoopt de hele week op sneeuw en op het moment dat je 's middags iets belangrijks hebt op sportgebied gaat het als een gek sneeuwen.. Desalniettemin wel mooi om te zien, er valt hier in Gelderland minstens 5 cm bij denk ik. En more is on it's way.
Idd, die pluk die nu over komt is niets vergeleken met wat onderweg is: http://www.sat24.com/quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:40 schreef Burnie88 het volgende:
Natuurlijk, je hoopt de hele week op sneeuw en op het moment dat je 's middags iets belangrijks hebt op sportgebied gaat het als een gek sneeuwen.. Desalniettemin wel mooi om te zien, er valt hier in Gelderland minstens 5 cm bij denk ik. En more is on it's way.
Maar die grote bui gaat dus gepaard met hogere temperaturen waardoor het kan gaan regenen ofzo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, die pluk die nu over komt is niets vergeleken met wat onderweg is: http://www.sat24.com/
ik woon in de achterhoek dus ook prima. chaos en wanordequote:Op zaterdag 4 december 2010 13:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Buienradar 24u vooruit lijkt aan te geven dat dat gebied vooral landinwaarts voor flink wat sneeuw kan gaan zorgen..
utrechtquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:16 schreef INViCTuS het volgende:
waar Hobbelicious?hier bijna denk ik...als het aan mij ligt non-stop tot morgenavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |