Volgens de sneeuwprognose krijgt het Oosten juist het meest: De atmosfeer staat op ontploffen #378 Winterwonderland!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:13 schreef JohnFoK het volgende:
krijgt het oosten nog wat mee? of gaat het er net allemaal langs?
Ik zou gewoon gaan (sinterklaas neem ik aan?) overmacht is overmacht, als je niet terug kunt dan snapt iedereen dat toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:13 schreef Schuifpui het volgende:
sneeuw in Delft.![]()
Ik zou vandaag eigenlijk met de trein naar m'n ouders vlakbij Utrecht gaan en dan morgenavond met de auto terug. Verstandig? Met eventuele ijzel e.d. in gedacht?
Geen sinterklaas, gewoon zomaar. Maandag heb ik wel weer verplichtingen, dus ik moet eigenlijk wel weer hier zijn dan. Ik kijk het nog wel even aan denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan (sinterklaas neem ik aan?) overmacht is overmacht, als je niet terug kunt dan snapt iedereen dat toch?
Het is wel een mooi excuus natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:26 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Geen sinterklaas, gewoon zomaar. Maandag heb ik wel weer verplichtingen, dus ik moet eigenlijk wel weer hier zijn dan. Ik kijk het nog wel even aan denk ik.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:31 schreef INViCTuS het volgende:
hier gaat het tegenvallen in oost vanmiddag...:s
Ligt het aan mijn twee browsers, of gaat die link echt alleen maar naar het hoofd-topic?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens de sneeuwprognose krijgt het Oosten juist het meest: De atmosfeer staat op ontploffen #378 Winterwonderland!
Precies, hier ontdooit de grond echt niet, aan de Westkust verwachten ze 6 graden, daar wordt het wel precair.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:35 schreef INViCTuS het volgende:
dat scheelt dan weerdat krijg ik in oost ook wel. Zoals de buienradar aangeeft lijkt het vanmiddag tegen te gaan vallen. De structuur van dat complex verandert toch wel weer dus uiteindelijk krijgen we vast wel wat
morgen minimaal boven nul, maandag rond nul en dinsdag en woensdag vriest het hier alweer...
Hij zou naar deze post moeten gaan:quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:36 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ligt het aan mijn twee browsers, of gaat die link echt alleen maar naar het hoofd-topic?
Groningen stad zit ergens tussen die 3 lijntjes, grensgevalletje dus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kortom het noorden krijgt nog amper wat
Hoe kom je daar in hemelsnaam bij? :Squote:Op zaterdag 4 december 2010 11:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kortom het noorden krijgt nog amper wat
Het is er bijna trouwens: http://www.buienradar.nl/quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in hemelsnaam bij? :S
Wat er nu over Nederland trekt raakt ook het noorden, en daar zouden we heel dankbaar om mogen zijn ^^
Ja, helemaal kut dit. Ik moet er zo met de auto naartoe...quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:56 schreef Asgard het volgende:
Rotterdam = helemaal wit en nog steeds veel sneeuw
Wat is eigenlijk een goede goedkope noodoplossing qua verwarming als de stroom uitvalt? Een open haard, maar die heb ik hier niet....quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:59 schreef seasushi het volgende:
Pffff, hoop alleen dat niet net als vanmorgen vroeg de stroom in de hele omgeving uitvalt
Petroleum kacheltjequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:01 schreef Mercer het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een goede goedkope noodoplossing qua verwarming als de stroom uitvalt? Een open haard, maar die heb ik hier niet....![]()
Omgekeerde bloempot op het gas.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:01 schreef Mercer het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een goede goedkope noodoplossing qua verwarming als de stroom uitvalt? Een open haard, maar die heb ik hier niet....![]()
kampvuurtje in je woonkamer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:01 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dan valt dat verpieteren toch nog enorm mee. hier nu ook sneeuwjachtquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dikke sneeuwjacht nu![]()
Klein beetje naar onderen scrollen voor live stream
Veel stuifsneeuw door de wind maar komt ook met bakken uit de hemel bij 5 a 6bft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |