Volgens de sneeuwprognose krijgt het Oosten juist het meest: De atmosfeer staat op ontploffen #378 Winterwonderland!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:13 schreef JohnFoK het volgende:
krijgt het oosten nog wat mee? of gaat het er net allemaal langs?
Ik zou gewoon gaan (sinterklaas neem ik aan?) overmacht is overmacht, als je niet terug kunt dan snapt iedereen dat toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:13 schreef Schuifpui het volgende:
sneeuw in Delft.![]()
Ik zou vandaag eigenlijk met de trein naar m'n ouders vlakbij Utrecht gaan en dan morgenavond met de auto terug. Verstandig? Met eventuele ijzel e.d. in gedacht?
Geen sinterklaas, gewoon zomaar. Maandag heb ik wel weer verplichtingen, dus ik moet eigenlijk wel weer hier zijn dan. Ik kijk het nog wel even aan denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan (sinterklaas neem ik aan?) overmacht is overmacht, als je niet terug kunt dan snapt iedereen dat toch?
Het is wel een mooi excuus natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:26 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Geen sinterklaas, gewoon zomaar. Maandag heb ik wel weer verplichtingen, dus ik moet eigenlijk wel weer hier zijn dan. Ik kijk het nog wel even aan denk ik.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:31 schreef INViCTuS het volgende:
hier gaat het tegenvallen in oost vanmiddag...:s
Maar wij krijgen waarschijnlijk geen ijzel en morgen wel meer sneeuw.quote:
Ligt het aan mijn twee browsers, of gaat die link echt alleen maar naar het hoofd-topic?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens de sneeuwprognose krijgt het Oosten juist het meest: De atmosfeer staat op ontploffen #378 Winterwonderland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop