Just you and me babequote:
Wat Hans zegt hoorquote:
Ik welquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog geen 1 Sinterklaas gezien trouwens, helemaal nergens nie
Ik ben weer niet lief genoeg zeker?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wel. Paar dagen terug op het werk. Was lachen
![]()
Kan het mij haast niet voorstellen!! Wsl. stonden ze in filequote:Op vrijdag 3 december 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben weer niet lief genoeg zeker?
Wat een kutsmoes kutsinterklaasquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan het mij haast niet voorstellen!! Wsl. stonden ze in file.
Nou?quote:
Krijgt ie dr ook nog geld voor die ouwe oplichter?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens! Laat hem werken voor zijn centen. Met bloed, zweet en tranen!
Zou mij niets verbazen !!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Krijgt ie dr ook nog geld voor die ouwe oplichter?
Dat kan wel was bij 1 van die Sinterklazen een zwarte piet bij die was nog nichteriger dan Gordonquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kan wel was bij 1 van die Sinterklazen een zwarte piet bij die was nog nichteriger dan Gordon
En dat kan al helemaal niet foppertquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kan wel was bij 1 van die Sinterklazen een zwarte piet bij die was nog nichteriger dan Gordon
Dit was echt erg arme kinderenquote:
quote:
Roelieboelieeeeeeeeee waar werd je vanmorgen wakker?quote:
Goede vraag! Ik gok: Maastricht !quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roelieboelieeeeeeeeee waar werd je vanmorgen wakker?
![]()
043quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roelieboelieeeeeeeeee waar werd je vanmorgen wakker?
![]()
Zie je, altijd de moeite om t ff te checkenquote:
Mwah.. Morgenavond wel Sinterklaas, maar maandag crematie. Wordt dus een weekend met gemengde gevoelens...quote:
Was het maar zo dit was een man met dweil voor zijn gezicht en een klapmijter op zijn kop naast hem liep een piet die nog nichteriger was dan Gordon en even verderop kwam een piet waar haar haar onder een pruik vandaan kwam ronduit slecht dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waren het Bram en Paul de Leeuw dan?
En dan maak je geen leuk filmpje voor ons?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Was het maar zo dit was een man met dweil voor zijn gezicht en een klapmijter op zijn kop naast hem liep een piet die nog nichteriger was dan Gordon en even verderop kwam een piet waar haar haar onder een pruik vandaan kwam ronduit slecht dus
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef themauster het volgende:
Ow jongens ik hoef vandaag niet naar het ziekenhuis, mijn vader is zojuist ontslagen uit het ziekenhuis en de kanker is helemaal verwijdert al moet hij volgende week nog een keer weer nagekeken worden
Zeker wetenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Dat is een heel mooi Sinterklaaskado
Heel mooi nieuwsquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef themauster het volgende:
Ow jongens ik hoef vandaag niet naar het ziekenhuis, mijn vader is zojuist ontslagen uit het ziekenhuis en de kanker is helemaal verwijdert al moet hij volgende week nog een keer weer nagekeken worden
Sinterklaas ga je vieren? Leuk! Sinterklaas is zoveel cooler dan de kerstman. Crematie op maandag. Damn, sterkte alvast.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah.. Morgenavond wel Sinterklaas, maar maandag crematie. Wordt dus een weekend met gemengde gevoelens...
Vet zuipen! What reminds me dat ik ook nog even bier moet halen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeker wetendat gaan we morgen vieren met een gourmet
Bij m'n vriendin is dat nog wel traditie. Wel beperkt. Loitjes trekken en voor tientje cadeau. Wel leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sinterklaas ga je vieren? Leuk! Sinterklaas is zoveel cooler dan de kerstman. Crematie op maandag. Damn, sterkte alvast.
Traditie om trots op te zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij m'n vriendin is dat nog wel traditie. Wel beperkt. Loitjes trekken en voor tientje cadeau. Wel leuk![]()
.
En thnx.
Ik was het nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Fotoquote:
Ik vond hem leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:56 schreef Steephsel het volgende:
Zijn er meer mensen die zich afgelopen dagen hebben geirriteerd aan de presenteerstijl van Frank Dane?
Of ligt dat aan mij...
Ik vind hem ook vreselijk irritant, Domien is beterquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:56 schreef Steephsel het volgende:
Zijn er meer mensen die zich afgelopen dagen hebben geirriteerd aan de presenteerstijl van Frank Dane?
Of ligt dat aan mij...
Mee eens, Domien is baasquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vreselijk irritant, Domien is beter
En zijn kutworsten actiequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:15 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Mee eens, Domien is baas
Vond Frank Dane veel te druk, met z'n "errrrrrrrrrrrrrugg"...
Als ze Stenders voor deze dag gewoon om 1200 hadden geplandquote:
Nee, dan komt Claudiaquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als ze Stenders voor deze dag gewoon om 1200 hadden gepland
Daarom juist. Wel Stenders, geen Claudia. Win-win situatiequote:
Piemels die van neuken houdenquote:
Op zich best knap dat die puberale kutgrappen het al zo lang vol houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:18 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Die hele 1000'ste Coen en Sander wordt naar mijn mening teveel heisa om gemaakt.
niet alleen de afgelopen dagen. Vond hem vanaf dag 1 dat hij bij 3fm zat al gruwelijk irritant.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:56 schreef Steephsel het volgende:
Of ligt dat aan mij...
Ja dat verbaasde mij ook alquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich best knap dat die puberale kutgrappen het al zo lang vol houden
Vanavond wel weer gelukkigquote:
Das Coen&Sander Festquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm. Wie neemt zijn show dan over?
QFTquote:
Eye of the Tiger?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sowieso. SportschoolFM zoek ik dan op.
Sorry late reactie, Shakira - Hips dont Lie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het wel en uiteraard Shakira.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:42 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Sorry late reactie, Shakira - Hips dont Lie?
Veel mooier dan die uitvoering wordt 't idd nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:50 schreef Bayswater het volgende:
Shit, had kaartjes voor het bierfest vanochtend maar kon 10.00 niet halen. Maar goed ook, had ik zitten janken bij Winter. Zo mooi die uitvoering van Montreux.
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:55 schreef Kanariegeel het volgende:
ColdplaySteeds als je denkt dat het onderhand niet kutter kan weten ze het toch weer te flikken
Samen met Hans?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:53 schreef miieejj het volgende:
![]()
![]()
Ben gister naar we will rock you geweest![]()
Queen![]()
quote:
Je meent hetquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien
![]()
't was leuk..
ze hadden het sommige liedjes vertaald naar het nederlands't klonk anders
Aaaah bienvenue alorsquote:
ja daar issie alquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef alors het volgende:
Jaaa straks Happy Ending van Joe Jackson
Mwa, ben niet zo'n musicals liefhebberquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:53 schreef miieejj het volgende:
![]()
![]()
Ben gister naar we will rock you geweest![]()
Queen![]()
Dat kanquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, ben niet zo'n musicals liefhebber.
Holy fuck.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:02 schreef Waalwijker het volgende:
Volgens mij is Roel fan van Jeroen van Inkel. Maar dat kan aan mij liggen, hoor.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Ach, Van Inkel blijft een radioheld.
Niet meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef miieejj het volgende:
ik dacht dat gerard ekdom ook een show had bij kx radio ??
Idd, maar zitten altijd wel wat fijne chansons tussenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:04 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt.Maar zijn show op KX vind ik nou niet echt bijster bijzonder.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef Qunix het volgende:
Ik luister niet naar mijn moeder maar wel naar de radio.
Ik heb al weekend trouwens.
Heeft Hans Twitter?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef miieejj het volgende:
hans is l1 radio aan het luisterengrappig..
ik dacht dat de twitter van hans dit was @hsendenquote:
Het gaat Eminem of B.O.B. worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
Best Rap Album
THE ADVENTURES OF BOBBY RAY - B.o.B
THANK ME LATER - Drake
RECOVERY - Eminem
THE BLUEPRINT 3 - Jay-Z
HOW I GOT OVER - The Roots
Als The Roots dit niet winnen zijn de grammy's ook al niet geloofwaardig meer
Eminemquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het gaat Eminem of B.O.B. worden.
Hans komt toch uit Groningen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik dacht dat de twitter van hans dit was @hsenden
.
Hopelijk niet, gast heeft echt nog maar 10% van de skills die hij vroeger had. Nu is het constant schreeuwen en stemverheffen. Echt van die laidback shit zoals hij ze vroeger maakte kan hij volgens mij niet eens meer.quote:
Idd. Dit jaar is er ook een Grammy voor de beste Hans.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Het is bijna lastiger om GEEN Grammy te winnen geloof ik
Dat heeft ie altijd wel gehad..quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hopelijk niet, gast heeft echt nog maar 10% van de skills die hij vroeger had. Nu is het constant schreeuwen en stemverheffen. Echt van die laidback shit zoals hij ze vroeger maakte kan hij volgens mij niet eens meer.
Vind ik wel meevallen. Vind het wel een sterk album, in ieder geval honderd keer beter dan Relapse. Daarbij is Eminem bij het publiek natuurlijk veel bekender dan The Roots, al zou dat bij de Grammy's niet uit moeten maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hopelijk niet, gast heeft echt nog maar 10% van de skills die hij vroeger had. Nu is het constant schreeuwen en stemverheffen. Echt van die laidback shit zoals hij ze vroeger maakte kan hij volgens mij niet eens meer.
Hihihiquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik dacht dat de twitter van hans dit was @hsenden
.
quote:
PPPPIIIIIZZZZZAAAAAAA!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even een bezoek gebracht aan de Appie. Uiteraard weer hetzelfde gekocht als alle voorgaande weekenden. Schema moet natuurlijk wel vertrouwd blijven.
Ja. http://www.101.tv/page/1012009/live/quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:09 schreef Waalwijker het volgende:
Is dat 101TV ook op internet te zien?
Tussen Ekstra Weekend en Nachtegiel kijk ik altijd VI terug, dus dan hoef ik sowieso niet te luisteren.quote:
Thanks Roel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. http://www.101.tv/page/1012009/live/
Was dat voor feest? Allemaal lege pullen ??!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerel snapt het.Ozil
Hoe kan je er blij mee zijn dat held Stenders er niet is. Helemaal als je deze herrie van Jaap ervoor terugkrijgtquote:
Gelukkig heeft ieder zijn eigen smaak, en ik kan niet naar Stenders (en zeker in de middag) luisteren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:29 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Hoe kan je er blij mee zijn dat held Stenders er niet is. Helemaal als je deze herrie van Jaap ervoor terugkrijgt
Wat had je anders verwacht met Sander?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef Waalwijker het volgende:
Het is eigenlijk gewoon een grote ordinair zuipfestijn.
quote:
Zoals het hoort dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef Waalwijker het volgende:
Het is eigenlijk gewoon een grote ordinair zuipfestijn.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef themauster het volgende:
Rob Stenders is vandaag 25 jaar op de radio maar dat wordt niet gevierd
Nee, 1000 keer bouwvakkerradio is belangrijker.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef themauster het volgende:
Ja, Roel. Ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, 1000 keer bouwvakkerradio is belangrijker.
Ze zullen hem zo wel gaan bellen en toezingen ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, 1000 keer bouwvakkerradio is belangrijker.
Sja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef themauster het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef Waalwijker het volgende:
Wel prettig dat ze 'm instrumentaal doen.
Iddquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:03 schreef Waalwijker het volgende:
Wel prettig dat ze 'm instrumentaal doen.
wil hij mischien nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef themauster het volgende:
Zou het zomaar kunnen zijn ja... Wel is op KX een marathon binnenkort van 25 uur lang Rob Stenders en 20 uur lang Fred Siebelink.quote:
Komt door de slechte show.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef Waalwijker het volgende:
Mijn god wat is dit slecht geregeld allemaal.![]()
quote:
hihiquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Waalwijker het volgende:
2008: Lionel Richie
2009: Diana Ross
2010: Sting
en dan past naadloos in dat rijtje:
2011: Nick en Simon
Goed rijtje hoor.
Westergasfabriekquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef miieejj het volgende:
Waar word dat feest eigenlijk gehouden ?.
Westergasfabriek Amsterdam toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef miieejj het volgende:
Waar word dat feest eigenlijk gehouden ?.
No way, zelfs daar zijn het faalhazen met de slechtste Voices in hun kampquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Nick en Simon zijn bij mij sinds de komst van TVOH behoorlijk in aanzien gestegen.
Is dat het team met ieniemienie ielbank?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way, zelfs daar zijn het faalhazen met de slechtste Voices in hun kamp
Dat bedoel ik dan ook niet, het zijn gewoon toffe gasten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way, zelfs daar zijn het faalhazen met de slechtste Voices in hun kamp
Ja, tof, dat eeuwige gespeelde superlievequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan ook niet, het zijn gewoon toffe gasten.
Bierbelletje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Mwoah, met name bij de audities betrapte ik ze op humor. Had ik nog niet eerder gehad.
Over dat C&S Fest, wat is dat met dat bierbelletje dan. Mag het allemaal niet te veel kosten ofzo
.
staat hier http://giel.vara.nl/Live-(...)3d1ad205505119af0b89 het optreden mag alleen op de site van Giel staan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Hey, waarom kan ik Adele bij Giel van vorige week niet meer op Youtube vinden?
Ja, laat ze gewoon de 1000e aflevering vieren met bier en gekkigheid zeg. Of je moet al 80 zijn, dan mag je zeurenquote:
Ik geloof dat ze dat iedere show doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, laat ze gewoon de 1000e aflevering vieren met bier en gekkigheid zeg. Of je moet al 80 zijn, dan mag je zeuren
dat dus. Ben geen C&S fan, maar laat ze lekker. Ze hebben toch een aardig feessie op poten gezet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, laat ze gewoon de 1000e aflevering vieren met bier en gekkigheid zeg. Of je moet al 80 zijn, dan mag je zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |