Heel mooi nieuwsquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef themauster het volgende:
Ow jongens ik hoef vandaag niet naar het ziekenhuis, mijn vader is zojuist ontslagen uit het ziekenhuis en de kanker is helemaal verwijdert al moet hij volgende week nog een keer weer nagekeken worden
Sinterklaas ga je vieren? Leuk! Sinterklaas is zoveel cooler dan de kerstman. Crematie op maandag. Damn, sterkte alvast.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah.. Morgenavond wel Sinterklaas, maar maandag crematie. Wordt dus een weekend met gemengde gevoelens...
Vet zuipen! What reminds me dat ik ook nog even bier moet halen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeker wetendat gaan we morgen vieren met een gourmet
Bij m'n vriendin is dat nog wel traditie. Wel beperkt. Loitjes trekken en voor tientje cadeau. Wel leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sinterklaas ga je vieren? Leuk! Sinterklaas is zoveel cooler dan de kerstman. Crematie op maandag. Damn, sterkte alvast.
Traditie om trots op te zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij m'n vriendin is dat nog wel traditie. Wel beperkt. Loitjes trekken en voor tientje cadeau. Wel leuk![]()
.
En thnx.
Ik was het nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kan wel was bij 1 van die Sinterklazen een zwarte piet bij die was nog nichteriger dan Gordon
Fotoquote:
Ik vond hem leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:56 schreef Steephsel het volgende:
Zijn er meer mensen die zich afgelopen dagen hebben geirriteerd aan de presenteerstijl van Frank Dane?
Of ligt dat aan mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |