Just you and me babequote:
Wat Hans zegt hoorquote:
Ik welquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog geen 1 Sinterklaas gezien trouwens, helemaal nergens nie
Ik ben weer niet lief genoeg zeker?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wel. Paar dagen terug op het werk. Was lachen
![]()
Kan het mij haast niet voorstellen!! Wsl. stonden ze in filequote:Op vrijdag 3 december 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben weer niet lief genoeg zeker?
Wat een kutsmoes kutsinterklaasquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan het mij haast niet voorstellen!! Wsl. stonden ze in file.
Nou?quote:
Krijgt ie dr ook nog geld voor die ouwe oplichter?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens! Laat hem werken voor zijn centen. Met bloed, zweet en tranen!
Zou mij niets verbazen !!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Krijgt ie dr ook nog geld voor die ouwe oplichter?
Dat kan wel was bij 1 van die Sinterklazen een zwarte piet bij die was nog nichteriger dan Gordonquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kan wel was bij 1 van die Sinterklazen een zwarte piet bij die was nog nichteriger dan Gordon
En dat kan al helemaal niet foppertquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kan wel was bij 1 van die Sinterklazen een zwarte piet bij die was nog nichteriger dan Gordon
Dit was echt erg arme kinderenquote:
quote:
Roelieboelieeeeeeeeee waar werd je vanmorgen wakker?quote:
Goede vraag! Ik gok: Maastricht !quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roelieboelieeeeeeeeee waar werd je vanmorgen wakker?
![]()
043quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roelieboelieeeeeeeeee waar werd je vanmorgen wakker?
![]()
Zie je, altijd de moeite om t ff te checkenquote:
Mwah.. Morgenavond wel Sinterklaas, maar maandag crematie. Wordt dus een weekend met gemengde gevoelens...quote:
Was het maar zo dit was een man met dweil voor zijn gezicht en een klapmijter op zijn kop naast hem liep een piet die nog nichteriger was dan Gordon en even verderop kwam een piet waar haar haar onder een pruik vandaan kwam ronduit slecht dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waren het Bram en Paul de Leeuw dan?
En dan maak je geen leuk filmpje voor ons?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Was het maar zo dit was een man met dweil voor zijn gezicht en een klapmijter op zijn kop naast hem liep een piet die nog nichteriger was dan Gordon en even verderop kwam een piet waar haar haar onder een pruik vandaan kwam ronduit slecht dus
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef themauster het volgende:
Ow jongens ik hoef vandaag niet naar het ziekenhuis, mijn vader is zojuist ontslagen uit het ziekenhuis en de kanker is helemaal verwijdert al moet hij volgende week nog een keer weer nagekeken worden
Zeker wetenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Dat is een heel mooi Sinterklaaskado
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |