ik dacht dat de twitter van hans dit was @hsendenquote:
Het gaat Eminem of B.O.B. worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
Best Rap Album
THE ADVENTURES OF BOBBY RAY - B.o.B
THANK ME LATER - Drake
RECOVERY - Eminem
THE BLUEPRINT 3 - Jay-Z
HOW I GOT OVER - The Roots
Als The Roots dit niet winnen zijn de grammy's ook al niet geloofwaardig meer
Eminemquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het gaat Eminem of B.O.B. worden.
Hans komt toch uit Groningen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik dacht dat de twitter van hans dit was @hsenden
.
Hopelijk niet, gast heeft echt nog maar 10% van de skills die hij vroeger had. Nu is het constant schreeuwen en stemverheffen. Echt van die laidback shit zoals hij ze vroeger maakte kan hij volgens mij niet eens meer.quote:
Idd. Dit jaar is er ook een Grammy voor de beste Hans.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Het is bijna lastiger om GEEN Grammy te winnen geloof ik
Dat heeft ie altijd wel gehad..quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hopelijk niet, gast heeft echt nog maar 10% van de skills die hij vroeger had. Nu is het constant schreeuwen en stemverheffen. Echt van die laidback shit zoals hij ze vroeger maakte kan hij volgens mij niet eens meer.
Vind ik wel meevallen. Vind het wel een sterk album, in ieder geval honderd keer beter dan Relapse. Daarbij is Eminem bij het publiek natuurlijk veel bekender dan The Roots, al zou dat bij de Grammy's niet uit moeten maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hopelijk niet, gast heeft echt nog maar 10% van de skills die hij vroeger had. Nu is het constant schreeuwen en stemverheffen. Echt van die laidback shit zoals hij ze vroeger maakte kan hij volgens mij niet eens meer.
Hihihiquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik dacht dat de twitter van hans dit was @hsenden
.
quote:
PPPPIIIIIZZZZZAAAAAAA!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even een bezoek gebracht aan de Appie. Uiteraard weer hetzelfde gekocht als alle voorgaande weekenden. Schema moet natuurlijk wel vertrouwd blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |