Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
De gedachtegang is goed maar ik weiger tegenwoordig om met bier te sjouwen. Er is hier een nieuwe goedkope service die kratten (gewoon Bavaria) voor 10 euro koud in je woonkamer komt brengen. Waarvoor hulde.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bier, als ze het niet leuk vindt kun je het zelf nog altijd opdrinken.
oh, verdikke, je hebt me.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
en deze:
Kijk ook eens naar de andere filmpjes van hun, dat is zoooo gaaf gedaan
Wie dan?quote:
Ik ben gewoon snel, dat is wat andersquote:
Oh, die is altijd haast, de jeugd van tegenwoordigquote:
Jij had de eigenlijke lapo he?quote:
Met allesquote:Op donderdag 2 december 2010 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben gewoon snel, dat is wat anders
Kom eens weer wat vaker langsquote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
muck is sowieso snel, oude routinier.
ik ga denk ik zo mand in
moe van werk en bier
en morgen weer werkwerkwerk
en studie
en cadeaus halen
droevig leven heb ik toch
ik krijg het er alleen een beetje koud van... met hun hempjes aan!! brrr.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en deze:
Kijk ook eens naar de andere filmpjes van hun, dat is zoooo gaaf gedaan
Schoenmaatquote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
Maar mocht je vrijdag op een schappelijke tijd landen: ik werk er toch in de buurt, kan ik kijken of je niet gelogen hebt over je schoenmaat.
Tetten krijgen, ksc-topics openen. je hebt gelijk!quote:
Ja maar dat geeft niet hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij had de eigenlijke lapo he?
Ja tof he?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik krijg het er alleen een beetje koud van... met hun hempjes aan!! brrr.
verder wel super gaaf gedaan!!
Ik kan moeilijk en plein public naar het waslintje je broek gaan kijken naar je broekmaatquote:
Ik moest zoooo huilen bij Aidaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Het ultieme moment van al die seizoenen "Op zoek naar...." blijft:
Ik Fok! de laatste tijd niet vaak meer, geen idee waarom. Maar als ik eraan denk zal ik eens wat vaker langskomen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kom eens weer wat vaker langs
leeft ie nog?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik Fok! de laatste tijd niet vaak meer, geen idee waarom. Maar als ik eraan denk zal ik eens wat vaker langskomen.
Net nog bier gedronken trouwens met crossover als jullie die nog kennen!
mja.. kan er niet echt op tuben..quote:Op donderdag 2 december 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja tof he?
En zo hebben ze een heleboel van die filmpjes
Soms lig ik helemaal in een deuk
Ja nou en of ik die nog ken, ook mod geweestquote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik Fok! de laatste tijd niet vaak meer, geen idee waarom. Maar als ik eraan denk zal ik eens wat vaker langskomen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
muck is sowieso snel, oude routinier.
ik ga denk ik zo mand in
moe van werk en bier
en morgen weer werkwerkwerk
en studie
en cadeaus halen
droevig leven heb ik toch
Echt?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij had de eigenlijke lapo he?
huilen jongen, huilenquote:
Ik heb bij Evita ook heel wat brokken weggesliktquote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest zoooo huilen bij Aida
ik heb "Op zoek naar..." niet gekeken, want dat zat ik altijd in de trein
Hahaha. Ik land wel op een normale tijd hoor. Ik vlieg nooit om dwaze tijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk en plein public naar het waslintje je broek gaan kijken naar je broekmaat
Poolyquote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je haar gewoon graag doetquote:
Weet je hoe oud ik toen was?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb bij Evita ook heel wat brokken weggeslikt
Ik had 300 volgens het postteldingetje naast mijn naamquote:
hou het netjes... hou het netjes he?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je haar gewoon graag doet..
slaap lekker Phenoquote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
Goed, de ogen vallen dicht. of mijn scherm valt uit.
Dan heb je elke keer 299 te pakkenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je hoe oud ik toen was?
[..]
Ik had 300 volgens het postteldingetje naast mijn naam
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
goeie reclamequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Welterusten Phenoquote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
Geen grote dozen, harde cylinders, volle zakken, poesjes die met wurmpjes spelen en druipers?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hou het netjes... hou het netjes he?
stomquote:Op donderdag 2 december 2010 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je elke keer 299 te pakken
Slaap lekker Pinguquote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
ja zoiets jaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen grote dozen, harde cylinders, volle zakken, poesjes die met wurmpjes spelen en druipers?
checkquote:Op donderdag 2 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet plassen, maar ik heb geen zin
Laat het gewoon gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ze is wel iemand die een werkwoord waard isquote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb een raamloze indoor-wcquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 2 december 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja nou en of ik die nog ken, ook mod geweest
leeft ie nog?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Pooly
Maar lenny, nog even iets heel belangrijks he
heb je me gemist?
Dat moet ik zelf ook weer opruimen danquote:
ga naar je eigen gezeik luisterenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ik gelukkig ookquote:Op donderdag 2 december 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een raamloze indoor-wc
en ga gelijk ook ff voor mijquote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga naar je eigen gezeik luisteren
Detailquote:Op donderdag 2 december 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat moet ik zelf ook weer opruimen dan
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is wel iemand die een werkwoord waard is
Mijn ouders ook, maar wel tegenover de achterdeur, brrrrrrquote:Op donderdag 2 december 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een raamloze indoor-wc
Welterustenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
hier ook slapen! met poezie lekker warm tegen me aan!
tursten!
oh lekker wat ben jij bevoorrecht zegquote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
tursten!
Jaja de beste man is ook nog altijd in leven. En ik kan jullie het goede nieuws brengen dat zelfs Peoike nog altijd niet dood is.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
tursten!
ik neem altijd een recent boekje meequote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook
Met lectuurbak
belangrijkquote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook
Met lectuurbak
okee, okeee!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga naar je eigen gezeik luisteren
will doquote:
Sudokuquote:Op donderdag 2 december 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik neem altijd een recent boekje mee
ik check altijd mijn twitterquote:Op donderdag 2 december 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik neem altijd een recent boekje mee
slaap lekker!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Doeisels en dagsels lieve Kijkbuiskindertjes![]()
![]()
Slaap lekker en tot morgen!
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik check altijd mijn twitter
Welterusten TFMquote:Op donderdag 2 december 2010 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
ik kan ook gewoon doorposten jaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik check altijd mijn twitter
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
het is vast heel koud daarquote:Op donderdag 2 december 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kan ook gewoon doorposten ja
Ik neem zeroku niet mee naar de wcquote:
ja ho faal!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:42 schreef eer-ik het volgende:
sym, tuurlijk ken je peoike.
staat ook, op een of andere vage manier bekend als poekie, kat van crossover.
ik zat nog niet op de wc hoorquote:
Och, ik zou het zo doenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem zeroku niet mee naar de wc.
Fijn dromenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Bedankt!
En nu mobiel aan de oplader en maffen tot kwart over zeven!![]()
FAAL /madquote:Op donderdag 2 december 2010 23:44 schreef eer-ik het volgende:
NIKS GEEN fAAL ZEGGNE TEGEN LE KNONING
Ja ik snap de verwarring, ik ken de die als epoiekquote:Op donderdag 2 december 2010 23:42 schreef eer-ik het volgende:
sym, tuurlijk ken je peoike.
staat ook, op een of andere vage manier bekend als poekie, kat van crossover.
geod tpoicquote:Op donderdag 2 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik snap de verwarring, ik ken de die als epoiek
dat heb ik ook, bloedirritandquote:Op donderdag 2 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn envelopje doet het niet bij autorefresh
Vier op drie lettersquote:Op donderdag 2 december 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik bven naast muckkoning ook koniny vna de tpyosd
Baer deed mee aan Josephquote:Op donderdag 2 december 2010 23:45 schreef MPG het volgende:
Zeg Sym.....
Jij zegt dat je al die 'op zoek naar de nieuwe musicalhoofdrolspeler'-programma's gezien hebt he?
Welke was dat ook alweer war Baerke uit Venlo aan mee deed?
Ik ook. Ik moet nml. wel vroeg op om naar een kerst voorstelling van school te gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga morgen ochtend zooooo'n spijt krijgen dat ik zo laat naar bed ben gegaan.... that's for sure
Check.quote:
Joseph zekerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:50 schreef Muck het volgende:
sym, is op zoek naar... nog leuk om terug te kijken?
oh? telefoonnummer?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Check.
Das dus een oud-klasgenoot van me.
*proest*quote:Op donderdag 2 december 2010 23:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga er morgenochtend zooooo'n spijt van krijgen dat ik bekant 2 flessen wijn op heb...
Werkborrels ftl.
Ok, dat is een leugen, werkborrels ftw.
dan weet ik wat ik ga doen als ik niet kan slapenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joseph zeker
Mary vond ik persoonlijk een mindere serie
Ik kan echt vet dope kunstjes hoorquote:
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan echt vet dope kunstjes hoor
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan echt vet dope kunstjes hoor
Oke tofquote:Op donderdag 2 december 2010 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Check.
Das dus een oud-klasgenoot van me.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga nie meer trouwen, been there done that, vind wel best zo
Jawat!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga nie meer trouwen, been there done that, vind wel best zo
Sweet dreamsquote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef Muck het volgende:
Maar goed, ik ga ook eens slapen
Morgen met TJ Dispicable Me kijken
Ik niet. Ik hou werk en prive misschien teveel gescheidenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:54 schreef eer-ik het volgende:
Nee maar echt, ik hou van werkborrels. ben altijd nog in staat gebleken mezelf omhoog te lullen.
Wat kunstig is in een bedrijf wat enorm veel waarde hecht aan papiertjes.
Vind ik wel. Ik wil niets met mijn collega's te maken hebbenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef eer-ik het volgende:
Stupid thing to do. Seriously.
Werkborrels zijn namelijk niet prive.
krijg jij daarom zoveel aanzoeken?quote:
Ja, dat moet haast welquote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
krijg jij daarom zoveel aanzoeken?
Ik ben andersquote:Op donderdag 2 december 2010 23:56 schreef eer-ik het volgende:
Geen seks voor het huwelijk is al helemaal hopeloos achterhaald.
Tegenwoordig hebben mensen, als ik de telegraaf moet geloven () al op hun tiende seks.
Mee eensquote:
Fijn dromen, flappertjequote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef Muck het volgende:
Maar goed, ik ga ook eens slapen
Morgen met TJ Dispicable Me kijken
herkenbaarquote:Op donderdag 2 december 2010 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook daarvoor had ik seks.. want Sander
Ik zou me teveel laten gaan als ik teveel drank op heb, dat is het probleemquote:Op donderdag 2 december 2010 23:58 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: Ik moet prive ook niks te maken hebben met collega's. Werkborrels heten echter niet voor de grap werkborrels, er is een lossere sfeer en daar moet je soms gebruik van maken.
Karige manier van dingen regelen enerzijds, anderzijds is het simpelweg een handige manier om dingen voor elkaar te krijgen. Je kunt simpelweg makkelijker met het management ouwehoeren op dergelijke momenten, ook zij weten precies hoe dergelijke borrels in elkaar zitten... Het zal me niet de eerste keer zijn binnen een groot bedrijf dat ik hogerop ben gekomen, indirect uiteraard, enkel door borrels. Je moet uiteraard wel wat te bieden hebben.
* Stuart is nog erger in shock nuquote:
Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke tof
Hij had van mij nog wel wat langer doorgemogen
Serieusquote:Op donderdag 2 december 2010 23:59 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: begrijp ik je nou echt zo verkeerd of doe je serieus niet aan seks voor het huwelijk?
Ja, dat heb ik dus ook altijd.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou me teveel laten gaan als ik teveel drank op heb, dat is het probleem
Tuurlijk wel... dat éne colleegaatje helemaal zat voerenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook altijd.
Daarom ga ik niet meer naar werkborrels/ -feestjes
Peeeeeeeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Groot gelijk. Bovendien wil ik niet dat collega's ook maar IETS van mijn prive leven weten. Ik kom daar om te werken en ik haat ze allemaal want het zijn allemaal vijanden die ook hoger op willen komen. Het is hun of ik. Vertrouw niemand zeg ik je. NIEMANDquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook altijd.
Daarom ga ik niet meer naar werkborrels/ -feestjes
zal ik eens lekker een wijntje pakkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... dat éne colleegaatje helemaal zat voeren...
die ene?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... dat éne colleegaatje helemaal zat voeren...
hoi lsquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Peeeeeeeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Ohja, posh kinderzorg in Engeland.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Groot gelijk. Bovendien wil ik niet dat collega's ook maar IETS van mijn prive leven weten. Ik kom daar om te werken en ik haat ze allemaal want het zijn allemaal vijanden die ook hoger op willen komen. Het is hun of ik. Vertrouw niemand zeg ik je. NIEMAND
iets met een leven enzoquote:
Ik NL werkte ik in de deurwaarderij en daar gedroeg ik me net zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, posh kinderzorg in Engeland.
Ik snap je punt
begin jij nou ook alquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg nou de tering![]()
het gaat vandaag wel heel snel
Ze dwingen me hier. Ik kan er niets aan doen, echt nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg nou de tering![]()
het gaat vandaag wel heel snel
hoe zoquote:
de 17e he? koppie koffiequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze dwingen me hier. Ik kan er niets aan doen, echt niet
I've never seen these people before in my life ;N
ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze dwingen me hier. Ik kan er niets aan doen, echt niet
I've never seen these people before in my life
te druk? met wat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe zo![]()
ik heb vandaag het te druk gehad om alles bij te houden
dan noem je ook wat zegquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik NL werkte ik in de deurwaarderij en daar gedroeg ik me net zo
wat dacht je van werkquote:
vanavond met de klantenquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik eens lekker een wijntje pakken
kutzakkenquote:
wie bedoel je?quote:
Ik ga soms wel naar de etentjes, en dan rij ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind 'teveel drinken op werkborrels dus niks meer kunnen 'presteren'' een idiote reden om er niet heen te gaan. Als je teveel drinkt heb je jezelf blijkbaar niet in de hand en dan heb je, denk ik, ook niks te zoeken op een werkborrel. Tuurlijk is zo'n borrel ook om het gezellig te hebben dus kun je ook echt wel wat drinken maar teveel drinken is eigenlijk in elke situatie een no-go. Zelfs met vrienden. Dat het met vrienden soms gebeurt is een ander verhaal maar daar heb ik het nu niet over. Werkborrels zijn veelal constructief en bedoeld voor een zekere vorm van 'bonding' en ik vind het stom om daar geen gebruik van te maken maar hey that's just my opinion!
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 255 LovelyLady
02. 217 Pheno
03. 212 suikertaartje
04. 188 MPG
05. 186 Symphonic
06. 175 TheFamousMan
07. 160 Trevland
08. 157 Muck
09. 156 Stuart
10. 142 pgrferrari
11. 127 eer-ik
12. 114 RockNijntje
13. 098 Myraela
14. 080 Pien85
15. 078 wel.o.k
16. 075 Giertje
17. 067 goldfinger1963
18. 053 DaMart
19. 034 DR34M3R
20. 034 Marijkezwolle
Reeks-statistieken!
Ja?quote:
quote:
die mensen doen ook alleen maar hun werkquote:
Ik ben snel te los met mijn babbel na een paar drankjes. Ik ben dan niet dronken maar wel te los. Ik ben liever een gesloten boekquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind 'teveel drinken op werkborrels dus niks meer kunnen 'presteren'' een idiote reden om er niet heen te gaan. Als je teveel drinkt heb je jezelf blijkbaar niet in de hand en dan heb je, denk ik, ook niks te zoeken op een werkborrel. Tuurlijk is zo'n borrel ook om het gezellig te hebben dus kun je ook echt wel wat drinken maar teveel drinken is eigenlijk in elke situatie een no-go. Zelfs met vrienden. Dat het met vrienden soms gebeurt is een ander verhaal maar daar heb ik het nu niet over. Werkborrels zijn veelal constructief en bedoeld voor een zekere vorm van 'bonding' en ik vind het stom om daar geen gebruik van te maken maar hey that's just my opinion!
kom doen we het naquote:
2 jaar Beverwijk en 4 jaar Amsterdamquote:
Ja diequote:
Die verkopen ze wel op Schiphol tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje vraagt zich af waar ze in godsvredesnaam 33 heliumballonnen vandaan moet halen
balonnen bedrijf, ja die bestaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje vraagt zich af waar ze in godsvredesnaam 33 heliumballonnen vandaan moet halen
als ze eerst eens checken of het klopt heb ik er geen probleem mee maar dat vergeten ze vaakquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
die mensen doen ook alleen maar hun werk
als jij op tijd betaalt is er niks aan de hand
als je ex niet op tijd de huur betaal zoals beloofd kan je binnen no time op straat staan
weet je hoe duur?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die verkopen ze wel op Schiphol toch
Zal niet goedkoop zijn maar beter duur dan niet te koopquote:
flying squirelquote:
Proberenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
[..]
Vooral deze:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik wat jij op werkborrels doet al op de werkvloer doe.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:08 schreef eer-ik het volgende:
@ suiker: daar vind ik ook niks mis mee. Je hóeft er ook niet te drinken, ik merk alleen dat je juist op dergelijke momenten kunt profiteren van het jezelf profileren. En zoals gezegd, je moet sowieso iets te bieden hebben, iets wat het management ook wel door heeft, maar juist in zulke 'casual' gesprekken worden de beste afspraken gemaakt. That's just how it works.
Op werk moet je er niet vanuit gaan dat dat soort dingen gebeuren.
Uiteraard ook weer afhankelijk van je beroepsterrein.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit verkeerde muziek te luisteren...
uhoh.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit verkeerde muziek te luisteren...
Whehehehe niet fout op die manierquote:
En dan heel hard whiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee roepenquote:
Of je zegt even hoe oud je dan net bent geworden, kan geld schelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal niet goedkoop zijn maar beter duur dan niet te koop
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan heel hard whiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee roepen
FIIIIIIIIIIIIIIIREEEEEEEEEE in tha holequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan heel hard whiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee roepen
Ik heb verzekeringen verkochtquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:12 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, nou niet denken dat ik een of andere klootzak ben omdat ik in de deurwaarderij hebt gewerkt
Ik drink wel met 1 of 2 personen maar niet met een hele afdelingquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:12 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: juist dat vind ik heel interessant. Ik vraag me dan af waar je bang voor bent, want dat is dan wel het punt denk ik. Met 'een gesloten boek' zijn, kom je niet snel ergens. Zeg nooit nooit, ik zal ook zeker niet zeggen dat ik denk dat je er niet komt, waar je ook mee bezig bent, ik denk alleen dat je in de zakenwereld, als je daar al in zit, verder komt als je wel praat. Zelfs met 'een paar' drankjes op. Je hóeft ook niet teveel te drinken, dat heb je zelf in de hand.
Pak 1 bier, of 2 misschien, dan blijf je jezelf maar praat je wat losser, en losser praten is per definitie niet slecht.
Ik heb ook bij een bank gewerktquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb verzekeringen verkocht
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook bij een bank gewerkt
Okay, ik word dus 34![]()
Fuck me
je bent nooit te oudquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:14 schreef Stuart het volgende:
Ik ben te oud en heb geen eens kinderen
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjes, ik ga mijn ijskoude bedje induiken
Truste en tot snel
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Truste en tot snel
Ik ben heel goed in ontwapenenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:13 schreef eer-ik het volgende:
@ suiker: ik probeer ook niks op te dringen, ik weet alleen hoe grote bedrijven werken, incl. het management, en ik weet dat er júist in informele situaties veel geregeld wordt. In tegenstelling tot formele situaties.
Vind je dat? Ik vind dat het allemaal te snel gaat eigenlijk.quote:
Maar jij hebt dan ook twee behoorlijke pluspuntenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat jij op werkborrels doet al op de werkvloer doe.
Works for me
Slaap lekker snoezepoezelquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Truste en tot snel
Ik liep stage bij ABN en werkte bij de Rabobank. Dat beviel niet echt dus daarna ging ik naar de Pabo en dat heb ik niet afgemaakt (loser) en toen kwam ik in de deurwaarderij terechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ookHeul lang. DE.
Dan kost het nog eentje extra![]()
En ehm..dan moeten we eerst trouwen
te oud waarvoor precies?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:14 schreef Stuart het volgende:
Ik ben te oud en heb geen eens kinderen
Alles. Als ik nog vader moet worden ben ik straks een ouwe lulquote:
Het werkt ook bij vrouwen hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:16 schreef MPG het volgende:
Maar jij hebt dan ook twee behoorlijke pluspunten![]()
Je bent alleen een ouwe lul als je je zo gedraagtquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:17 schreef Stuart het volgende:
Alles. Als ik nog vader moet worden ben ik straks een ouwe lul
Slaap lekker snoetquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Truste en tot snel
Ah ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik liep stage bij ABN en werkte bij de Rabobank. Dat beviel niet echt dus daarna ging ik naar de Pabo en dat heb ik niet afgemaakt (loser) en toen kwam ik in de deurwaarderij terecht
Ik gedraag me als iemand van 22 ofzo geloof ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent alleen een ouwe lul als je je zo gedraagt
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja.
Na 300.000 mislukte studies (want samenwerken en helicopterviews![]()
![]()
) ben ik bij ABN terecht gekomen en toen het daar echt te erg werd qua commercie ben ik gevlucht
![]()
Naar ABN AMRO Verzekeringen
right.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gedraag me als iemand van 22 ofzo geloof ik
Op papier welquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
right.
dus ben je geen ouwe lul
Waar ik overigens nu alweer een tijdje weg ben hoorquote:
Ik vind 33 serieus niet oudquote:
Lekker afwisselend. Ik blijf ook meestal niet langer dan 2 jaar ergens hangenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar ik overigens nu alweer een tijdje weg ben hoor![]()
Ik ben even mama geworden en toen voor gemeente, ministerie, drogist en woningbouw gaan werken
Ligt misschien aan de mensen waar ik mee omga. Die zijn allemaal jongerquote:
Maar soms he..is een beetje zekerheid ook wel fijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
Lekker afwisselend. Ik blijf ook meestal niet langer dan 2 jaar ergens hangen
plu s best wel handigquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar soms he..is een beetje zekerheid ook wel fijn[/ouwelullenmodus]
Dat heb je snel in de kinderzorgquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt misschien aan de mensen waar ik mee omga. Die zijn allemaal jonger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |