Groot gelijk. Bovendien wil ik niet dat collega's ook maar IETS van mijn prive leven weten. Ik kom daar om te werken en ik haat ze allemaal want het zijn allemaal vijanden die ook hoger op willen komen. Het is hun of ik. Vertrouw niemand zeg ik je. NIEMANDquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook altijd.
Daarom ga ik niet meer naar werkborrels/ -feestjes
zal ik eens lekker een wijntje pakkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... dat éne colleegaatje helemaal zat voeren...
die ene?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... dat éne colleegaatje helemaal zat voeren...
hoi lsquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Peeeeeeeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Ohja, posh kinderzorg in Engeland.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Groot gelijk. Bovendien wil ik niet dat collega's ook maar IETS van mijn prive leven weten. Ik kom daar om te werken en ik haat ze allemaal want het zijn allemaal vijanden die ook hoger op willen komen. Het is hun of ik. Vertrouw niemand zeg ik je. NIEMAND
iets met een leven enzoquote:
Ik NL werkte ik in de deurwaarderij en daar gedroeg ik me net zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, posh kinderzorg in Engeland.
Ik snap je punt
begin jij nou ook alquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg nou de tering![]()
het gaat vandaag wel heel snel
Ze dwingen me hier. Ik kan er niets aan doen, echt nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg nou de tering![]()
het gaat vandaag wel heel snel
hoe zoquote:
de 17e he? koppie koffiequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze dwingen me hier. Ik kan er niets aan doen, echt niet
I've never seen these people before in my life ;N
ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze dwingen me hier. Ik kan er niets aan doen, echt niet
I've never seen these people before in my life
te druk? met wat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe zo![]()
ik heb vandaag het te druk gehad om alles bij te houden
dan noem je ook wat zegquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik NL werkte ik in de deurwaarderij en daar gedroeg ik me net zo
wat dacht je van werkquote:
vanavond met de klantenquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik eens lekker een wijntje pakken
kutzakkenquote:
wie bedoel je?quote:
Ik ga soms wel naar de etentjes, en dan rij ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind 'teveel drinken op werkborrels dus niks meer kunnen 'presteren'' een idiote reden om er niet heen te gaan. Als je teveel drinkt heb je jezelf blijkbaar niet in de hand en dan heb je, denk ik, ook niks te zoeken op een werkborrel. Tuurlijk is zo'n borrel ook om het gezellig te hebben dus kun je ook echt wel wat drinken maar teveel drinken is eigenlijk in elke situatie een no-go. Zelfs met vrienden. Dat het met vrienden soms gebeurt is een ander verhaal maar daar heb ik het nu niet over. Werkborrels zijn veelal constructief en bedoeld voor een zekere vorm van 'bonding' en ik vind het stom om daar geen gebruik van te maken maar hey that's just my opinion!
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 255 LovelyLady
02. 217 Pheno
03. 212 suikertaartje
04. 188 MPG
05. 186 Symphonic
06. 175 TheFamousMan
07. 160 Trevland
08. 157 Muck
09. 156 Stuart
10. 142 pgrferrari
11. 127 eer-ik
12. 114 RockNijntje
13. 098 Myraela
14. 080 Pien85
15. 078 wel.o.k
16. 075 Giertje
17. 067 goldfinger1963
18. 053 DaMart
19. 034 DR34M3R
20. 034 Marijkezwolle
Reeks-statistieken!
Ja?quote:
quote:
die mensen doen ook alleen maar hun werkquote:
Ik ben snel te los met mijn babbel na een paar drankjes. Ik ben dan niet dronken maar wel te los. Ik ben liever een gesloten boekquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind 'teveel drinken op werkborrels dus niks meer kunnen 'presteren'' een idiote reden om er niet heen te gaan. Als je teveel drinkt heb je jezelf blijkbaar niet in de hand en dan heb je, denk ik, ook niks te zoeken op een werkborrel. Tuurlijk is zo'n borrel ook om het gezellig te hebben dus kun je ook echt wel wat drinken maar teveel drinken is eigenlijk in elke situatie een no-go. Zelfs met vrienden. Dat het met vrienden soms gebeurt is een ander verhaal maar daar heb ik het nu niet over. Werkborrels zijn veelal constructief en bedoeld voor een zekere vorm van 'bonding' en ik vind het stom om daar geen gebruik van te maken maar hey that's just my opinion!
kom doen we het naquote:
2 jaar Beverwijk en 4 jaar Amsterdamquote:
Ja diequote:
Die verkopen ze wel op Schiphol tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje vraagt zich af waar ze in godsvredesnaam 33 heliumballonnen vandaan moet halen
balonnen bedrijf, ja die bestaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje vraagt zich af waar ze in godsvredesnaam 33 heliumballonnen vandaan moet halen
als ze eerst eens checken of het klopt heb ik er geen probleem mee maar dat vergeten ze vaakquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
die mensen doen ook alleen maar hun werk
als jij op tijd betaalt is er niks aan de hand
als je ex niet op tijd de huur betaal zoals beloofd kan je binnen no time op straat staan
weet je hoe duur?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die verkopen ze wel op Schiphol toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |