quote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga nie meer trouwen, been there done that, vind wel best zo
Jawat!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga nie meer trouwen, been there done that, vind wel best zo
Sweet dreamsquote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef Muck het volgende:
Maar goed, ik ga ook eens slapen
Morgen met TJ Dispicable Me kijken
Ik niet. Ik hou werk en prive misschien teveel gescheidenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:54 schreef eer-ik het volgende:
Nee maar echt, ik hou van werkborrels. ben altijd nog in staat gebleken mezelf omhoog te lullen.
Wat kunstig is in een bedrijf wat enorm veel waarde hecht aan papiertjes.
Vind ik wel. Ik wil niets met mijn collega's te maken hebbenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef eer-ik het volgende:
Stupid thing to do. Seriously.
Werkborrels zijn namelijk niet prive.
krijg jij daarom zoveel aanzoeken?quote:
Ja, dat moet haast welquote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
krijg jij daarom zoveel aanzoeken?
Ik ben andersquote:Op donderdag 2 december 2010 23:56 schreef eer-ik het volgende:
Geen seks voor het huwelijk is al helemaal hopeloos achterhaald.
Tegenwoordig hebben mensen, als ik de telegraaf moet geloven () al op hun tiende seks.
Mee eensquote:
Fijn dromen, flappertjequote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef Muck het volgende:
Maar goed, ik ga ook eens slapen
Morgen met TJ Dispicable Me kijken
herkenbaarquote:Op donderdag 2 december 2010 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook daarvoor had ik seks.. want Sander
Ik zou me teveel laten gaan als ik teveel drank op heb, dat is het probleemquote:Op donderdag 2 december 2010 23:58 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: Ik moet prive ook niks te maken hebben met collega's. Werkborrels heten echter niet voor de grap werkborrels, er is een lossere sfeer en daar moet je soms gebruik van maken.
Karige manier van dingen regelen enerzijds, anderzijds is het simpelweg een handige manier om dingen voor elkaar te krijgen. Je kunt simpelweg makkelijker met het management ouwehoeren op dergelijke momenten, ook zij weten precies hoe dergelijke borrels in elkaar zitten... Het zal me niet de eerste keer zijn binnen een groot bedrijf dat ik hogerop ben gekomen, indirect uiteraard, enkel door borrels. Je moet uiteraard wel wat te bieden hebben.
* Stuart is nog erger in shock nuquote:
Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke tof
Hij had van mij nog wel wat langer doorgemogen
Serieusquote:Op donderdag 2 december 2010 23:59 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: begrijp ik je nou echt zo verkeerd of doe je serieus niet aan seks voor het huwelijk?
Ja, dat heb ik dus ook altijd.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou me teveel laten gaan als ik teveel drank op heb, dat is het probleem
Tuurlijk wel... dat éne colleegaatje helemaal zat voerenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook altijd.
Daarom ga ik niet meer naar werkborrels/ -feestjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |