Zal niet goedkoop zijn maar beter duur dan niet te koopquote:
flying squirelquote:
Proberenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
[..]
Vooral deze:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik wat jij op werkborrels doet al op de werkvloer doe.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:08 schreef eer-ik het volgende:
@ suiker: daar vind ik ook niks mis mee. Je hóeft er ook niet te drinken, ik merk alleen dat je juist op dergelijke momenten kunt profiteren van het jezelf profileren. En zoals gezegd, je moet sowieso iets te bieden hebben, iets wat het management ook wel door heeft, maar juist in zulke 'casual' gesprekken worden de beste afspraken gemaakt. That's just how it works.
Op werk moet je er niet vanuit gaan dat dat soort dingen gebeuren.
Uiteraard ook weer afhankelijk van je beroepsterrein.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit verkeerde muziek te luisteren...
uhoh.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit verkeerde muziek te luisteren...
Whehehehe niet fout op die manierquote:
En dan heel hard whiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee roepenquote:
Of je zegt even hoe oud je dan net bent geworden, kan geld schelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal niet goedkoop zijn maar beter duur dan niet te koop
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan heel hard whiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee roepen
FIIIIIIIIIIIIIIIREEEEEEEEEE in tha holequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan heel hard whiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee roepen
Ik heb verzekeringen verkochtquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:12 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, nou niet denken dat ik een of andere klootzak ben omdat ik in de deurwaarderij hebt gewerkt
Ik drink wel met 1 of 2 personen maar niet met een hele afdelingquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:12 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: juist dat vind ik heel interessant. Ik vraag me dan af waar je bang voor bent, want dat is dan wel het punt denk ik. Met 'een gesloten boek' zijn, kom je niet snel ergens. Zeg nooit nooit, ik zal ook zeker niet zeggen dat ik denk dat je er niet komt, waar je ook mee bezig bent, ik denk alleen dat je in de zakenwereld, als je daar al in zit, verder komt als je wel praat. Zelfs met 'een paar' drankjes op. Je hóeft ook niet teveel te drinken, dat heb je zelf in de hand.
Pak 1 bier, of 2 misschien, dan blijf je jezelf maar praat je wat losser, en losser praten is per definitie niet slecht.
Ik heb ook bij een bank gewerktquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb verzekeringen verkocht
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook bij een bank gewerkt
Okay, ik word dus 34![]()
Fuck me
je bent nooit te oudquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:14 schreef Stuart het volgende:
Ik ben te oud en heb geen eens kinderen
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjes, ik ga mijn ijskoude bedje induiken
Truste en tot snel
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Truste en tot snel
Ik ben heel goed in ontwapenenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:13 schreef eer-ik het volgende:
@ suiker: ik probeer ook niks op te dringen, ik weet alleen hoe grote bedrijven werken, incl. het management, en ik weet dat er júist in informele situaties veel geregeld wordt. In tegenstelling tot formele situaties.
Vind je dat? Ik vind dat het allemaal te snel gaat eigenlijk.quote:
Maar jij hebt dan ook twee behoorlijke pluspuntenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat jij op werkborrels doet al op de werkvloer doe.
Works for me
Slaap lekker snoezepoezelquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Truste en tot snel
Ik liep stage bij ABN en werkte bij de Rabobank. Dat beviel niet echt dus daarna ging ik naar de Pabo en dat heb ik niet afgemaakt (loser) en toen kwam ik in de deurwaarderij terechtquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ookHeul lang. DE.
Dan kost het nog eentje extra![]()
En ehm..dan moeten we eerst trouwen
te oud waarvoor precies?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:14 schreef Stuart het volgende:
Ik ben te oud en heb geen eens kinderen
Alles. Als ik nog vader moet worden ben ik straks een ouwe lulquote:
Het werkt ook bij vrouwen hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:16 schreef MPG het volgende:
Maar jij hebt dan ook twee behoorlijke pluspunten![]()
Je bent alleen een ouwe lul als je je zo gedraagtquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:17 schreef Stuart het volgende:
Alles. Als ik nog vader moet worden ben ik straks een ouwe lul
Slaap lekker snoetquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Truste en tot snel
Ah ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik liep stage bij ABN en werkte bij de Rabobank. Dat beviel niet echt dus daarna ging ik naar de Pabo en dat heb ik niet afgemaakt (loser) en toen kwam ik in de deurwaarderij terecht
Ik gedraag me als iemand van 22 ofzo geloof ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent alleen een ouwe lul als je je zo gedraagt
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja.
Na 300.000 mislukte studies (want samenwerken en helicopterviews![]()
![]()
) ben ik bij ABN terecht gekomen en toen het daar echt te erg werd qua commercie ben ik gevlucht
![]()
Naar ABN AMRO Verzekeringen
right.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gedraag me als iemand van 22 ofzo geloof ik
Op papier welquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
right.
dus ben je geen ouwe lul
Waar ik overigens nu alweer een tijdje weg ben hoorquote:
Ik vind 33 serieus niet oudquote:
Lekker afwisselend. Ik blijf ook meestal niet langer dan 2 jaar ergens hangenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar ik overigens nu alweer een tijdje weg ben hoor![]()
Ik ben even mama geworden en toen voor gemeente, ministerie, drogist en woningbouw gaan werken
Ligt misschien aan de mensen waar ik mee omga. Die zijn allemaal jongerquote:
Maar soms he..is een beetje zekerheid ook wel fijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
Lekker afwisselend. Ik blijf ook meestal niet langer dan 2 jaar ergens hangen
plu s best wel handigquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar soms he..is een beetje zekerheid ook wel fijn[/ouwelullenmodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |