Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:55 schreef eer-ik het volgende:
Iemand nog een goed nummer? Zit nu Clapton live te luisteren, gaerne in hetzelfde genre.
bazingaquote:Op donderdag 2 december 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga.
Big Bang Theory kijken
Tot morgen ofzo.
vergeet die eerste, dat was het verkeerde tabbladquote:Op donderdag 2 december 2010 19:59 schreef eer-ik het volgende:
dire straits ook altijd ftw, krijg nog altijd kippenvel van de intro van 'money for nothing'.
@sym: Ha!Ga ik zo even aanzetten.
als ik jouw UI zie moet ik hier aan denken:quote:Op donderdag 2 december 2010 20:00 schreef eer-ik het volgende:
Waarom komen er alleen maar scheldwoorden voor in m'n gedachten als ik Clapton luister? In goede zin, dat dan weer wel...
" @#$)#*$@)#$()@$ wat een chille muziek"
Nee ik wilde brothers in arms posten (die staat even verderop, maar ik had nog een oude control Vquote:Op donderdag 2 december 2010 20:01 schreef eer-ik het volgende:
Wat? Status Quo? Wel fijne muziek. niet echt zelfde genre though...
dat is mogelijk ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef eer-ik het volgende:
Kun je een muzieknummer MMS'en of mailen?
bestand erbij pleuren of een YouTube link toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef eer-ik het volgende:
mailen welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef eer-ik het volgende:
welke deze?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef eer-ik het volgende:
Mooi, dan ga ik even het huidige nummer naar iemand mailen. Zal d'r leren.
eer-ik ist old skool ksc jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Wat post jij veel achter elkaar, eer-ik![]()
hebben we het maar niet overquote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef eer-ik het volgende:
@ Muck: Goed hoor. Met u?
@ RN: Ja, sorry. Aard van het beestje. Ik praat ook veel.
ik word altijd zo vrolijk van dat liedjequote:
ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik word altijd zo vrolijk van dat liedje
Ja het is een tof liedjequote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik word altijd zo vrolijk van dat liedje
Zie ook de top 10 postersquote:
quote:Top 10 Posters
1 MPG - 47721
2 Pheno - 36138
3 goldfinger1963 - 34716
4 OA - 33645
5 eer-ik - 28438
6 Muck - 23848
7 Dr_Flash - 22507
8 indahnesia.com - 22380
9 DaMart - 22190
10 Fha - 20709
Ik heb de cdquote:
Mak an. Anders pomper?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef eer-ik het volgende:
GODVERDOMME TYFUSNUMMER.
Ik hou ervan.
als je mijn accounts bij elkaar optelt sta ik daar ook wel tussen denk ikquote:
Zeker.quote:
Hoe staan de zaken kerel?quote:
heerlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef eer-ik het volgende:
@Muck: dat doe ik altijd met drukke muziek, vandaag nog met Prince - Kiss
goed nr.
ik heb mijn accounts niet eens opgeteld en ik sta er wel tussenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je mijn accounts bij elkaar optelt sta ik daar ook wel tussen denk ik
welke van de 2?quote:
Ik heb nog een kaartje van indah liggenquote:
Een hele stiekemequote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef eer-ik het volgende:
Wacht even hoor, dit wordt geen reunie toch?
Nou, misschien wel omdat je een ongelezen bericht hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef eer-ik het volgende:
"u heeft 1 ongelezen bericht".
Waarom, the fuck, krijg ik die melding als ik wil posten?
Preciesquote:
op mijn externe harde schijf staat ie denk ik welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:12 schreef eer-ik het volgende:
Zeg, van welke bijgoochem kan ik meer muziek regelen, als die unplugged cd van clapton?
Moet.. meer.. hebben..
goeeed, sinterklaasgedichten aan het schrijvenquote:
Ik heb Lenny onlangs nog voorbij zien schuiven. Misschien niet in KSC, maar wel in KLB ofzoquote:
Hoeveel maak jij er wel niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goeeed, sinterklaasgedichten aan het schrijven
Ja ik zag hem laatst ook nog postenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb Lenny onlangs nog voorbij zien schuiven. Misschien niet in KSC, maar wel in KLB ofzo
Ik hoef van het jaar niet meerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goeeed, sinterklaasgedichten aan het schrijven
ja, hij is er nog welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb Lenny onlangs nog voorbij zien schuiven. Misschien niet in KSC, maar wel in KLB ofzo
voor iedereen éénquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoeveel maak jij er wel niet?
zég dat danquote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef eer-ik het volgende:
@muck: ik heb die cd wel, maar wil meer van livemuziek van vergelijkbare artiesters.
Laatst nog eens hier geweest, ookquote:
Het is maar wat je hobby's zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
voor iedereen één
en we zijn met z'n 9-en, en ik maak ze heel lang, omdat ik het leuk vind, dus het duurt wel even
Je maakt geen huiswerk maar wel gedichten? Dat is vreemd in mijn ogenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
voor iedereen één
en we zijn met z'n 9-en, en ik maak ze heel lang, omdat ik het leuk vind, dus het duurt wel even
oh god, we zijn bijna compleetquote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef MPG het volgende:
Die TT.
Kort, maar krachtig.
Geod tpoic
Puicke TS
Nu alleenquote:
Nee, je moet na de lapo even F5-en.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:59 schreef OA het volgende:
Hé, is die optie om een nieuw topic te openen met de OP uit het vorige tpoic weer verdwenen?
Leeft die nog, danquote:
quote:
maar ik heb de aandachtspanne van een bladluisquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef eer-ik het volgende:
Ja sorry muckje, ik dacht dat het wel duidelijk was toen ik zei dat ik 'de cd' aan het luisteren was
Nu heb ik toch niks beters te doen, [okok, ik zou eigenlijk moeten leren, maar daar heb ik geen zin in okquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar wat je hobby's zijn
Geen idee, vraag het papjé, fruts of pezuquote:
huiswerk is saai, gedichten zijn wel grappig als ik inspiratie heb...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je maakt geen huiswerk maar wel gedichten? Dat is vreemd in mijn ogen
ja, waar is bléeeeedje?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef OA het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het papjé, fruts of pezu
Ik heb binnenkort ook een mac, kan ik dan ook niet meer quoten?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef eer-ik het volgende:
ok muck, 't is je vergeven.
Oh, en als je je afvraagt waarom ik niet quote, ik kan niet quoten.
Om schijnbaar bepaalde redenen
nah, dat is omdat daaromquote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef eer-ik het volgende:
ok muck, 't is je vergeven.
Oh, en als je je afvraagt waarom ik niet quote, ik kan niet quoten.
Om schijnbaar bepaalde redenen
Complottheorieën met rokende geloofsfanaten ontrafelenquote:
nicequote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef OA het volgende:
[..]
Complottheorieën met rokende geloofsfanaten ontrafelen
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef eer-ik het volgende:
OA: jawel hoor, mits je een bepaalde applicatie niet geinstalleerd hebt in safari
Het zegt mij niets...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef Symphonic het volgende:
De applicatie die geen naam mag hebben
Die twee banners, who caresquote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef eer-ik het volgende:
OA: jawel hoor, mits je een bepaalde applicatie niet geinstalleerd hebt in safari
Ik vind het allebei saaiquote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
huiswerk is saai, gedichten zijn wel grappig als ik inspiratie heb...
maaaaaaaaaaaaaaarquote:
what else is new hierquote:
Whehe, papjé, die hangt ook nog rond op het forum, maar niet meer hierquote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef OA het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het papjé, fruts of pezu
Ik hou van oldskool-TT'squote:
dat maakt mij ook een faalhaasquote:Op donderdag 2 december 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, papjé, die hangt ook nog rond op het forum, maar niet meer hier.
En PeZu kwam niet naar de meet, de faalhaas.
Samequote:
Dat vat het wel samen jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef OA het volgende:
[..]
Complottheorieën met rokende geloofsfanaten ontrafelen
Ohquote:
Haha jaquote:
Trevquote:
Dat blijkt jaquote:
Fhaatjequote:
TFMquote:
Jij hebt een geldig excuus. En Henry ZS is ook een geldig excuus.quote:
Hoe is die daar?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh![]()
[..]
Haha ja![]()
[..]
Trev![]()
![]()
[..]
Dat blijkt ja![]()
[..]
Fhaatje![]()
![]()
![]()
[..]
TFM![]()
Zekerwetenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maaaaaaaaaaaaaaar
met muziek/skype/msn/Fok! is het wel leuker, toch?
Ik doe meequote:
Prrrquote:
Jeej!!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef MPG het volgende:
Jij hebt een geldig excuus. En Henry ZS is ook een geldig excuus.
Wokquote:
juon_jacketquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe meeDaadwerkelijk een KSC-meet bijwonen
Dat is ingaan tegen aloude KSC gewoontesquote:
Dan ist goedquote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt een geldig excuus. En Henry ZS is ook een geldig excuus.
Liegerdquote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe meeDaadwerkelijk een KSC-meet bijwonen
bastogne?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Muck het volgende:
Liegerd
Wat deed je met mij in de duinen dan?
Je moet niet gaan vast roesten in gewoontesquote:Op donderdag 2 december 2010 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is ingaan tegen aloude KSC gewoontes
Ruilen voor een jodenkoek?quote:
Een kuiken fabricerenquote:
Wel hoor, daar ben ik autist voorquote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Trevland het volgende:
Je moet niet gaan vast roesten in gewoontes
Ja, die zag je niet aankomen he?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef eer-ik het volgende:
Wacht even. OA en Muck in de duinen?
Like... wtf?
Ik heb ook nog sjips die al praktisch tot stof geworden zijn?quote:
Nee hoor, ik zit gewoon op de bank.quote:
Echtquote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef eer-ik het volgende:
Wacht even. OA en Muck in de duinen?
Like... wtf?
ow wacht,quote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doet het zekermaar jouw
viel ook niet zo op
Goed, lekker aan de thee en kruidnootjes enzo.quote:
Symphquote:
geen probleem, ik ga ook weleens op de kroepoek zittenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ook nog sjips die al praktisch tot stof geworden zijn?
Goed he?quote:
Ik heb het fucking koudquote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef Enfermera het volgende:
Fhaatje, hoe ist met je? En met je stage enzo?
Veel beterquote:
Goed, nog 1 dag en dan weekendquote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, lekker aan de thee en kruidnootjes enzo.Hoe ist met jou?
Daar bestaat zelfs nog een RAR vanquote:
We should be friendsquote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef Muck het volgende:
geen probleem, ik ga ook weleens op de kroepoek zitten
Een gezellige KSC meetquote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef eer-ik het volgende:
Nou, dat weet ik zo net nog niet.. Wat was het voor meet?
Ter geruststelling: OAdin en ik waren er ook bijquote:
blijkbaar een kuikenmeetquote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef eer-ik het volgende:
Nou, dat weet ik zo net nog niet.. Wat was het voor meet?
heb ik alquote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar bestaat zelfs nog een RAR van..
Nee, Muck.rar.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:30 schreef eer-ik het volgende:
toch niet ijsmijs.rar he? Of zeg ik nou verboden dingen?
XD Geen thee/koffie ofzo?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb het fucking koudMaar verder goed
Vandaag zowaar mijn eerste compliment ooit van de heks!
![]()
Nicequote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel beter![]()
[..]
Goed, nog 1 dag en dan weekend
MuckPGDuin.rar geloof ikquote:Op donderdag 2 december 2010 20:30 schreef eer-ik het volgende:
toch niet ijsmijs.rar he? Of zeg ik nou verboden dingen?
Ja, die ja.quote:
dat weet je heul niet, je was er niet bijquote:
Ik hield me nog in.quote:
Thee, trui en super toffe sloffen en Bollequote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef Enfermera het volgende:
XD Geen thee/koffie ofzo?Verwarming? Dikke trui?
![]()
Wow! Wat supergoed!![]()
Dat zal wel moeilijk zijn geweest voor d'r?
![]()
dit was ver uit de beste fokmeet die ik oooooit gehad hebquote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, dit was echt een van de betere meets die ik tot nu toe al heb gehad
cappuccinokoek?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef OA het volgende:
Zo, ff een bakkie zettenen een cappuccinokoek eten
ik heb as we speak een mok in mijn handenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:32 schreef eer-ik het volgende:
bakkie? nu? moet er niet aan denken...
ik hoop morgen een kort dagje, heb geen zin meerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Geen thee/koffie ofzo?Verwarming? Dikke trui?
![]()
Wow! Wat supergoed!![]()
Dat zal wel moeilijk zijn geweest voor d'r?
![]()
[..]
Nice![]()
Ik heb nu een soort van weekend, morgen nachtdienst
Die van afgelopen weekend wel hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef Muck het volgende:
[..]
dat weet je heul niet, je was er niet bij
Maar daar ging het niet overquote:Op donderdag 2 december 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van afgelopen weekend wel hoor
Daar kwam OAdin mee aanzetten. Van Texel meegenomenquote:
by far de allerleukstequote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, dit was echt een van de betere meets die ik tot nu toe al heb gehad
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:33 schreef OA het volgende:
[..]
Daar kwam OAdin mee aanzetten. Van Texel meegenomen
Hihi, lolquote:Op donderdag 2 december 2010 20:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit was ver uit de beste fokmeet die ik oooooit gehad heb![]()
ook de eerste en enigste
Dat dusquote:
En, ist wa?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:33 schreef OA het volgende:
[..]
Daar kwam OAdin mee aanzetten. Van Texel meegenomen
Ik ben er rond een uur of 2, is die dan klaar?quote:
Okeee dan ist goedquote:Op donderdag 2 december 2010 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Thee, trui en super toffe sloffen en Bolle![]()
Komt goed
![]()
Jaaaa!! Ik ging bijna een staande ovatie voor haar houdenMaar toen bedacht ik dat dat vermoeiend zou zijn..
Ik vind het erg smakelijk.quote:
Andere meets ken ik nietquote:
zekerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hihi, lolmaar zeker een vervolg waardig toch?
[..]
Dat dus
Nee, dan ben ik net wakkerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben er rond een uur of 2, is die dan klaar?
Als hij leuker is als alle voorgaande welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
De leukste van alle meets? Zeg jij dat over alle meets ofzo.
quote:
Preciesquote:Op donderdag 2 december 2010 20:34 schreef Enfermera het volgende:
Okeee dan ist goed![]()
HHAHAHAHJa precies, niet teveel inspannen he. Gewoon doen alsof het je niet zoveel doet
![]()
HoiHoi LLquote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
Een hele goedenavond lieve koffie vriendjes en vriendinnetjes![]()
Tsssk.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als hij leuker is als alle voorgaande wel
Hey LLquote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
het gebeurtquote:
Ik denk wel twee keer na, er zijn meets waarna je uitgekotst wordtquote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
De leukste van alle meets? Zeg jij dat over alle meets ofzo.
Hallo koffievriendinnetje / roommatequote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
die heb ik nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk wel twee keer na, er zijn meets waarna je uitgekotst wordt
Lees mijn editquote:
Haha ja XDquote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies"Logisch dat ik compliment krijg want ik doe al sinds September super goed werk daar
" Zo een soort houding hahaha
![]()
Morgen bolle naar de doktereindelijk kunnen we dan weer gewoon ademen als hij zijn mond open heeft
Avond meis!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
heyquote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo koffievriendinnetje / roommate![]()
Hai Fhaquote:
chinees eten met BX ookquote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als hij leuker is als alle voorgaande wel
De TAL meet en Wierden waren ook erg leuk trouwens
Elelquote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
hmm,quote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
Fok loopt vast door msn, welke van de twee moet ik sluiten?
En was Hoo Lang er blij mee dat hij opgegeten werd?quote:
Er is maar 1 meet waarvan ik gehoopt had dat er geen meet was geweest. Niet puur dat ik erheen ben gegaan, maar gewoon de hele meet had er niet moeten zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, aan de mini-meets heb ik niets dan goede herinneringen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lees mijn edit
De laatste drie meets waren tof, de meets daarvoor een stuk minder, op de minimeets na
Was dat dan zo'n ramp?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is maar 1 meet waarvan ik gehoopt had dat er geen meet was geweest. Niet puur dat ik erheen ben gegaan, maar gewoon de hele meet had er niet moeten zijn.
ik vind chinees erg lekker maar ik kan nooit een hele opquote:Op donderdag 2 december 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En was Hoo Lang er blij mee dat hij opgegeten werd?
De een na laatste nog niet crewmeet nogquote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die heb ik nog niet meegemaakt
Die minimeet was ook super super tofquote:
tuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En was Hoo Lang er blij mee dat hij opgegeten werd?
zeker weten?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, aan de mini-meets heb ik niets dan goede herinneringen.
en welke was dat?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is maar 1 meet waarvan ik gehoopt had dat er geen meet was geweest. Niet puur dat ik erheen ben gegaan, maar gewoon de hele meet had er niet moeten zijn.
Ach, wellicht zegt dat meer over de restquote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, toen had Sym toch wel bijzonder lekker gekooktquote:
Dat doet het.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ach, wellicht zegt dat meer over de rest
ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, aan de mini-meets heb ik niets dan goede herinneringen.
Problem solvedquote:
het zijn maar kleine mannetjes hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vind chinees erg lekker maar ik kan nooit een hele op
Ik lees beiden en je vraagt het aan een persoon. Wie is #2quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef eer-ik het volgende:
MPG, wacht... jullie zitten beiden te fokken nu?
Again... Like... wtf...
slaap lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef Fha het volgende:
Ik ga vroegtijdig warm worden in bed. Fijne avond allemaal![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef Fha het volgende:
Ja, maar dat noem ik geen meets meerquote:
Welterustenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef Fha het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
het zijn maar kleine mannetjes hoor
Kus gaat looooosquote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, toen had Sym toch wel bijzonder lekker gekookt.
O ja, dat is ook zoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, toen had Sym toch wel bijzonder lekker gekookt.
We? Beiden?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef eer-ik het volgende:
MPG, wacht... jullie zitten beiden te fokken nu?
Again... Like... wtf...
Hallo Stuartquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Stuart het volgende:
Woohoo, dank voor het vriendelijke en warme welkom
ohquote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dat noem ik geen meets meer.
en ik heb het hele oeuvre van Kus leren kennenquote:
o ja, in omvang had ik erbij moeten zettenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, jij hebt alleen niet zo veel vlees op je botten
flogging mollyquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef eer-ik het volgende:
@ Ph: die ene. En ik heb al gedronken, vergeef me.
Goed nummer trouwens.
Nu zijn ze ongetwijfeld groter dan ikquote:
Aha zo, das wel balenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meet zelf was wel tof. Maar daarna is er teveel veranderd.
Whehehehequote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
[..]
en ik heb het hele oeuvre van Kus leren kennen
26 keer maar ofzo
Oooooow.... Ik dacht alquote:
Stuaaaaartquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Stuart het volgende:
Woohoo, dank voor het vriendelijke en warme welkom
hebben we het over dezelfde?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meet zelf was wel tof. Maar daarna is er teveel veranderd.
dan moet het opnieuwquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Ze zijn wel ietsje veranderd in de tussentijd
nu nog?quote:
Ze gaan wel ontzettend de lengt inquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu zijn ze ongetwijfeld groter dan ik
Wat noem jij veel?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Stuart het volgende:
Zo, voor mij is het weekend. Lekker. Er ligt hier trouwens best veel sneeuw
hier ook nog steeds!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Stuart het volgende:
er moet nog meer bij... ik wil zo'n sneeuwschep kopen en dan een huge sneeuwpop maken met de jongensquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Stuart het volgende:
Daar ging ik wel vanuit jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Ze zijn wel ietsje veranderd in de tussentijd
Primaquote:
Woohooquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Stuaaaaart![]()
![]()
Es Tee Ewaaaaard
woehoeeee![]()
![]()
Zoveel is het niet hoor, ik denk tussen de 5 en 8 centimeterquote:
je mag alles wat hier ligt van me hebben zodat ik morgen normaal naar werk kan rijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er moet nog meer bij... ik wil zo'n sneeuwschep kopen en dan een huge sneeuwpop maken met de jongens
Daar ligt nog niet genoeg sneeuw voorquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er moet nog meer bij... ik wil zo'n sneeuwschep kopen en dan een huge sneeuwpop maken met de jongens
is goed zal ik even de weg voor je schoonmakenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
je mag alles wat hier ligt van me hebben zodat ik morgen normaal naar werk kan rijden
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er moet nog meer bij... ik wil zo'n sneeuwschep kopen en dan een huge sneeuwpop maken
Lekker handigquote:
Kom hier heenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat valt wel meequote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoveel is het niet hoor, ik denk tussen de 5 en 8 centimeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |