Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:55 schreef eer-ik het volgende:
Iemand nog een goed nummer? Zit nu Clapton live te luisteren, gaerne in hetzelfde genre.
bazingaquote:Op donderdag 2 december 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga.
Big Bang Theory kijken
Tot morgen ofzo.
vergeet die eerste, dat was het verkeerde tabbladquote:Op donderdag 2 december 2010 19:59 schreef eer-ik het volgende:
dire straits ook altijd ftw, krijg nog altijd kippenvel van de intro van 'money for nothing'.
@sym: Ha!Ga ik zo even aanzetten.
als ik jouw UI zie moet ik hier aan denken:quote:Op donderdag 2 december 2010 20:00 schreef eer-ik het volgende:
Waarom komen er alleen maar scheldwoorden voor in m'n gedachten als ik Clapton luister? In goede zin, dat dan weer wel...
" @#$)#*$@)#$()@$ wat een chille muziek"
Nee ik wilde brothers in arms posten (die staat even verderop, maar ik had nog een oude control Vquote:Op donderdag 2 december 2010 20:01 schreef eer-ik het volgende:
Wat? Status Quo? Wel fijne muziek. niet echt zelfde genre though...
dat is mogelijk ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef eer-ik het volgende:
Kun je een muzieknummer MMS'en of mailen?
bestand erbij pleuren of een YouTube link toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef eer-ik het volgende:
mailen welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef eer-ik het volgende:
welke deze?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef eer-ik het volgende:
Mooi, dan ga ik even het huidige nummer naar iemand mailen. Zal d'r leren.
eer-ik ist old skool ksc jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Wat post jij veel achter elkaar, eer-ik![]()
hebben we het maar niet overquote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef eer-ik het volgende:
@ Muck: Goed hoor. Met u?
@ RN: Ja, sorry. Aard van het beestje. Ik praat ook veel.
ik word altijd zo vrolijk van dat liedjequote:
ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik word altijd zo vrolijk van dat liedje
Ja het is een tof liedjequote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik word altijd zo vrolijk van dat liedje
Zie ook de top 10 postersquote:
quote:Top 10 Posters
1 MPG - 47721
2 Pheno - 36138
3 goldfinger1963 - 34716
4 OA - 33645
5 eer-ik - 28438
6 Muck - 23848
7 Dr_Flash - 22507
8 indahnesia.com - 22380
9 DaMart - 22190
10 Fha - 20709
Ik heb de cdquote:
Mak an. Anders pomper?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef eer-ik het volgende:
GODVERDOMME TYFUSNUMMER.
Ik hou ervan.
als je mijn accounts bij elkaar optelt sta ik daar ook wel tussen denk ikquote:
Zeker.quote:
Hoe staan de zaken kerel?quote:
heerlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef eer-ik het volgende:
@Muck: dat doe ik altijd met drukke muziek, vandaag nog met Prince - Kiss
goed nr.
ik heb mijn accounts niet eens opgeteld en ik sta er wel tussenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je mijn accounts bij elkaar optelt sta ik daar ook wel tussen denk ik
welke van de 2?quote:
Ik heb nog een kaartje van indah liggenquote:
Een hele stiekemequote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef eer-ik het volgende:
Wacht even hoor, dit wordt geen reunie toch?
Nou, misschien wel omdat je een ongelezen bericht hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef eer-ik het volgende:
"u heeft 1 ongelezen bericht".
Waarom, the fuck, krijg ik die melding als ik wil posten?
Preciesquote:
op mijn externe harde schijf staat ie denk ik welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:12 schreef eer-ik het volgende:
Zeg, van welke bijgoochem kan ik meer muziek regelen, als die unplugged cd van clapton?
Moet.. meer.. hebben..
goeeed, sinterklaasgedichten aan het schrijvenquote:
Ik heb Lenny onlangs nog voorbij zien schuiven. Misschien niet in KSC, maar wel in KLB ofzoquote:
Hoeveel maak jij er wel niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goeeed, sinterklaasgedichten aan het schrijven
Ja ik zag hem laatst ook nog postenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb Lenny onlangs nog voorbij zien schuiven. Misschien niet in KSC, maar wel in KLB ofzo
Ik hoef van het jaar niet meerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goeeed, sinterklaasgedichten aan het schrijven
ja, hij is er nog welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb Lenny onlangs nog voorbij zien schuiven. Misschien niet in KSC, maar wel in KLB ofzo
voor iedereen éénquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoeveel maak jij er wel niet?
zég dat danquote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef eer-ik het volgende:
@muck: ik heb die cd wel, maar wil meer van livemuziek van vergelijkbare artiesters.
Laatst nog eens hier geweest, ookquote:
Het is maar wat je hobby's zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
voor iedereen één
en we zijn met z'n 9-en, en ik maak ze heel lang, omdat ik het leuk vind, dus het duurt wel even
Je maakt geen huiswerk maar wel gedichten? Dat is vreemd in mijn ogenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
voor iedereen één
en we zijn met z'n 9-en, en ik maak ze heel lang, omdat ik het leuk vind, dus het duurt wel even
oh god, we zijn bijna compleetquote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef MPG het volgende:
Die TT.
Kort, maar krachtig.
Geod tpoic
Puicke TS
Nu alleenquote:
Nee, je moet na de lapo even F5-en.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:59 schreef OA het volgende:
Hé, is die optie om een nieuw topic te openen met de OP uit het vorige tpoic weer verdwenen?
Leeft die nog, danquote:
quote:
maar ik heb de aandachtspanne van een bladluisquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef eer-ik het volgende:
Ja sorry muckje, ik dacht dat het wel duidelijk was toen ik zei dat ik 'de cd' aan het luisteren was
Nu heb ik toch niks beters te doen, [okok, ik zou eigenlijk moeten leren, maar daar heb ik geen zin in okquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar wat je hobby's zijn
Geen idee, vraag het papjé, fruts of pezuquote:
huiswerk is saai, gedichten zijn wel grappig als ik inspiratie heb...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je maakt geen huiswerk maar wel gedichten? Dat is vreemd in mijn ogen
ja, waar is bléeeeedje?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef OA het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het papjé, fruts of pezu
Ik heb binnenkort ook een mac, kan ik dan ook niet meer quoten?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef eer-ik het volgende:
ok muck, 't is je vergeven.
Oh, en als je je afvraagt waarom ik niet quote, ik kan niet quoten.
Om schijnbaar bepaalde redenen
nah, dat is omdat daaromquote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef eer-ik het volgende:
ok muck, 't is je vergeven.
Oh, en als je je afvraagt waarom ik niet quote, ik kan niet quoten.
Om schijnbaar bepaalde redenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |