Hoe staan de zaken kerel?quote:
heerlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef eer-ik het volgende:
@Muck: dat doe ik altijd met drukke muziek, vandaag nog met Prince - Kiss
goed nr.
ik heb mijn accounts niet eens opgeteld en ik sta er wel tussenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je mijn accounts bij elkaar optelt sta ik daar ook wel tussen denk ik
welke van de 2?quote:
Ik heb nog een kaartje van indah liggenquote:
Een hele stiekemequote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef eer-ik het volgende:
Wacht even hoor, dit wordt geen reunie toch?
Nou, misschien wel omdat je een ongelezen bericht hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef eer-ik het volgende:
"u heeft 1 ongelezen bericht".
Waarom, the fuck, krijg ik die melding als ik wil posten?
Preciesquote:
op mijn externe harde schijf staat ie denk ik welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:12 schreef eer-ik het volgende:
Zeg, van welke bijgoochem kan ik meer muziek regelen, als die unplugged cd van clapton?
Moet.. meer.. hebben..
goeeed, sinterklaasgedichten aan het schrijvenquote:
Ik heb Lenny onlangs nog voorbij zien schuiven. Misschien niet in KSC, maar wel in KLB ofzoquote:
Hoeveel maak jij er wel niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goeeed, sinterklaasgedichten aan het schrijven
Ja ik zag hem laatst ook nog postenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb Lenny onlangs nog voorbij zien schuiven. Misschien niet in KSC, maar wel in KLB ofzo
Ik hoef van het jaar niet meerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goeeed, sinterklaasgedichten aan het schrijven
ja, hij is er nog welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb Lenny onlangs nog voorbij zien schuiven. Misschien niet in KSC, maar wel in KLB ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |