en dan post je bijna precies tegelijk met pgrquote:
Zekerwelquote:Op donderdag 2 december 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan post je bijna precies tegelijk met pgr
knap hoor
Wordt het morgen beter?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is mijn humor van vandaag (zie o.a. TT)
hopelijkquote:
Slechter kan bijna niet dus waarschijnlijk welquote:
Zullen we gaan pingpongen?quote:
enorm hè?quote:
man ik tril weg hier en ik heb de kachel op volle krachtquote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
enorm hè?
sneeuw is koewl, maar dit is wel extreem koud
dit is niet fijnquote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
enorm hè?
sneeuw is koewl, maar dit is wel extreem koud
Dekentjequote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
man ik tril weg hier en ik heb de kachel op volle kracht
wat heb je ineens metquote:
Maar met 14-jarigen kan het niet naar KPD.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe een ouderwetsch potje topicvoetbal
sorryquote:Op donderdag 2 december 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar met 14-jarigen kan het niet naar KPD.
Of zoals Erik gewoon het topic naar KEL schoppenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar met 14-jarigen kan het niet naar KPD.
quote:
Question-Answer.quote:
Openhartoperatie-Aapje?quote:
Cum je daar om koffie te drinken?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:52 schreef eer-ik het volgende:
Gut, je zal morgen maar naar Londen vliegen 8)
het zal je maar gebeurenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:52 schreef eer-ik het volgende:
Te veel falende topicsquote:Op donderdag 2 december 2010 19:53 schreef TheFamousMan het volgende:
in ONZ is het gewoon niet meer leuk de laatste tijd
geen idee waarom
Stairway To Heaven!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:55 schreef eer-ik het volgende:
Iemand nog een goed nummer? Zit nu Clapton live te luisteren, gaerne in hetzelfde genre.
Terugweg is altijd minder boeiendquote:Op donderdag 2 december 2010 19:54 schreef eer-ik het volgende:
Ja godver, ik hoop alleen dat er niet teveel sneeuwterror is, want dat levert altijd vertragingen op.
Op de terugweg heb ik daar niet echt problemen mee op een of andere rare manier
Clapton unlivequote:Op donderdag 2 december 2010 19:55 schreef eer-ik het volgende:
Iemand nog een goed nummer? Zit nu Clapton live te luisteren, gaerne in hetzelfde genre.
Vervelend. Zal ik het overnemen van je?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:52 schreef eer-ik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |