Uhm, ik doe er niet veel aanquote:Op donderdag 2 december 2010 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dus, hoe staat jouw liefdesleven?
Klinkt als op.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Mocht ik ook niet van LL, maar dat snap ik wel
Ik kom wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik wil zelf een keer maken, kom je dan een bakkie halen?
hihi, ik zei komquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even zuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist wat in de spoilers stond voor ik ze opendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik ga even zuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie zijn hier nou kleuters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik ga even zuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou iddquote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie zijn hier nou kleuters?
Ik ga even zuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Mijn kinderen?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie zijn hier nou kleuters?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist wat in de spoilers stond voor ik ze opende
jullie houden me jongquote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie zijn hier nou kleuters?![]()
![]()
zou jij je kinderen later laten Fok!-en?quote:Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Doen ze nu al stiekem op papa's accountquote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zou jij je kinderen later laten Fok!-en?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
volwassen koterts danquote:Op donderdag 2 december 2010 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doen ze nu al stiekem op papa's account
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Misschien bedoelde hij kleuters van boven de 18quote:
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |