Señor S.!quote:
Just soulmatesquote:Op donderdag 2 december 2010 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
14-jarigen die e-flirten, laat ze
Daar heb ik schoenen van gehad.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Just soulmates![]()
Of heb ik het nu verkeerd TFM?
Ja.quote:
heftugggquote:
Ben je een 75-jarige pinguin-pedoquote:
Ja, ze komt zo af en toe loeren. En nee, niet op zo'n grote meet.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Komt ze nog op Fok Pheno?
Ben wel benieuwd wie het is.
En op een meet ontmoet?
Oke, goedzoquote:Op donderdag 2 december 2010 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
nee, sorry, ik heb al een vriendin
je kijkt rtl 4quote:Op donderdag 2 december 2010 19:20 schreef Pheno het volgende:
Wendy met een Japans kookboekje, ik lach haar nu al uit
Ok, mag ik weten wie?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ze komt zo af en toe loeren. En nee, niet op zo'n grote meet.
Mijn vrouw. Ik niet. Ik ben nog druk aan het mailenquote:
Dus, hoe staat jouw liefdesleven?quote:
Nee.quote:
Mocht ik ook niet van LL, maar dat snap ik welquote:
Uhm, ik doe er niet veel aanquote:Op donderdag 2 december 2010 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dus, hoe staat jouw liefdesleven?
Klinkt als op.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Mocht ik ook niet van LL, maar dat snap ik wel
Ik kom wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik wil zelf een keer maken, kom je dan een bakkie halen?
hihi, ik zei komquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even zuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist wat in de spoilers stond voor ik ze opendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik ga even zuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie zijn hier nou kleuters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik ga even zuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou iddquote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie zijn hier nou kleuters?
Ik ga even zuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Mijn kinderen?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie zijn hier nou kleuters?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist wat in de spoilers stond voor ik ze opende
jullie houden me jongquote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie zijn hier nou kleuters?![]()
![]()
zou jij je kinderen later laten Fok!-en?quote:Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Doen ze nu al stiekem op papa's accountquote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zou jij je kinderen later laten Fok!-en?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
volwassen koterts danquote:Op donderdag 2 december 2010 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doen ze nu al stiekem op papa's account
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Misschien bedoelde hij kleuters van boven de 18quote:
stilte?Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
en dan post je bijna precies tegelijk met pgrquote:
knap hoor
Zekerwelquote:Op donderdag 2 december 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan post je bijna precies tegelijk met pgr
knap hoor
Wordt het morgen beter?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is mijn humor van vandaag (zie o.a. TT)
hopelijkquote:
koudLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Slechter kan bijna niet dus waarschijnlijk welquote:
Zullen we gaan pingpongen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
enorm hè?quote:
sneeuw is koewl, maar dit is wel extreem koud
man ik tril weg hier en ik heb de kachel op volle krachtquote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
enorm hè?
sneeuw is koewl, maar dit is wel extreem koudLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
dit is niet fijnquote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
enorm hè?
sneeuw is koewl, maar dit is wel extreem koud
Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
Dekentjequote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
man ik tril weg hier en ik heb de kachel op volle kracht![]()
wat heb je ineens metquote:?
Maar met 14-jarigen kan het niet naar KPD.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe een ouderwetsch potje topicvoetbalOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
sorryquote:Op donderdag 2 december 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar met 14-jarigen kan het niet naar KPD.
Of zoals Erik gewoon het topic naar KEL schoppenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar met 14-jarigen kan het niet naar KPD.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
Schop deze maar naar KEL en volgende deel weer in GC
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
Question-Answer.quote:
Onee, onder andere.
Avond
Openhartoperatie-Aapje?quote:
ik heb echt geen idee
maar, hoihoi!
Cum je daar om koffie te drinken?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:52 schreef eer-ik het volgende:
Gut, je zal morgen maar naar Londen vliegen 8)Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
het zal je maar gebeurenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:52 schreef eer-ik het volgende:
Gut, je zal morgen maar naar Londen vliegen 8)![]()
jaloers
in ONZ is het gewoon niet meer leuk de laatste tijd
geen idee waarom
Ja godver, ik hoop alleen dat er niet teveel sneeuwterror is, want dat levert altijd vertragingen op.
Op de terugweg heb ik daar niet echt problemen mee op een of andere rare manier
Signature.![]()
Te veel falende topicsquote:Op donderdag 2 december 2010 19:53 schreef TheFamousMan het volgende:
in ONZ is het gewoon niet meer leuk de laatste tijd
geen idee waarom
Stairway To Heaven!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:55 schreef eer-ik het volgende:
Iemand nog een goed nummer? Zit nu Clapton live te luisteren, gaerne in hetzelfde genre.
Clapton
ehh,
tjah...Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Terugweg is altijd minder boeiendquote:Op donderdag 2 december 2010 19:54 schreef eer-ik het volgende:
Ja godver, ik hoop alleen dat er niet teveel sneeuwterror is, want dat levert altijd vertragingen op.
Op de terugweg heb ik daar niet echt problemen mee op een of andere rare manier
Clapton unlivequote:Op donderdag 2 december 2010 19:55 schreef eer-ik het volgende:
Iemand nog een goed nummer? Zit nu Clapton live te luisteren, gaerne in hetzelfde genre.
Edit: studio dusAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Vervelend. Zal ik het overnemen van je?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:52 schreef eer-ik het volgende:
Gut, je zal morgen maar naar Londen vliegen 8)Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Dus
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |