Nee, geintje, een paar topics hiervoor postte je dat je aan je Chocoladeletter M. zat, en dat daar de meeste chocolade aan zat, dus dat je dat koewl vondquote:
TFM begint maar eens aan het avondeten, post ze!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje computer-switch
Tot zo![]()
De M heeft niet het meest chocolade.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, geintje, een paar topics hiervoor postte je dat je aan je Chocoladeletter M. zat, en dat daar de meeste chocolade aan zat, dus dat je dat koewl vond
Selectief geheugen allezz
Dat wil niks zeggen, ik heb een chocoladeletter K gekregen, masr er zit geen k in mijn naamquote:Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, geintje, een paar topics hiervoor postte je dat je aan je Chocoladeletter M. zat, en dat daar de meeste chocolade aan zat, dus dat je dat koewl vond
Selectief geheugen allezz
goed opgelet zaterdag bij de quiz.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De M heeft niet het meest chocolade.
Jij bent heul niet zo.quote:
He, een Z.quote:
quote:
Werk zequote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog even zwaaien voordat ik ga werken![]()
powernaps zijn het beste
dankje RN :quote:
werk zequote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog even zwaaien voordat ik ga werken![]()
powernaps zijn het beste
beroemdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |