Aha zo, das wel balenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meet zelf was wel tof. Maar daarna is er teveel veranderd.
Whehehehequote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
[..]
en ik heb het hele oeuvre van Kus leren kennen
26 keer maar ofzo
Oooooow.... Ik dacht alquote:
Stuaaaaartquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Stuart het volgende:
Woohoo, dank voor het vriendelijke en warme welkom
hebben we het over dezelfde?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meet zelf was wel tof. Maar daarna is er teveel veranderd.
dan moet het opnieuwquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Ze zijn wel ietsje veranderd in de tussentijd
nu nog?quote:
Ze gaan wel ontzettend de lengt inquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu zijn ze ongetwijfeld groter dan ik
Wat noem jij veel?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Stuart het volgende:
Zo, voor mij is het weekend. Lekker. Er ligt hier trouwens best veel sneeuw
hier ook nog steeds!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Stuart het volgende:
er moet nog meer bij... ik wil zo'n sneeuwschep kopen en dan een huge sneeuwpop maken met de jongensquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Stuart het volgende:
Daar ging ik wel vanuit jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Ze zijn wel ietsje veranderd in de tussentijd
Primaquote:
Woohooquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Stuaaaaart![]()
![]()
Es Tee Ewaaaaard
woehoeeee![]()
![]()
Zoveel is het niet hoor, ik denk tussen de 5 en 8 centimeterquote:
je mag alles wat hier ligt van me hebben zodat ik morgen normaal naar werk kan rijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er moet nog meer bij... ik wil zo'n sneeuwschep kopen en dan een huge sneeuwpop maken met de jongens
Daar ligt nog niet genoeg sneeuw voorquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er moet nog meer bij... ik wil zo'n sneeuwschep kopen en dan een huge sneeuwpop maken met de jongens
is goed zal ik even de weg voor je schoonmakenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
je mag alles wat hier ligt van me hebben zodat ik morgen normaal naar werk kan rijden
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er moet nog meer bij... ik wil zo'n sneeuwschep kopen en dan een huge sneeuwpop maken
Lekker handigquote:
Kom hier heenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat valt wel meequote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoveel is het niet hoor, ik denk tussen de 5 en 8 centimeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |