abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89479510
Klinkt bij jou ook niet echt fijn claudia. Succes ermee
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:23:32 #102
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89483730
Sterkte ook, ferrari.
Tja zwanger zijn gaat niet altijd over rozen...
Zit nu even op de bank uit te puffen. Net het huis helemaal aan kant gemaakt voor het sinterklaasfeestje. Zin in!
Ook zin in maandag, de echo. Hoewel ik nu eigenlijk voor het eerst ook denk: wat als we te horen krijgen dat het niet goed is? Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. Nou, we gaan het vanzelf zien! Op zich vind ik het jammer dat de echo
maandag is, na een weekend vol met mijn beste vrienden en familie. Had net mijn moeder aan de foon over morgen, en toen wilde ik het echt zo graag vertellen!
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:59:28 #103
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89485106
Sterkte aan alle spugers en meiden die andere ongemakken hebben :*

Ik heb tot vandaag doorgewerkt, 28-32 uur per week, verdeeld over 4 dagen. Het ging eigenlijk best goed tot deze week, mijn concentratie ging met sprongen achteruit. Zo erg zelfs dat ik soms aan de klant moest vragen waar zijn vraag over ging.
Maar vanaf vandaag is het afgelopen met de lastige belastingvragen. Ik heb verlof! Nu lekker 6 weekjes aanrommelen in huis, de laatste puntjes op de i en genieten van mijn kleine, grote vent. Morgen naar Drenthe voor het Sint-weekend, dat is dan ook meteen de laatste lange rit voor de bevalling.
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:13:11 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89485521
Geniet ervan sugarsnap!
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:40:32 #105
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89489003
Hier zijn jullie (wat gaat dat toch snel met die topiques :o )!

Even een dikke knuffel voor Ferrari_rood en Clau, wat onwijs klote dat jullie je nog steeds niet lekker voelen. :*

DJMO: gefeliciteerd met je dochter! Heeft Jan een kipnugget weggewerkt? :*

Sugarsnap: verlof *O* Geniet!

Aventura: wat spannend, de echo! Nog een paar nachtjes slapen, maar eerst je heerlijke sint-weekend. Geniet ervan.

Hier gaan we dit weekend week 24 alweer in, wat gaat het nu snel! :o
pi_89489241
Helemaal de dochter van DJMO vergeten gefeliciteerd.
@aventura ik dacht door de regels heen te lezen dat je ook wel kwaaltjes had. Geniet van de echo maandag
pi_89490843
f_r voor jou: de brochure waar ik het over had.

Sugarsnap lekker verlof, juh!

Ik snap al die opmerkingen helemaal hoor over graag willen blijven werken enzo. De vorige keer was ik ook zo streng voor mezelf. En ik ben mezelf echt zo enorm tegengekomen dat ik uiteindelijk naar de bedrijfsarts ben gestuurd en dat die me verteld heeft dat als ik niet *nu* rustiger aan ging doen, ik binnen 2 weken compleet thuis zou zitten. Dus toch maar wat rustiger aan gedaan en toen ging het wel goed. Ik ging uiteindelijk met 34 weken met verlof en heb nog een weekje kunnen genieten van de deur uit gaan en dingen doen en toen gaf mijn lichaam het definitief op. En dan te bedenken dat ik toen 'maar' 36 uur werkte en die laatste weken zelfs maar 32 door het opnemen van vakantie.
Dit keer ben ik toch echt van plan het anders te doen. Ik wil mezelf niet gaan voorbijhollen in het tweede trimester. Gewoon lekker rustig aan doen, alles op m'n gemakje. Ik werk nu maar 32 uur, maar heb er wel een dreumes bij, dus ik kan me niet voorstellen dat het veel lichter is.

Moraal van het (lange) verhaal: wees niet te stoer voor jezelf, uiteindelijk krijg je daar zo de deksel voor op je neus. Zwanger zijn is geen ziekte (ik kan me rot ergeren aan mensen die zo redeneren) maar het vraagt wel heel wat van je lichaam, wees daarom ook een beetje lief voor je lichaam. Dan maar een feestje missen of wat meer zitten, tis maar 9 maanden, dat overleef je vast.

(men ik klink als een oma... :'( )
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89490952
Het voelt het nu anders wel als een ziekte.
De VK zei gisteren nog het is net een parasiet arm wuppie wordt het ook nog uitgemaakt voor parasiet.
pi_89491205
f-r ik vrees dat je in jouw geval wel kan spreken van een ziekte ja. Jouw lichaam reageert ongewoon sterk op je zwangerschap. Overigens, ik denk dat als je eerder op de ehbo was beland, je misschien wat minder ver was uitgedroogd. Wat dat betreft een misser van je vk en de assistente van de huisarts.
pi_89491307
Ik was nog niet echt uitgedroogd. Maarja zoals wel vaker heb ik een apart gestel. Als ik echt ben uitgedroogd ben ik al zo ver heen dat het bijna te laat is.
pi_89491474
F-r raar gestel of niet, op het moment dat je niet alleen vocht krijgt maar ook een hele zooi meer, was je niet goed bezig. Blijf je nou onder extra controle of ben je gewoon terug naar de vk?
pi_89491565
Als ik weer veel ga spugen mag ik meteen terug naar het z-huis. Volgende week vrijdag heb ik nog een controle in het z-huis en dan zal ik wel horen of ik nog een keer moet komen of niet meer.
pi_89492017
f_r, laten we gewoon eens hopen dat het niet meer nodig is. Tis wel een beetje genoeg geweest he.
pi_89492376
@mefke veel plezier morgen in de Efteling.
Woon je in de buurt van het elkerliek trouwens?
pi_89492905
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia, ik vind het naar om te horen hoe jij lijdt 's nachts. Komt het puur door het liggen dat je er overdag geen last van hebt?
Het komt vooral door het liggen, inderdaad. Ik gooi mijn hoofdeinde al een flink eind omhoog, maar dat helpt maar een klein beetje. Ook merk ik dat ik mijn avondeten heel langzaam verteer. We hadden gister iets gegeten met een klein beetje chorizo erin en dat viel verkeerd. Misschien was het net iets te vet.

Als ik het zo opschrijf klinkt het erger dan het is, hoor. Ik val overdag niet echt om van de slaap, ik hoef niet elke dag fulltime op Ivan te passen en mijn vriend neemt de boel over als hij van zijn werk thuiskomt. 's Nachts ben ik bovendien te slaperig om me heel erg te storen aan de misselijkheid en het overgeven. Ik ben allang blij dat ik van de rusteloze benen af ben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89493212
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:59 schreef Sugarsnap het volgende:
Maar vanaf vandaag is het afgelopen met de lastige belastingvragen. Ik heb verlof! Nu lekker 6 weekjes aanrommelen in huis, de laatste puntjes op de i en genieten van mijn kleine, grote vent. Morgen naar Drenthe voor het Sint-weekend, dat is dan ook meteen de laatste lange rit voor de bevalling.
Jaa, je hebt verlof! Wat heerlijk! Ik ben ook sinds woensdag officieel met verlof. :+

Ik zei vandaag nog tegen m'n lief dat de baby over 2,5 week al thuis geboren kan worden. :o In theorie dan, he, want ik moet naar het ziekenhuis.

Ga jij eigenlijk thuis bevallen?
pi_89493634
f_r yep! Heel dichtbij zelfs.

Claudia, maar als je zo slecht vooruit kan (letterlijk he) is het dan geen idee om te vragen of ze je eerder inleiden? Of wil je zelf niet?

Ik heb vandaag weer even een wurmpje van nog geen 24 uur oud mogen bewonderen. Ze was gewoon nog zwaarder dan Driekus destijds en dan ongeveer even lang O+
pi_89494067
Ik heb de laatst tijd een paar keer een pasgeborene vast mogen houden. Ik kijk er weer zo naar uit, die volstrekte hulpeloosheid. O+

Dat eerder ingeleid worden zou denk ik wel kunnen, maar ik denk nu dat ik daar niet om vraag. Ik heb nog maar één keer een kans op een spontane bevalling en als het even kan zou ik die graag mee willen maken. Wat mij betreft gaan ze de bevalling eventueel zo rond 41 weken en 2 dagen inleiden (ze willen dat rond 41 weken doen, maar omdat ik vermoedelijk een paar dagen minder lang zwanger ben dan nu aangehouden wordt komen er een paar dagen bij). Maar goed, ik sluit ook niet uit dat ik nog van gedachten verander.
pi_89494543
Claudia, dan hoop ik voor je dat je over 3 weken spontaan bevalt. En wees niet te streng voor jezelf he!

Spontaan bevallen...ik ga er gewoon niet meer op rekenen.

Ik ben er trouwens achter dat mensen echt stereotype beeld hebben van zwangeren. Je hoort op een roze wolk te zitten, het nergens anders over te hebben, tot op de dag af precies te weten hoe ver je bent en je he-le-maal de vrouw te voelen. En dan de gezichten als ik vertel dat ik me juist helemaal niet zo voel. Deze keer laat ik het ook gewoon toe hoor, geen roze wolk hier, en ik vind het prima zo.
pi_89495622
Ik krijg van collega's veel te horen dat ik er toch echt van moet genieten. En sommigen komen ook wel met erg humoristische verhalen.

Ik merk wel dat ik er nu soms weinig bij stilsta. De eerste 12 weken zijn voorbij, kwaaltjes nemen wat af, ik heb nog niet echt een buikje ofzo, en ik ben in mijn hoofd met andere dingen bezig, ik sta er zeker als ik werk weinig bij stil nog.
Maar dat gaat vast nog wel komen. Ik leef wel toe naar de vakantie, wat rust, en dan hebben we ook een pretecho geboekt. Ben benieuwd hoe onze uk er dan uitziet.
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:52:13 #121
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89496077
Ik ben er wel mee bezig, kamertje, spullekes, namen, kinderwagen, enz... Dat vind ik ook allemaal geweldig om te doen, vooral omdat het eindelijk mag...

Maar voor de rest voel ik me veelal hetzelfde, geen nare kwalen, geen roze wolk, gewoon dezelfde Juud als eerder, alleen met wat meer buik. O+

Het zal de komende weken wel veranderen, moet zeggen dat ik uitkijk naar het volgende verloskundige bezoek 13 Dec. Weer even een check, horen hoe mijn bloeduitslag was, hoe mijn bloeddruk is, enz.
En dan de week van 12 Jan, de 20 weken echo. Dan weten we hopelijk wat het gaat worden en zal het ook wel wat meer werkelijk worden.

Ik heb het idee dat ik het ukje al kan voelen, ik voel als ik erop let soms gewoel onderin mijn buik en als ik mijn hand 's avonds in bed op mijn onderbuik leg, voel ik ook iets bewegen. Maar ik kan niet gewaar worden of het het ukje is...
pi_89496979
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:28 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, dan hoop ik voor je dat je over 3 weken spontaan bevalt. En wees niet te streng voor jezelf he!

Spontaan bevallen...ik ga er gewoon niet meer op rekenen.

Ik ben er trouwens achter dat mensen echt stereotype beeld hebben van zwangeren. Je hoort op een roze wolk te zitten, het nergens anders over te hebben, tot op de dag af precies te weten hoe ver je bent en je he-le-maal de vrouw te voelen. En dan de gezichten als ik vertel dat ik me juist helemaal niet zo voel. Deze keer laat ik het ook gewoon toe hoor, geen roze wolk hier, en ik vind het prima zo.
Oh ik merk juist veel herkenning bij mensen als ik hard moet nadenken over hoever ik ben :D
"je tweede zeker hè?" :D zeggen ze dan haha, en da wel erachter aan van ja geniet zoveel je kunt,t gaat zo hard. En dat is ook wel zo, t gaat zo hard deze keer.

Pff ik heb indalingsweeën ofzo? of iets, ik weet t niet. Mn baby probeert t ontsnappen :')
t voelt niet fijn en ik moet echt ff gaan staan soms.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 december 2010 @ 22:07:23 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89497183
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:40 schreef twentemeisje het volgende:
Hier zijn jullie (wat gaat dat toch snel met die topiques :o )!

DJMO: gefeliciteerd met je dochter! Heeft Jan een kipnugget weggewerkt? :*

nee, wel een stuk kip van de KFC, en patatjes en appelmoes en een fristi. Mac was zó druk dat we Yolanda teleur moesten stellen daar. Eer dat we aan de beurt geweest zouden zijn zou het al weer tijd geweest zijn om naar huis te gaan :{ Dus het werd KFC. Gelukkig vond ze dat ook wel leuk. Het jammere aan haar is alleen; ze had al een zooi cadeautjes gehad, waaronder oorbellen, schoenen (van dr vader) en nog bedelen om "iets kleins" te mogen kopen .. mevrouw is niet snel tevreden zeg maar ..
Ik ben volledig gesloopt, voel m'n rug tot en met, en word bont en blauw geschopt door uk.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 3 december 2010 @ 22:07:32 #124
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89497195
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef Claudia_x het volgende:

Jaa, je hebt verlof! Wat heerlijk! Ik ben ook sinds woensdag officieel met verlof. :+

Ik zei vandaag nog tegen m'n lief dat de baby over 2,5 week al thuis geboren kan worden. :o In theorie dan, he, want ik moet naar het ziekenhuis.

Ga jij eigenlijk thuis bevallen?
Hier over 3 weken in theorie thuis. Dat is helaas geen optie meer ivm de bevalling van Bram en mijn gewicht voor de zwangerschap (te hoog bmi). Bram's hartslag viel bijna weg tijdens de persweeën.

Ik heb wel tegen J. gezegd dat als er een dikke sneeuwstorm buiten woedt en de vk vindt het uiteindelijk toch goed, ik lekker thuis blijf. Ze kunnen op hun kop gaan staan, maar dan ga ik echt niet meer naar het ziekenhuis (ook al is dat maar 5 minuten verderop). Dan ga ik wel beneden op een matrasje liggen ofzo.
pi_89497208
Ik weet wel op de dag af hoelang ik zwanger ben, maar ik heb dan ook weinig anders om me mee bezig te houden. :Y)
  vrijdag 3 december 2010 @ 22:09:01 #126
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89497292
Ik weet het eigenlijk ook alleen maar omdat ik de weken naar mijn verlof aftelde. En omdat ik met kerst precies 37 weken ben
pi_89497341
ohjaaaa dat wilde ik nog zeggen yay sugarsnap verlof! *O* héérlijk, geniet er lekker van O+ het is echt lekker kneuterweer <3

En Claudia ook verlof :D
ik grapte al tegen B. hier van oeh! 9 januari ga ik met verlof! *hardzuchtsteunkreun* daar ben ik aan toe zeg pfff :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89497412
Oh en ik weet dat ik op zondag verspring zeg maar, en ik weet dat ik afgelopen zondag 30 weken was, maar ik heb tegenwoordig sowieso een slecht besef van dagen zeg maar dus ik moet eerst nadenken welke dag het is ( :') ) en dan hoeveel dagen van/tot zondag nog enzo en dan komt het wel een keertje :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89497477
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef huuphuup het volgende:
En Claudia ook verlof :D
ik grapte al tegen B. hier van oeh! 9 januari ga ik met verlof! *hardzuchtsteunkreun* daar ben ik aan toe zeg pfff :+
Wij hebben de champagne opengetrokken omdat ik niet meer arbeidsongeschikt ben. :+
pi_89497732
o dames, ik bedoelde niet dat anderen er niet gewoon vol van mogen genieten hoor! Tuurlijk wel, probeer dat, juist wel. Maar het maakt mij alleen maar ongelukkig als ik hier een masker op ga zitten houden met ' ik vind het allemaal zo leuheuk".

Claudia, proost! >:O

o. en groeispurtje. Maak daar maar groeispurt van. Ook buik ineens. Maaaaar, dit was in de avond, dan is het altijd erger he, toch? :Y
pi_89498513
Het is mijn eerste en ik weet dat elke donderdag er een weekje bij komt maar voor de rest vind ik er geen zak aan.
Ik heb ook pas één buikfoto gemaakt en pas als ik een schop krijg van binnen besef ik me 'oh ja ik ben zwanger, daarom voel ik mij zo ellendig.'
Ik lijk een soort van vergeten hoe het is om me goed te voelen inmiddels.
Ik bedacht me van de week ook dat nu met 31 weken, ik echt op moet gaan schieten met het to do lijstje.

Proost op het verlof van Claudia en Sugarsnap :7
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89498734
is basboussa ingesneeuwd trouwens?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89498819
Ja we missen boes al best een tijd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_89499502
Die had haar moeder nu toch op bezoek dacht ik en daardoor minder tijd

Heeft iemand nog eens iets gelezen over DoctorB en Diesz?
pi_89502778
Ow helemaal het verlof van Sugarsnap en Claudia vergeten! Geniet er lekker van! Zeker met een rondlopend kleintje is het gewoon lekker om rustig aan te kunnen doen merk ik.

Jammer dat je je zo ellendig blijft voelen DML (:
pi_89507640
jullie zijn echt dom dat jullie een kinjje nemen, kinden zijn toch dom en de maatschapij is kut.
beter neem je er geen
pi_89508669
Zelfde schrijfstijl als crocusje. Nog zo iemand die beter geen kinjje kan nemen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 4 december 2010 @ 07:33:57 #138
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89508753
K zit net te ontbijten, ergens blijft een stukje beschuit zitten (sorry voor de onsmakelijke details); ik wil het weghalen, maar het blijkt mn 4e en laatste verstandskies te zijn. Al 29 jaar zit hij daar lekker onder mn tandvlees en nu ben ik 5 maanden zwanger en nu denkt ie laat ik maar tevoorschijn komen........
Gelukkig maandag afspraak bij verloskundige en over 2 weken mn half jaarlijkse controle bij de tandarts...... dus ik kan meteen even bespreken hoe wie wat waar.
Hij doet gelukkig geen pijn, maar hij schijnt wel scheef te groeien dus dat kan zomaar veranderen. Pfffff

Heerlijke start van de zaterdag waarop ik me naar de supermarkt ga ploegen voor weekboodschappen ;) Gisteren is de nieuwe koelkast geleverd; tegen de tijd dat die stond enzo was er al sneeuwstorm hier.
Dusssssss

Maar verder gaat alles zijn gangetje hoor ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 4 december 2010 @ 08:57:44 #139
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_89508994
Sommige mensen posten hier van alles en nogwat behalve wat eigenlijk hun zwangerschap aangaat :)

Zei ik dat hardop!? :o

;)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:20:05 #140
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_89510912
morgen alweer 32 weken...
nog 2 weken = 6 dagen werken. Gelukkig krijg ik de laatste 2 weken veel hulp, trek het anders niet meer.
volgende weer naar de bekkenfysio. ben benieuwd.
Oh en we hebben gister een 1e aanzet gedaan om een geboortekaartje te ontwerken.
Afwachten hoe het gaat worden, leuk!
pi_89511164
Vanmiddag om 13:20 een afspraak bij de HAP. Ik spuug nu nog meer dan voor de opname dus eens kijken wat ze te zeggen hebben.

@mefke ik heb ook heel dichtbij het elkerliek gewoond in Helmond dan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 11:42:56 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89511438
ben je niet bang voor weer een opname F_R? Sterkte!

Ik begin zo langzamerhand voetjes / handjes gewaar te worden die zich verplaatsen langs m'n buik. alsof ze de ruimte willen aftasten, je ziet het dan ook echt golven .. daar kan ik echt zo van genieten O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89511491
F_R, wat vervelend joh, sterkte alvast.

Ik merk dat ik weer wat groeipijntjes heb. Steken onderin mijn buik, en zo'n gevoel dat alles opgerekt wordt. Maar even rustig aan doen verder vandaag..
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:36:02 #144
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89513057
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 08:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Sommige mensen posten hier van alles en nogwat behalve wat eigenlijk hun zwangerschap aangaat :)

Zei ik dat hardop!? :o

;)
Moet ik me aangesproken voelen omdat je het post de post na mijn post?
K vind het feit dat er een kies doorkomt tijdens mijn zwangerschap wel iets dat verbonden is met mn zwangerschap; kans is groot dat hij er toch snel uit moet dus nog tijdens mn zwangerschap.
pi_89513776
oh maar dat maakt voor het zwanger zijn an sich niet zoveel uit toch?
Ik heb er inmiddels 2 wortelkanaalbehandelingen op zitten. Kon gewoon was geen enkel probleem volgens de tandarts. 3 verdovingen per keer en na de bevalling gaat er een definitieve vulling in.

denk niet dat je je er verder zorgen om hoeft te maken voor de combinatie met het zwanger zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89514490
Bedankt voor de lieve reacties iedereen :) Het was inderdaad geen makkelijke beslissing, maar samen blijven was evenmin makkelijk geweest... Het voelt alleen zo gek. M'n ex zal ons kind wel erkennen en financieel bijdragen, maar of hij ook een omgangsregeling wil betwijfel ik. Hebben we het alleen nog niet zo specifiek over gehad, ik wil eerst even rust... :) En inderdaad, in principe is op m'n opleiding ook al alles geregeld. Ik ga eruit zolang als nodig is ( ik denk zelf tussen begin en half mei) en kan weer instromen zodra ik wil, ws. na de zomervakantie. ;)

OT. Raar gevoel in m'n onderbuik sinds vanmorgen, het zijn geen steken of krampen maar geen idee wat wel... Als dit aanhoudt maar even de HAP bellen...
pi_89519105
Ik ben weer thuis. Mijn urine was nog goed. Moet vanaf nu elke dag bellen hoe het gaat.
En veel kleine beetjes ORS gaan drinken.
  zaterdag 4 december 2010 @ 15:51:39 #148
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89519409
Ik hoop zo dat het snel beter met je zal gaan f_r!
  zaterdag 4 december 2010 @ 15:54:25 #149
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89519509
Ferrari_rood, wat een ellende toch...
Als je het moeilijk vindt om drinken binnen te houden zou je misschien ook waterijsjes kunnen proberen. Zelfgemaakt of van die cheap-ass langwerpige zakjes die je zelf moet invriezen. Zit praktisch geen smaak of geur aan en je kan door er aan te likken toch beetjes vocht binnenkrijgen zonder dat het er gelijk weer uitkgek(l)otst wordt.
Althans, dat hoop ik voor je...
Ik weet hoe ongelooflijk kut het is om in deze situatie te verkeren en ik hoop van harte dat je klachten snel zullen verdwijnen :*
.... met gevoel voor drama....
pi_89520919
Op ijsklontjes zuigen deed ik ook inderdaad. Goede tip Kersjes!
The way you rock'n'roll
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:47:58 #151
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89521516
Kou = goed :Y
Tijdens de zwangerschap van Devin vlogen de zakken ijsjes er doorheen. En limonade met veeeeel ijs er in. Bleef meestal beter binnen dan kraanwater of ander dranken op kamertemperatuur. En bananen uit de koelkast en milkshakes heb ik ook verslonden.
Gek hoe dat kan verschillen, de zwangerschap van Toby had ik weinig baat bij deze trucs.
.... met gevoel voor drama....
pi_89521664
Ben je bij beide zwangerschappen zo ziek geweest kersjes
Ik moest ook ORS drinken. Daar moest ik dus meteen van spugen. Dat is zo vies vind ik.
pi_89522474
Van mij van mij

O+ O+
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:14:12 #154
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89528577
Oooh Vanyel dies mooi! Waar is die van O-)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89529260
Wat een leukerd Vanyel O+

F-R in ontwikkelingslanden wordt vaak prikloze coca-cola gebruikt. Omdat ORS daar heel erg duur is en niet altijd voor handen. In de cola zitten de zelfde zouten en suikers als in de meeste ORS.
Misschien dat je het kunt afwisselen? ORS en cola uit een glas dat een tijdje gestaan heeft? Als je dat wel binnenhoudt tenminste.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89531514
Ons rieden ze naast cola ook altijd bananen aan, maar ik weet niet zeker of dat voor de uitdroging was of voor de (niet bestaande) verstoppende eigenschappen.

@ takkembah hij is van happy horse. Ik heb de mobiel, maar wil nu ook een knuffel ervan omdat ik m zo poppig vind.
pi_89543519
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef Vanyel het volgende:
Van mij van mij
[ afbeelding ]
O+ O+
Oooooh Vanyel hij is leuheuk!!
pi_89543992
Oooohhh, dat is inderdaad een leukerd Vanyel!

Gisteravond toen we in bed lagen heeft mijn vriend voor het eerst de baby gevoeld. Was wel even een speciaal momentje :)
  zondag 5 december 2010 @ 10:57:05 #159
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89544005
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:56 schreef -Nienna- het volgende:
Oooohhh, dat is inderdaad een leukerd Vanyel!

Gisteravond toen we in bed lagen heeft mijn vriend voor het eerst de baby gevoeld. Was wel even een speciaal momentje :)
O+ wat gaaf Nienna!
  zondag 5 december 2010 @ 12:21:33 #160
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_89545811
jaaa, ze hebben allemaal van die leuke beestjes van Happy Horse! Je hebt ook leuke aapjes. Bij ons in het ziekenhuis zag ik ze vorig jaar voor het eerst, ook héééle grote... (maar die waren ook haast onbetaalbaar :') ) :Y

Aventura succes met je echo maandag! Kan me voorstellen dat het lastig was/is om je mond te houden... is je dat nog wel gelukt tijdens het sinterklaasfeest?
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 5 december 2010 @ 12:34:05 #161
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89546249
Morgenavond weer check up door verloskundige. Ben benieuwd naar mn bloeddruk. Verder even vragen over het trekken van mn verstandskies.
Verder is manlief erg bezorgd over het feit of er wel een thuisbevalling kan plaatsvinden, omdat naar zijn idee er te weinig ruimte is in onze slaapkamer.
Per 1-1-2011 stap ik over naar zijn verzekering (collectief vanuit zijn werk; ik ga iets meer betalen en krijg zoveel meer vergoed) en dan krijg ik ook een eventuele poliklinische bevalling geheel vergoed door de verzekering.... Op zich lijkt me thuis veel fijner, maar ik kan me ook echt wel voorstellen dat onze slaapkamer niet echt heel ruim is voor 4 personen (wij 2 plus kraamhulp plus verloskundige). Maar nog 4 maanden om me daarover te bedenken ;)
Wat ik een nadeel vindt is dat de kleine dan in de buurstad wordt geboren en niet in onze eigen stad.
  zondag 5 december 2010 @ 12:56:46 #162
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89546951
Grappig Vanyel, ik heb deze twee van de week gekocht. Volgens mij zag ik bij Claudia ook al een vd knuffies van die serie in t bedje staan. Zo cute...

pi_89547402
Happy Horse O+
wij hebben voor Amélie Schaap en Schaap is een groooot succes O+ maar goed dat we er gelijk 2 gekocht hebben.

Baby2 krijgt ook een Happy Horse knuffel waar we er gelijk maar een tweede van kopen. Een konijn O+

en eigenlijk wil ik deze ook hebben, gewoon omdat ik hem zo leuk vindt :P

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89547623
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:56 schreef Juud79 het volgende:
Grappig Vanyel, ik heb deze twee van de week gekocht. Volgens mij zag ik bij Claudia ook al een vd knuffies van die serie in t bedje staan. Zo cute...
Dat heb je goed gezien!

Dat aapje is een knuffeldoekje dat we zelf hebben gekocht. De linkerknuffel is een vogel die ze van mijn moeder en haar vriend heeft gekregen. Dat zijn twee knuffels uit dezelfde serie.

Ik zou niet meer weten hoe we aan de rest van de knuffels komen; op een of andere manier blijven we maar leuk spul (wit/rood/roze) gratis krijgen.
pi_89548930
Mijn meneer ging op youtube zoeken naar een filmpje over een bevalling om zich mentaal voor te bereiden zeg maar. Kiest hij net een filmpje uit die begint met een knip. HUUUUUUUUUUUUU ;(
Ik geloof dat het voor ons beiden beter is dat we nog twee maanden hebben om het te laten zakken.
The way you rock'n'roll
  zondag 5 december 2010 @ 14:05:25 #166
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89549223
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn meneer ging op youtube zoeken naar een filmpje over een bevalling om zich mentaal voor te bereiden zeg maar. Kiest hij net een filmpje uit die begint met een knip. HUUUUUUUUUUUUU ;(
Ik geloof dat het voor ons beiden beter is dat we nog twee maanden hebben om het te laten zakken.
AUW! :o Goed gekozen inderdaad ;) . Ik merk dat ik gaandeweg de zwangerschap ook steeds meer aan de bevalling ga denken. Heb er geen grote angst voor (want, zo redeneer ik (nu nog), ik heb toch geen idee hoe het gaat zijn dus heeft ook geen zin om me druk te maken) maar ik merk toch wel dat ik het idee steeds spannender ga vinden. :@
pi_89549298
quote:
:D arm ding :*

deze is goed voor de beeldvorming van wat er nou in je buik gebeurt op dat moment.
Geen bloed, geen gory details ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 december 2010 @ 14:11:32 #168
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89549433
Het is ook eigenlijk geen wonder dat babietjes er zo'n hekel aan hebben als je een strakke romper over hun hoofd trekt ;) . Flashback to birth :% !
  zondag 5 december 2010 @ 14:13:09 #169
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89549496
quote:
Super dank voor de link HuupHuup. Ik heb m meteen ffies naar mijn man gestuurd.

Die begon vandeweek al van 'je moet een lijstje maken met nummers die ik moet bellen als het is begonnen' (stel je voor he; ben nu 22 weken zwanger). Dus ik hem gerustgesteld; dat is de verloskundige; het mobiele noodnummer heb ik je al gestuurd als contactpersoon. Die moet je bellen zodra het is begonnen.
Hij weer een stuk gerustgesteld :D
pi_89549509
quote:
Je kunt overwegen om tevoren af te spreken dat hij bij je hoofdeinde blijft zitten tijdens de persfase.
  zondag 5 december 2010 @ 14:14:04 #171
100412 mefke79
komt goed!
pi_89549534
F-R, shit dat het niet beter gaat! Cola helpt inderdaad prima, sowieso als ors, maar bij mij ook tegen de misselijkheid.
Knuffels hebben we nog niet gekocht of gekregen, maar we zijn fan van Happy Horse en Nijntje. Dus Drieka krijgt sowieso 2 grijze nijntje knuffellapjes en zal ook ruim voorzien worden van konijnenknuffels.

Ik heb gisteren tegen de kou van de winter Efteling een positiebroek aangedaan. Ding uit de kast gegrepen, knoopelastiek verstel en gaan met die banaan. Resultaat: heel de dag die broek ophijsen, want hij bleef voor geen meter hangen. Het ding is veel te groot :o En dan te bedenken dat ik deze de vorige keer niet meer aankon op het einde omdat ie echt te strak was, oa op mijn benen. Hmmm. Dat voorspelt niet veel goeds voor mijn andere broeken. Dat was nou ook weer niet de bedoeling. Ach ja, ik doe het nog maar even mijn gewone broeken, past ook. En morgen weer naar de vk.
pi_89549601
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:13 schreef J-net het volgende:

[..]

Super dank voor de link HuupHuup. Ik heb m meteen ffies naar mijn man gestuurd.

Die begon vandeweek al van 'je moet een lijstje maken met nummers die ik moet bellen als het is begonnen' (stel je voor he; ben nu 22 weken zwanger). Dus ik hem gerustgesteld; dat is de verloskundige; het mobiele noodnummer heb ik je al gestuurd als contactpersoon. Die moet je bellen zodra het is begonnen.
Hij weer een stuk gerustgesteld :D
Het is ook handig om het telefoonnummer van de kraamzorg vast in je telefoon te zetten! (Nou ja... vast... als je 37 weken zwanger bent ongeveer. :+ )
  zondag 5 december 2010 @ 14:32:09 #173
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89550246
Ook een goede tip ;)
Heb gisteren net gearchiveerd dus als ik de volgende keer dat weer doe (meestal 1 keer in de 8 weken, dan is mn bakje vol) dus dan zoek ik het nummer op ;)

Voorlopig eerst van zorgverzekeraar wisselen en dat allemaal goed doorgeven aan alle instanties (ook aan kraamzorg). Had helemaal niet verwacht dat dat kon tijdens mn zwangerschap zonder extra kosten..... hoef helemaal niets meer te betalen.

Zag op de website van het ziekenhuis ook staan wat er in je 'vluchtkoffertje' moet zitten. Dus dat ga ik dan ook maar t.z.t. klaarzetten.
Mooie klusjes als ik met verlof mag - vrijdag 11 maart laatste werkdag ;) tijd zat dus :P
pi_89551379
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je kunt overwegen om tevoren af te spreken dat hij bij je hoofdeinde blijft zitten tijdens de persfase.
Volgens B. was het zicht op een schaar, het geluid van de knip en het zeiltje dat rap verwisseld moest worden genoeg voor een klein trauma _O- :D

Maar je hebt gelijk, je kunt overwegen om idd tijdens het persen bij het hoofdeind te blijven staan, dat geeft allicht een prettiger beeld op het netvlies. Dat hoofdje zie je wel geboren worden maar dan van bovenaf, aldus B. :+
maar zeker als je man gevoelig is voor bloed of zulke dingen is het wel iets om bij stil te staan misschien.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 december 2010 @ 15:35:36 #175
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89552366
**ril**, schaar en knip, daar wil ik niet aan denken!

Gisteren heel leuk sinterklaasavondje gehad met mijn familie. Ik vond het moeilijk om niks te zeggen. Het viel natuurlijk op dat ik alleen fris dronk, daar kreeg ik verschillende opmerkingen over. Ik zei dat ik een kater had van de vorige avond. Maar op een gegeven moment zei een zwager: ben je soms zwanger? Toen zei ik maar iets als: 'je bent de eerste die het hoort'.

We hebben nu wel bedacht dat we het met kerst gaan vertellen. Iedereen is dan bij elkaar: mijn ouders, mijn zussen en broer en ook mijn opa en oma. 8 vliegen in een klap :).

Ik ben zo benieuwd naar de uitslag van de echo morgen, ik kan niet wachten...
pi_89555183
Ik mag me inmiddels ook bij de misselijke dames voegen, ik kan sinds gisteravond niets meer binnen houden... Ook nog steeds last van het rare gevoel onder in m'n buik, dus gister even de HAP gebeld. Advies: in ieder geval veel drinken, het rare gevoel klonk niet verontrustend. Waarschijnlijk protesterende darmen. Ik moet vandaag afwachten en als het morgen nog net zo is m'n huisarts bellen voor een afspraak. Begreep ik nu goed dat cola kan helpen tegen de misselijkheid? Ik las het en heb dus net een dappere poging gewaagd, maar zodra ik de fles open draaide en ik de cola rook, kon ik alweer naar de WC sprinten... Terwijl ik normaal best een glaasje cola lust. ;)
pi_89558570
@Huup: die 2e foto O+ Wat een schatje!!!
En die egeltjes zijn ook geweldig zeg! Ik heb weer genoeg aan de kerstman te vragen! haha

@Danielle: het gaat om lauwe cola, dus cola die niet in de koelkast heeft gestaan.
pi_89558663
Moeilijk om het te verbergen aventura! Hoe laat heb je morgen de echo?

Cola kan inderdaad helpen danielle, kleine slokjes proberen?

Wij hebben dit weekend de box in elkaar gezet, badje opgehaald en net is het bed op klossen gezet..komt nu allemaal erg dichtbij!
  zondag 5 december 2010 @ 21:44:39 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89565806
Heel erg geschrokken hier. Paar uur geleden een rotsmak gemaakt buiten. Jaap in mijn kin, mijn rechteroor en kaak doen zeer en mijn hand kan ik niet meer bewegen. HAP gebeld en overlegd. We kunnen kiezen: nu naar seh of morgen naar de hap. Ik twijfel nu, mijn hand doet nog wel pijn en mijn vingers zijn dik en staan niet helemaal recht, ik heb ook hoofdpijn. De reden waarom ik nog thuis zit is omdat vriend eerst een auto moest regelen. Die staat hier nu, maar ik weet niet of we moeten gaan. Ben zo geschrokken.
pi_89566127
:o Aventura, ga maar gewoon meid, dan kun je je even laten bekijken en laten geruststellen... :*
bah, wat naar! ik hoop dat het allemaal gewoon meevalt, maar even laten kijken kan geen kwaad... :*
  zondag 5 december 2010 @ 21:50:41 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89566164
Oh bah Aventura, ik zou wel even gaan hoor. Even gerustelling doen. :Y Getver, klinkt idd echt als een rotsmak. Je kindje zit nu echt nog diep genoeg om goed beschermd te zijn, maar ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn. :*
  zondag 5 december 2010 @ 21:51:09 #182
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89566196
Aventura, ik zou gewoon gaan als je het idee hebt dat het niet goed zit, wat betreft je hand.
Als je denkt dat je ermee kunt slapen, zou ik paracetemol nemen en naar bed gaan.

Je bent namelijk op de SEH vaak niet binnen een uurtje klaar en weer thuis, tenzij het enorm rustig is.
pi_89566643
Aventura, ik zou maar gewoon gaan. Je hebt nu die auto tot je beschikking en je man is thuis om je bij te staan. Mocht er iets aan de hand zijn dan is het fijn om hier gelijk wat aan te laten doen, mocht er niets aan de hand zijn dan heb je iig die geruststelling die je volgens mij nu wel kan gebruiken. Sterkte meis.
  zondag 5 december 2010 @ 21:58:39 #184
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89566656
Gaan en even laten kijken, anders vreet je jezelf toch op tot morgen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 5 december 2010 @ 21:59:37 #185
100412 mefke79
komt goed!
pi_89566720
Aventura, als je je hand niet goed kan bewegen en je vingers niet recht staan, dan moet je gewoon langs de seh. Je kindje merkt hier waarschijnlijk helemaal niets van.
Succes!

Morgen naar de vk, ben benieuwd. Pas na mijn werkdag, dus afleiding genoeg. Vind het toch nog steeds een beetje eng. En het feit dat ik minder snel lijk te groeien dan de vorige keer helpt daar niet aan mee. Komt vast helemaal goed, ik bedoel, het voelt gewoon goed, maar toch.
pi_89566772
Gaan Aventura! Niet wachten tot morgen als je er nu al zoveel last van hebt
  zondag 5 december 2010 @ 22:53:52 #187
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89569640
Gaan meis! Je bent er anders toch niet gerust op en das ook nie goed voor jou en je beebje. :*
pi_89569872
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Oh bah Aventura, ik zou wel even gaan hoor. Even gerustelling doen. :Y Getver, klinkt idd echt als een rotsmak. Je kindje zit nu echt nog diep genoeg om goed beschermd te zijn, maar ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn. :*
precies wat zij zegt.
Wat een nare smak :{
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89569955
Ik heb ook een nare smak gemaakt toen ik net zwanger was van Ivan en daar heeft hij niks aan overgehouden. Je kindje zit gelukkig beschermd in de baarmoeder. (Ik verbaas me ook altijd zo over miskramen die vrouwen in soaps krijgen als ze struikelen.) Maar ga inderdaad alsjeblieft even naar de seh, want de geruststelling is het waard. Als je zwanger bent voel je je nu eenmaal kwetsbaarder. Het is veel makkelijker om er laconiek onder te zijn als het alleen jezelf betreft.

Huup, die foto van een grote Amélie met schaap.... *zucht* O+
pi_89576428
Aventura, dat is schrikken zeg! Ik hoop dat je gisteren nog even langs bent geweest op de SEH.
pi_89576795
Ben je nog geweest aventura ?

Meldt! 37 weken :D
pi_89576811
quote:
Op maandag 6 december 2010 08:02 schreef mrien het volgende:

*O* *O* *O*
Wat gaat dat hard zeg!

Aventura, ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat.
  maandag 6 december 2010 @ 08:10:14 #193
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89576845
Een *O* voor de meldplicht van mrien!

Ben ook benieuwd hoe het met Aventura is.
pi_89576974
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:02 schreef mrien het volgende:

Hoera!
pi_89577104
Hoort iemand nog wel eens wat van DoktorB en/of Diesz? Ik kan me niet herinneren dat ik ze hier heb zien posten, maar misschien heb ik het mis?
Want dan hoor Mrien de 2e plek te krijgen en Claudia de 3e :o dat gaat snel!
pi_89577284
woehoeeee Mrien an de meldplicht! Ongelooflijk wat gaat t hard! Wanneer ben je bij Lotte ook alweer bevallen?

Aventura, ik hoop dat je een beetje rustig de nacht in bent gegaan en dat t niet meer teveel pijn doet... Hopelijk valt alles in t niet bij t zien van een prachtig krachtig kloppend hartje vandaag!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89577456
Aventura, ben je gisteren nog gegaan? Hoe is het met je?
pi_89577460
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:40 schreef danic het volgende:
Hoort iemand nog wel eens wat van DoktorB en/of Diesz? Ik kan me niet herinneren dat ik ze hier heb zien posten, maar misschien heb ik het mis?
Want dan hoor Mrien de 2e plek te krijgen en Claudia de 3e :o dat gaat snel!
Nummer 3! :o We zijn hier nu langzamerhand ook de laatste voorbereidingen aan het treffen. De laatste dagen hebben we grote schoonmaak gehouden en veel spullen weggegooid en gereorganiseerd. Dat scheelt alvast voor de verhuizing over dik een jaar. Op korte termijn wil ik nog bierkratjes halen voor onder het bed en vanaf 37 weken ga ik eens spullen verzamelen voor mijn vluchtkoffer (puzzelboekje, serie voor op de iPhone, de niet noodzakelijke dingen, zeg maar).

Diesz heeft voor het laatst gereageerd in deel 696 (dat was ook haar laatste posting op het forum, ik hoop dat het goed gaat):

quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2010 13:22 schreef Diesz het volgende:
Even een kort berichtje van deze kant. Totaal geen energie om te lezen, tussendoor ook nog in het ziekenhuis gelegen en zoals het nu gaat lig ik er binnenkort weer. Suikers gaan niet zoals het moet, ben compleet versleten, loop echt op mijn laatste benen. Hoop me binnenkort weer wat beter te voelen en dan ook hier wat actiever te kunnen zijn.....

Alle nieuwe mama's, gefeliciteerd!! En degenen die aan het aftellen zijn veel succes!!
DoctorB heeft voor het laatst gereageerd in deel 701 (en 30 november voor het laatst op het forum):

quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2010 10:03 schreef DoctorB het volgende:
40 jaar geleden was je een boerin als je geen flesvoeding gaf, maar je kind BV gaf.
Nu word je door het consternatiebureau bijna beticht van kindermishandeling als je geen BV geeft...
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2010 12:56 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Mijn moeder wist mij dit te melden. Zij was 'goed bezig' want ik kreeg fles voeding, mijn tante gaf de borst en dat was echt heel boers (in die tijd)
3 jaar geleden zelf nr.1 gekregen en het CB werd bijkans gek toen wij aangaven met de fles te gaan bijvoeden en niet eerst 3 maanden te willen tobben.
Tot zover de lijstjespolitie. :Y)
  maandag 6 december 2010 @ 09:15:15 #199
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89577586
Korte update: niet naar seh gegaan. Ik was gekalmeerd en had aanvankelijk niet erg veel pijn. Vanochtend naar hap, ha snapte niet dat ik niet naar seh ben gegaan, nu zit ik in het zkh voor een foto van mijn hand..kin hoeft gelukkig niet gehecht!!
  maandag 6 december 2010 @ 09:19:41 #200
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89577657
Hopelijk is het niet gebroken Aventura, goed dat je er in elk geval nog even naar laat kijken! En natuurlijk heel veel plezier bij de echo vandaag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')