quote:Op zondag 5 december 2010 10:56 schreef -Nienna- het volgende:
Oooohhh, dat is inderdaad een leukerd Vanyel!
Gisteravond toen we in bed lagen heeft mijn vriend voor het eerst de baby gevoeld. Was wel even een speciaal momentje
Dat heb je goed gezien!quote:Op zondag 5 december 2010 12:56 schreef Juud79 het volgende:
Grappig Vanyel, ik heb deze twee van de week gekocht. Volgens mij zag ik bij Claudia ook al een vd knuffies van die serie in t bedje staan. Zo cute...
AUW!quote:Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn meneer ging op youtube zoeken naar een filmpje over een bevalling om zich mentaal voor te bereiden zeg maar. Kiest hij net een filmpje uit die begint met een knip. HUUUUUUUUUUUUU![]()
Ik geloof dat het voor ons beiden beter is dat we nog twee maanden hebben om het te laten zakken.
quote:Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn meneer ging op youtube zoeken naar een filmpje over een bevalling om zich mentaal voor te bereiden zeg maar. Kiest hij net een filmpje uit die begint met een knip. HUUUUUUUUUUUUU![]()
Ik geloof dat het voor ons beiden beter is dat we nog twee maanden hebben om het te laten zakken.
Super dank voor de link HuupHuup. Ik heb m meteen ffies naar mijn man gestuurd.quote:
Je kunt overwegen om tevoren af te spreken dat hij bij je hoofdeinde blijft zitten tijdens de persfase.quote:Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is ook handig om het telefoonnummer van de kraamzorg vast in je telefoon te zetten! (Nou ja... vast... als je 37 weken zwanger bent ongeveer.quote:Op zondag 5 december 2010 14:13 schreef J-net het volgende:
[..]
Super dank voor de link HuupHuup. Ik heb m meteen ffies naar mijn man gestuurd.
Die begon vandeweek al van 'je moet een lijstje maken met nummers die ik moet bellen als het is begonnen' (stel je voor he; ben nu 22 weken zwanger). Dus ik hem gerustgesteld; dat is de verloskundige; het mobiele noodnummer heb ik je al gestuurd als contactpersoon. Die moet je bellen zodra het is begonnen.
Hij weer een stuk gerustgesteld
Volgens B. was het zicht op een schaar, het geluid van de knip en het zeiltje dat rap verwisseld moest worden genoeg voor een klein traumaquote:Op zondag 5 december 2010 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt overwegen om tevoren af te spreken dat hij bij je hoofdeinde blijft zitten tijdens de persfase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |