abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89555183
Ik mag me inmiddels ook bij de misselijke dames voegen, ik kan sinds gisteravond niets meer binnen houden... Ook nog steeds last van het rare gevoel onder in m'n buik, dus gister even de HAP gebeld. Advies: in ieder geval veel drinken, het rare gevoel klonk niet verontrustend. Waarschijnlijk protesterende darmen. Ik moet vandaag afwachten en als het morgen nog net zo is m'n huisarts bellen voor een afspraak. Begreep ik nu goed dat cola kan helpen tegen de misselijkheid? Ik las het en heb dus net een dappere poging gewaagd, maar zodra ik de fles open draaide en ik de cola rook, kon ik alweer naar de WC sprinten... Terwijl ik normaal best een glaasje cola lust. ;)
pi_89558570
@Huup: die 2e foto O+ Wat een schatje!!!
En die egeltjes zijn ook geweldig zeg! Ik heb weer genoeg aan de kerstman te vragen! haha

@Danielle: het gaat om lauwe cola, dus cola die niet in de koelkast heeft gestaan.
pi_89558663
Moeilijk om het te verbergen aventura! Hoe laat heb je morgen de echo?

Cola kan inderdaad helpen danielle, kleine slokjes proberen?

Wij hebben dit weekend de box in elkaar gezet, badje opgehaald en net is het bed op klossen gezet..komt nu allemaal erg dichtbij!
  zondag 5 december 2010 @ 21:44:39 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89565806
Heel erg geschrokken hier. Paar uur geleden een rotsmak gemaakt buiten. Jaap in mijn kin, mijn rechteroor en kaak doen zeer en mijn hand kan ik niet meer bewegen. HAP gebeld en overlegd. We kunnen kiezen: nu naar seh of morgen naar de hap. Ik twijfel nu, mijn hand doet nog wel pijn en mijn vingers zijn dik en staan niet helemaal recht, ik heb ook hoofdpijn. De reden waarom ik nog thuis zit is omdat vriend eerst een auto moest regelen. Die staat hier nu, maar ik weet niet of we moeten gaan. Ben zo geschrokken.
pi_89566127
:o Aventura, ga maar gewoon meid, dan kun je je even laten bekijken en laten geruststellen... :*
bah, wat naar! ik hoop dat het allemaal gewoon meevalt, maar even laten kijken kan geen kwaad... :*
  zondag 5 december 2010 @ 21:50:41 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89566164
Oh bah Aventura, ik zou wel even gaan hoor. Even gerustelling doen. :Y Getver, klinkt idd echt als een rotsmak. Je kindje zit nu echt nog diep genoeg om goed beschermd te zijn, maar ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn. :*
  zondag 5 december 2010 @ 21:51:09 #182
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89566196
Aventura, ik zou gewoon gaan als je het idee hebt dat het niet goed zit, wat betreft je hand.
Als je denkt dat je ermee kunt slapen, zou ik paracetemol nemen en naar bed gaan.

Je bent namelijk op de SEH vaak niet binnen een uurtje klaar en weer thuis, tenzij het enorm rustig is.
pi_89566643
Aventura, ik zou maar gewoon gaan. Je hebt nu die auto tot je beschikking en je man is thuis om je bij te staan. Mocht er iets aan de hand zijn dan is het fijn om hier gelijk wat aan te laten doen, mocht er niets aan de hand zijn dan heb je iig die geruststelling die je volgens mij nu wel kan gebruiken. Sterkte meis.
  zondag 5 december 2010 @ 21:58:39 #184
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89566656
Gaan en even laten kijken, anders vreet je jezelf toch op tot morgen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 5 december 2010 @ 21:59:37 #185
100412 mefke79
komt goed!
pi_89566720
Aventura, als je je hand niet goed kan bewegen en je vingers niet recht staan, dan moet je gewoon langs de seh. Je kindje merkt hier waarschijnlijk helemaal niets van.
Succes!

Morgen naar de vk, ben benieuwd. Pas na mijn werkdag, dus afleiding genoeg. Vind het toch nog steeds een beetje eng. En het feit dat ik minder snel lijk te groeien dan de vorige keer helpt daar niet aan mee. Komt vast helemaal goed, ik bedoel, het voelt gewoon goed, maar toch.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89566772
Gaan Aventura! Niet wachten tot morgen als je er nu al zoveel last van hebt
  zondag 5 december 2010 @ 22:53:52 #187
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89569640
Gaan meis! Je bent er anders toch niet gerust op en das ook nie goed voor jou en je beebje. :*
pi_89569872
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Oh bah Aventura, ik zou wel even gaan hoor. Even gerustelling doen. :Y Getver, klinkt idd echt als een rotsmak. Je kindje zit nu echt nog diep genoeg om goed beschermd te zijn, maar ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn. :*
precies wat zij zegt.
Wat een nare smak :{
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89569955
Ik heb ook een nare smak gemaakt toen ik net zwanger was van Ivan en daar heeft hij niks aan overgehouden. Je kindje zit gelukkig beschermd in de baarmoeder. (Ik verbaas me ook altijd zo over miskramen die vrouwen in soaps krijgen als ze struikelen.) Maar ga inderdaad alsjeblieft even naar de seh, want de geruststelling is het waard. Als je zwanger bent voel je je nu eenmaal kwetsbaarder. Het is veel makkelijker om er laconiek onder te zijn als het alleen jezelf betreft.

Huup, die foto van een grote Amélie met schaap.... *zucht* O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89576428
Aventura, dat is schrikken zeg! Ik hoop dat je gisteren nog even langs bent geweest op de SEH.
pi_89576795
Ben je nog geweest aventura ?

Meldt! 37 weken :D
pi_89576811
quote:
Op maandag 6 december 2010 08:02 schreef mrien het volgende:

*O* *O* *O*
Wat gaat dat hard zeg!

Aventura, ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat.
  maandag 6 december 2010 @ 08:10:14 #193
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89576845
Een *O* voor de meldplicht van mrien!

Ben ook benieuwd hoe het met Aventura is.
pi_89576974
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:02 schreef mrien het volgende:

Hoera!
pi_89577104
Hoort iemand nog wel eens wat van DoktorB en/of Diesz? Ik kan me niet herinneren dat ik ze hier heb zien posten, maar misschien heb ik het mis?
Want dan hoor Mrien de 2e plek te krijgen en Claudia de 3e :o dat gaat snel!
pi_89577284
woehoeeee Mrien an de meldplicht! Ongelooflijk wat gaat t hard! Wanneer ben je bij Lotte ook alweer bevallen?

Aventura, ik hoop dat je een beetje rustig de nacht in bent gegaan en dat t niet meer teveel pijn doet... Hopelijk valt alles in t niet bij t zien van een prachtig krachtig kloppend hartje vandaag!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89577456
Aventura, ben je gisteren nog gegaan? Hoe is het met je?
pi_89577460
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:40 schreef danic het volgende:
Hoort iemand nog wel eens wat van DoktorB en/of Diesz? Ik kan me niet herinneren dat ik ze hier heb zien posten, maar misschien heb ik het mis?
Want dan hoor Mrien de 2e plek te krijgen en Claudia de 3e :o dat gaat snel!
Nummer 3! :o We zijn hier nu langzamerhand ook de laatste voorbereidingen aan het treffen. De laatste dagen hebben we grote schoonmaak gehouden en veel spullen weggegooid en gereorganiseerd. Dat scheelt alvast voor de verhuizing over dik een jaar. Op korte termijn wil ik nog bierkratjes halen voor onder het bed en vanaf 37 weken ga ik eens spullen verzamelen voor mijn vluchtkoffer (puzzelboekje, serie voor op de iPhone, de niet noodzakelijke dingen, zeg maar).

Diesz heeft voor het laatst gereageerd in deel 696 (dat was ook haar laatste posting op het forum, ik hoop dat het goed gaat):

quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2010 13:22 schreef Diesz het volgende:
Even een kort berichtje van deze kant. Totaal geen energie om te lezen, tussendoor ook nog in het ziekenhuis gelegen en zoals het nu gaat lig ik er binnenkort weer. Suikers gaan niet zoals het moet, ben compleet versleten, loop echt op mijn laatste benen. Hoop me binnenkort weer wat beter te voelen en dan ook hier wat actiever te kunnen zijn.....

Alle nieuwe mama's, gefeliciteerd!! En degenen die aan het aftellen zijn veel succes!!
DoctorB heeft voor het laatst gereageerd in deel 701 (en 30 november voor het laatst op het forum):

quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2010 10:03 schreef DoctorB het volgende:
40 jaar geleden was je een boerin als je geen flesvoeding gaf, maar je kind BV gaf.
Nu word je door het consternatiebureau bijna beticht van kindermishandeling als je geen BV geeft...
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2010 12:56 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Mijn moeder wist mij dit te melden. Zij was 'goed bezig' want ik kreeg fles voeding, mijn tante gaf de borst en dat was echt heel boers (in die tijd)
3 jaar geleden zelf nr.1 gekregen en het CB werd bijkans gek toen wij aangaven met de fles te gaan bijvoeden en niet eerst 3 maanden te willen tobben.
Tot zover de lijstjespolitie. :Y)
  maandag 6 december 2010 @ 09:15:15 #199
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89577586
Korte update: niet naar seh gegaan. Ik was gekalmeerd en had aanvankelijk niet erg veel pijn. Vanochtend naar hap, ha snapte niet dat ik niet naar seh ben gegaan, nu zit ik in het zkh voor een foto van mijn hand..kin hoeft gelukkig niet gehecht!!
  maandag 6 december 2010 @ 09:19:41 #200
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89577657
Hopelijk is het niet gebroken Aventura, goed dat je er in elk geval nog even naar laat kijken! En natuurlijk heel veel plezier bij de echo vandaag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')