Daarom heeft het IPCC een veel langere periode in ogenschouw genomen en op verschillende manieren geprobeerd de temperatuur te achterhalen wereldwijd de afgelopen eeuwen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar wat je ook niet moet doen is zoals het ipcc doet, een mediaan trekken van een warm jaar en dat tot 100 jaar doortrekken om zodoende aan te tonen dat de aarde opwarmt.
Natuurlijk wel, moeder aarde zal echt niet ontploffen omdat wij alles wegkappen en platbranden voor voer.quote:
Heb je daar een bron van? Ben namelijk benieuwd.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom heeft het IPCC een veel langere periode in ogenschouw genomen en op verschillende manieren geprobeerd de temperatuur te achterhalen wereldwijd de afgelopen eeuwen.
En ik niet over gifquote:Op donderdag 2 december 2010 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb met geen woord gerept over CO2.
Stijging van de CO2 en NH4 concentratie in onze atmosfeer.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat zijn de gevolgen precies?
Het KNMI noemt 1997quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat juist om de empirische waarnemingen, en het schijnt dat het na 1998 niet meer warmer wordt (globaal gezien). In Australië bijv is het kouder dan hier.
quote:Met de warmte heeft 2009 de trend voortgezet van de laatste jaren. Sinds 1997 waren alle dertien jaren te warm of veel te warm.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ben namelijk benieuwd.
Ik moet de troll eigenlijk niet voeren, desalniettemin: http://www.ipcc.ch/publications_and_data/ar4/wg1/en/contents.html.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet. Ik had het enkel over smog die mij pijn in mn keeltje opleverde. Geen idee wat voor stoffen de smog vormt.quote:
Ja, een zwik andere beesten en planten zullen er ook aan gaan, moeder aarde heeft bewezen daar niet zoveel problemen mee te hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het is onder andere de biodiversiteit die er onder leidt dus niet alleen de mens.
Dat klopt, maar momenteel gaan er heel wat meer dan er komen. De natuur overleeft het wel, maar wordt minder divers. Het is een mening, maar ik vind dat een ramp.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Dieren/planten komen en dieren/planten gaan
Vanaf hier http://www.ipcc.ch/public(...)pm-introduction.html en dan met het pijltje naar rechts verder.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onafhankelijkheid is macht. De machtigen zijn oorlogszuchtig omdat ze machtig willen blijven, wat alleen lukt indien ze de natuurlijke hulpbronnen weten te bemachtigen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zeker niet, maar dat zijn oorlogen omdat de machtigen oorlogszuchtig zijn, niet omdat we afhankelijk zijn van de energie daar te vinden.
Nee, maar wel door ons handelen veel minder diersoorten herbergen. Ik vind dat al behoorlijk ernstig moet ik zeggen. Ik houd ook geen rekening met een ontploffing der aarde senario.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, moeder aarde zal echt niet ontploffen omdat wij alles wegkappen en platbranden voor voer.
Het verdwijnen van planten en dieren is natuurlijk niet goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:31 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, maar wel door ons handelen veel minder diersoorten herbergen. Ik vind dat al behoorlijk ernstig moet ik zeggen. Ik houd ook geen rekening met een ontploffing der aarde senario.
Inderdaad vreemd.quote:
Ik zou er nog even mee wachten.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Moeten we de politie niet bellen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |