En wat is de fout dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:01 schreef Lo-Fi het volgende:
Foutje in de TT, maar ach, wat kan jou het schelen...
quote:Op woensdag 1 december 2010 02:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was sowieso een andere take. Bij Amerikaanse series nemen ze voor de previously's kortere takes op met minder pauzes en soms andere kortere zinnen. Bij dit zinnetje hadden ze ook een andere take.
Dit is serieus het stomste wat ik ooit gehoord heb.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik kijk val jaren vele series middels USA downloads. Een previously bevat heel vaak andere takes. Maar als je dat niet gelooft moet je dat lekker zelf weten
Inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 16:45 schreef THeeF het volgende:
[..]
[..]
Dit is serieus het stomste wat ik ooit gehoord heb.
Ja duh, hij is de fukking blood guyquote:Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
persoonlijk is misschien het verkeerde woord, maar altijd was hij er indirect bij betrokken, bijna elk seizoen
hij is er vaak direct bij betrokken zelfs, de clue is dat hij dat goed verborgen weet te houden. zo komt hij niet in beeld en dus wordt hij ook niet verdacht dat is juist iets wat heel goed uitgewerkt is.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
persoonlijk is misschien het verkeerde woord, maar altijd was hij er indirect bij betrokken, bijna elk seizoen
De broer van Jimmie Smits.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Behalve Rita kan ik me geen moordzaak herinneren waar hij persoonlijk bij betrokken was...
Ik hoop dat Debra ooit nog minder mannelijke kleding (constant overhemden) aan gaat doen want dan is ze wel heel mooiquote:Op woensdag 1 december 2010 18:15 schreef Stefan het volgende:
De makers van Dexter hebben voorkeur voor magere vrouwen zonder tieten. Debra heeft geen tieten, Rita had geen tieten totdat ze ineens vergroot waren, dochter van Trinity had geen tieten en Lumen ook al niet.
Komt helemaal goed volgend seizoen met Astor, prima werk in uitvoeringquote:Op woensdag 1 december 2010 18:15 schreef Stefan het volgende:
De makers van Dexter hebben voorkeur voor magere vrouwen zonder tieten. Debra heeft geen tieten, Rita had geen tieten totdat ze ineens vergroot waren, dochter van Trinity had geen tieten en Lumen ook al niet.
Na S1 heeft ze een boobjob gehad, hier voor de boobjobquote:Op woensdag 1 december 2010 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
Rita had gewoon prima tieten toch? Rita in Tomb Raider outfit
Boobjobsquote:Op woensdag 1 december 2010 18:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Na S1 heeft ze een boobjob gehad, hier voor de boobjob
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier na
[ afbeelding ]
Je had niet gezien dat die tieten ineens groter waren?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Boobjobsdan liever ''klein''. ''Klein'' want ze waren niet eens klein.
Ja maar ze was toch zwanger van Harrisonquote:Op woensdag 1 december 2010 18:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je had niet gezien dat die tieten ineens groter waren?
Icetruckkiller. Deb weet dat hij zijn broer is. Prado. Men weet dat ze buttbuddies waren.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Behalve Rita kan ik me geen moordzaak herinneren waar hij persoonlijk bij betrokken was... Zelfs bij Doakes is dat er nooit uitgekomen.
Dat tieten groter worden wil niet zeggen dat ze voorheen 'klein' waren...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je had niet gezien dat die tieten ineens groter waren?
Hoe kun je om die van Laguerta heen kijken?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:15 schreef Stefan het volgende:
quote:This won't surprise anybody: Showtime is getting ready to announce a renewal for Dexter.
The show just had its second highest ratings ever on Sunday night, delivering 2.5 million viewers, up 43% from the fifth season premiere.
That almost certainly means the upcoming finale on Dec. 12 is going to set a new viewership record.
In 2008, Showtime confidently renewed Dexter for two seasons. That's not likely to happen this time, since key talent deals will need to be renegotiated before the show's seventh season. Expect the offical Dexter renewal within the next week or so.
Copied From: http://www.spoilertv.com/(...)l.html#ixzz16yJzy8Ce
Thanks for linking back. It really helps our site. Please leave the above link in.
Nee hoor, dat vriendinnetje van Astor had ze wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:15 schreef Stefan het volgende:
Ik vind Laguerta viessssssssss, Patrick.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:08 schreef Ayurwa het volgende:
[..]
Hoe kun je om die van Laguerta heen kijken? :
De tieten van Julie Benz waren klein.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat tieten groter worden wil niet zeggen dat ze voorheen 'klein' waren...
Daar liggen ze los in de kooi.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:30 schreef Stefan het volgende:
http://i380.photobucket.c(...)VD_000copyMedium.jpg
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vriendinnetje van Astor had ze wel.
Kipnep de baas van Showtime.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:17 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
Ik wil neit meer wachten tot de nieuwe ep
Is inbreken niet handiger?quote:
Bah.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
[ [url=http://u.kexx.net/img3158.png]afbeelding ]bron[/url]
quote:
Veel plezier de komende weken!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet niet of alles in spoilertags staat, dus even snel gescrolled. Ben net begonnen met Dexter, onbegrijpelijk dat ik het nog niet eerder heb gezien maar goed. Geweldig begin, zit helemaal in spanning, top!![]()
![]()
![]()
Je kan echter wel het beste wegblijven uit dit topic.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet niet of alles in spoilertags staat, dus even snel gescrolled. Ben net begonnen met Dexter, onbegrijpelijk dat ik het nog niet eerder heb gezien maar goed. Geweldig begin, zit helemaal in spanning, top!![]()
![]()
![]()
De kunst van de schrijvers is dat ze zelfs die herhaling interessant kunnen maken. Echter, ik betwijfel of dat nog 2-3 seizoenen lukt. Ik hoop dat er hierna nog 1 krijgen, en dat iig Deb achter het geheim komt.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef Ereinion het volgende:
Hopelijk nog één seizoen, en dan even lekker de zaak opschudden. De rest moet toch ooit een keer achter zijn geheim komen. Veel langer moeten ze het niet maken, je krijgt nu al herhaling (Doakes > Quinn/Liddy, Lila/Prado > Lumen).
Dat zei ze toch ook, en doelt ze daarmee niet op seizoen 1? Met de ''ice-truck-killer''.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef Tanin het volgende:
Ik denk ook dat dat bewust is gedaan
Ze trekt zich dat leed van die meiden ook wel erg aan, tis net of ze zelf ook een keer iets meegemaakt heeft, denk dat ze daar ook nog op terug komen...
Oh ja, das wel waar ja. Wederom goed acteer werk van Debquote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zei ze toch ook, en doelt ze daarmee niet op seizoen 1? Met de ''ice-truck-killer''.
Die ontvoerde haar immers ook, en vermoorde haar bijna.
Had die inderdaad een fittie mee, maar naar de buitenwereld toe was hij er nooit persoonlijk bij betrokken... Nogmaals: dat was alleen bij Rita het geval.quote:
Ik voel een spin-off aankomen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:49 schreef beatrijs het volgende:
Of dat blijkt dat Debra ook een moordenaar is netzoals Dexter![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik voel een spin-off aankomen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik voel een spin-off aankomen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
![]()
(!!!!!!)
Ze heet Deborah, niet Debra
euhm... ze heet toch echt debra hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.imdb.com/character/ch0185890/quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
euhm... ze heet toch echt debra hoor
[..]
![]()
![]()
(!!!!!!)
SukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.imdb.com/title/tt0773262/fullcreditsCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Dat viel me ook op. Hij stuurde haar weg, want hij had 'geleerd van zijn fouten'. Hij zag de parallel blijkbaar nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
heee maar heeft die nanny eigenlijk wel gebeld zoals dexter vroeg? dex had t druk met van alles en nog wat dus t zou ook kunnen dat hij daar niet meer bij stil heeft gestaan
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
euhm... ze heet toch echt debra hoor
och germ, zeg eens eerlijk... is t erg eenzaam op die bank?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:23 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Ga eens heeel gauw terug naar de keuken, waar je thuis hoort.
[..]
![]()
![]()
(!!!!!!)
Nou, dat was wel een mooie fail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was van plan om de laatste afleveringen te bewaren, maar ik heb de vorige toch gelijk gekeken
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Nee hoor zolang mijn wijffie mij maar regelmatig bier komt brengen. Maar zeg eens, hoe is het in de keuken? wel mooi dat ze tegenwoordig ook draadloos internet hebben dan hebben de vrouwen ook wat te doen terwijl ze aan het wachten zijn totdat het eten klaar is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
och germ, zeg eens eerlijk... is t erg eenzaam op die bank?
zo te lezen heeft jouw 'wijffie' je iets te veel bier gebracht, want erg veel zinnige praat komt er niet uit hèquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Nee hoor zolang mijn wijffie mij maar regelmatig bier komt brengen. Maar zeg eens, hoe is het in de keuken? wel mooi dat ze tegenwoordig ook draadloos internet hebben dan hebben de vrouwen ook wat te doen terwijl ze aan het wachten zijn totdat het eten klaar is.
Of je gaat even lekker ergens anders trollen ipv dit topic te verzieken...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Nee hoor zolang mijn wijffie mij maar regelmatig bier komt brengen. Maar zeg eens, hoe is het in de keuken? wel mooi dat ze tegenwoordig ook draadloos internet hebben dan hebben de vrouwen ook wat te doen terwijl ze aan het wachten zijn totdat het eten klaar is.
Hij's heerlijk 'slecht'quote:
Allicht, hij zei toch tegen Dexter:quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou Liddy niet een oude connectie hebben met Harry Morgan ofzo?
[..]
![]()
![]()
(!!!!!!)
Altijd de mooie OP lezen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Maargoed, dat wist hij natuurlijk al van Quinnyboy of door ander onderzoek. Het lijkt mij althans logisch dat er een twist aan het Liddy-verhaal komt uit het verleden ofzo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Allicht, hij zei toch tegen Dexter:
''You're Harry's kid, right?''
Of iets dergelijks.
Christine was prachtig geilquote:
Holy shitquote:Op donderdag 2 december 2010 14:59 schreef ButcherPete het volgende:
Zo'n agente in S5 heeft ook flinke jetsers toch.
Dit is d'r geloof ik.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Komt helemaal goed volgend seizoen met Astor, prima werk in uitvoering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood is, dacht dat hij wel een belangrijk personage was.
binnenkort maar aan de volgende seizoenen beginnen.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
quote:Op zondag 5 december 2010 19:50 schreef pugehenis het volgende:
net klaar met seizoen 1 en 2, jammer dat'k Denk niet dat je voor de eerste 4 seizoenen in dit topic nog een spoiler hoeft te gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood is, dacht dat hij wel een belangrijk personage was.
binnenkort maar aan de volgende seizoenen beginnen.![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 19:50 schreef pugehenis het volgende:
net klaar met seizoen 1 en 2, jammer datwe zitten hier in seizoen 5 hoor, dus dat doakes dood is hoeft allang niet meer tussen spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood is, dacht dat hij wel een belangrijk personage was.
binnenkort maar aan de volgende seizoenen beginnen.
als je zelf geen spoilers tegen wilt komen kan je misschien voorlopig even uit dit topic blijven,
tenzij je t geen probleem vindt....
nog maar 2 afleveringen![]()
van de vorige pagina:quote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef Norrage het volgende:
er is nog niet officieel bekend gemaakt dat er een seizoen 6 komt toch?
Vorig jaar was toch al halverwege 4 bekend dat er een 5e kwam?
quote:This won't surprise anybody: Showtime is getting ready to announce a renewal for Dexter.
The show just had its second highest ratings ever on Sunday night, delivering 2.5 million viewers, up 43% from the fifth season premiere.
That almost certainly means the upcoming finale on Dec. 12 is going to set a new viewership record.
In 2008, Showtime confidently renewed Dexter for two seasons. That's not likely to happen this time, since key talent deals will need to be renegotiated before the show's seventh season. Expect the offical Dexter renewal within the next week or so.
Copied From: http://www.spoilertv.com/(...)l.html#ixzz16yJzy8Ce
Thanks for linking back. It really helps our site. Please leave the above link in.
Halloquote:Op donderdag 2 december 2010 14:59 schreef ButcherPete het volgende:
Zo'n agente in S5 heeft ook flinke jetsers toch. [ afbeelding ]
Dit is d'r geloof ik.
Ja die had ik gelezen, maar daarom stelde ik ook mijn extra vraag waarom ze het tijdens eerdere seizoenen wel eerder bekend maaktenquote:
velen vinden 4 de beste of iig een van de beste. veel vinden season 3 slecht terwijl ik deze zelf best tof vond. season 5 begon volgens vrijwel iedereen slecht maar werdt wel beterquote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef pugehenis het volgende:
zijn de seizoenen 3 tot en met 5 eigenlijk even goed als 1 en 2?
2/4/1/5/3 is mijn volgorde van goed naar minder maar nog steeds goed.quote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef pugehenis het volgende:
zijn de seizoenen 3 tot en met 5 eigenlijk even goed als 1 en 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |