ben het wel redelijk met je eens, alhoewel dexter als serie nooit "slecht" is geworden, is het niveau wel afgenomen. S01 blijft het hoogtepunt imhoquote:Op woensdag 1 december 2010 12:54 schreef timmmmm het volgende:
Pas als je het eerste seizoen terugkijkt, zie je hoeveel slechter dexter eigenlijk geworden is, afgelopen seizoenen
klopt ook, maar elk seizoen had ie gepakt moeten worden, en elke keer komt ie ermee weg. Dat zou al rede genoeg zijn om hem erg verdacht te maken, dat hij altijd bij moordzaken persoonlijk betrokken schijnt te zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben benieuwd naar de laatste 2 afleveringen..
Het kan haast niet anders dat Dexter ontmaskerd zal worden.
Maarja op TV kan alles
Behalve Rita kan ik me geen moordzaak herinneren waar hij persoonlijk bij betrokken was... Zelfs bij Doakes is dat er nooit uitgekomen.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
klopt ook, maar elk seizoen had ie gepakt moeten worden, en elke keer komt ie ermee weg. Dat zou al rede genoeg zijn om hem erg verdacht te maken, dat hij altijd bij moordzaken persoonlijk betrokken schijnt te zijn.
persoonlijk is misschien het verkeerde woord, maar altijd was hij er indirect bij betrokken, bijna elk seizoenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Behalve Rita kan ik me geen moordzaak herinneren waar hij persoonlijk bij betrokken was... Zelfs bij Doakes is dat er nooit uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |