quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:18 schreef jna het volgende:
Lieve god, laat het als ik wakker word alstublieft zomer zijn.
Sneeuw is wel mooi ja...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef Bloempje. het volgende:
Oh jongens wat koud. Maar toch vind ik sneeuw wel heel leuk staan altijdMaar het moest eens niet zo koud zijn verdulleme.
Niet zo pessimistisch jongen. Alles ziet er reuze schattig uit gelijk. Alleen vond ik het net toen ik op de tram, trein & bus stond te wachten ook niet zo tof eigenlijk. Bibber.quote:
Sneeuw is vooral leuk als je vrij bent en zelf mag beslissen of je naar buiten gaat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch jongen. Alles ziet er reuze schattig uit gelijk. Alleen vond ik het net toen ik op de tram, trein & bus stond te wachten ook niet zo tof eigenlijk. Bibber.
gelukkig ga ik de kant op waar de rest vandaan komt! nooit geen file of opstoppingen!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:43 schreef IccceeeCold het volgende:
Morguhhh! Koud maar gelukkig geen gezeik op de weg vandaag
jna is zo zwart als de nachtquote:
Wat errug!quote:
quote:Beste Etc,
Dat vak COVxxxx ken ik niet, heb ik nooit gedoceerd en kan ik dus ook niet beoordelen,
Groet
Sjaaa..dat is school, tientallen mailtjes sturen om je eigen punt te krijgen die al is nagekekenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef Etcetera het volgende:
Sommige docentenCijfer teruggekregen, verkeerde vakcode erbij dus het komt niet in mijn cijferlijst. Ik mailen. HIj terugmailen
[..]![]()
![]()
![]()
Hij hééft het al nagekeken, hoe fucking moeilijk kan het nou zijn danHeb teruggemaild dat hij het al heeft nagekeken, dat ik het cijfer nodig heb en als hij dat niet kan of wil veranderen hij me maar moet doorsturen naar iemand die dat wel kan. De lul. Blij dat ik nooit les van hem heb gehad zeg.
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:12 schreef IccceeeCold het volgende:
Stagedag zit er bijna weer op! Nog maar 20 minuten!
quote:Beste student,
Wij hebben jouw aanvraag voor een vervangende Studenten OV-chipkaart ontvangen en nemen je aanvraag in behandeling.
quote:Je ontvangt binnen drie weken je Studenten OV-chipkaart.
Watskeburtquote:
Portemonnee was toch gejatquote:
Mooi systeem is het toch he.quote:
Ja heerlijkquote:
Dien!quote:
Oh mijn God, de ramp!!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
aj aj aj... krijg geen Umweltplakette voor mn golfje...! waar o waar kan ik parkeren buiten de umweltzone in Berlijn...?
I KNOW!quote:
quote:
nu kan ik maar rijden tot de binnenring... en ik wou nog wel mn auto voor de brandenburgertor zetten en een foto maken voor de SC...!quote:
quote:
Gewoon doorrijden. Op die miljoenen auto's pikken ze heus niet jou er uit hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 15:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu kan ik maar rijden tot de binnenring... en ik wou nog wel mn auto voor de brandenburgertor zetten en een foto maken voor de SC...!
ik moet 3 km naar binnenrijden naar een binnenplaats waar ik de auto kan parkeren...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon doorrijden. Op die miljoenen auto's pikken ze heus niet jou er uit hoor
ik zal een sticker op mn achterraam plakken met StageSC zodat we de OP weer kunnen vernieuwen, ben nu wel weer klaar met dat boek, word niet meer uitgegeven...!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:39 schreef The_Dean het volgende:
Kleine prijs voor zo'n foto. Ik zeg: DOEN!
of we zorgen er stiekem voor dat we een toffe foto van jouwn gebakjes met mijn gebakje regelen en die zetten we bovenaan!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:43 schreef The_Dean het volgende:
Ja, word inderdaad wel eens tijd voor een update... Banner, leuke foto, klaar
Goed planquote:Op donderdag 2 december 2010 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of we zorgen er stiekem voor dat we een toffe foto van jouwn gebakjes met mijn gebakje regelen en die zetten we bovenaan!
niemand die het merkt waarschijnlijk!quote:
Sepp Blatter zag waarschijnlijk zijn bankrekening dalen..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef jna het volgende:
Ru$£and en Qatar. Had ik nou nooit v€rwacht
Wtf?quote:
Past prima in de Golfquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmm ik moet volgende week even 4-5 rollen plastic halen voor de productie...
euhm... moet uit Hongarije komen... Denk dat ik dat niet met mien golfie ga doen...!quote:
euhm ja... Niet met dat weer wat ze nu hebben in Duitsland/Oostenrijk...!quote:
nog niet geprobeerd?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef L.no het volgende:
Die golf van Dean kan niet eens vooruit met al die sneeuw volgens mij.
Ik heb de hele straat schoongeveegdquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef L.no het volgende:
Die golf van Dean kan niet eens vooruit met al die sneeuw volgens mij.
Ben vanochtend vroeg van werk naar huis geredenquote:
heb je hem zo laag op je bandjes staan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb de hele straat schoongeveegd
doe eens stiekem een foto sturen dan?!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:48 schreef L.no het volgende:
Ik lig al in een deuk als ik die Golf nu zie.
en je hoefde niet eens te duwen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben vanochtend vroeg van werk naar huis gereden
Dean heeft een foto gemaakt, hij moet het nog uploaden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe eens stiekem een foto sturen dan?!
SCHIIEIEIEIEIEIEIETTT OP!!! voordat het internet vergaat..!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Dean heeft een foto gemaakt, hij moet het nog uploaden.
is die bezig met zn passat? of moet zn golf gerepareerd worden na het schoonvegen van de straat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:57 schreef L.no het volgende:
Neuh, hij is bezig met wat klusjes.![]()
Dus sorry Kuno, het duurt eventje.Ik kan niet met zijn telefoon omgaan.
nou best wel! hadden we mooi iedere dag samen met de golfjes kunnen spelen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef The_Dean het volgende:
Jonge, je zou willen dat ik in je straat woonde!
netjes geparkeerd! winterbandjes eronder?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat nou als je wel goed bent in Excel maar geen stage loopt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef Stienn het volgende:
Nog iemand die stage loop en goed is in Excel?
Rechtermuisknop - Celeigenschappen - Blokkering en de desbetreffende cellen Geblokkeerd uitzettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:46 schreef Stienn het volgende:
hoe kan ik een bepaald aantal cellen blokkeren en een aantal niet?
Yep.. nou ja, beveiligen is een groot woordquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef Bravebart het volgende:
Waarom zou je cellen willen blokkeren
-edit- Ooooh, beveiligen, zodat ze niet gewijzigd kunnen worden?
Oooohquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep.. nou ja, beveiligen is een groot woord
Je slaat zelluf op kaasquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:12 schreef Bravebart het volgende:
Zal vast ook wel ja, die beveiliging slaat vaak op kaas.
Past maar op of ik sla je hoofd met een stuk kaas zodat je weer 3 weken niet kan pratenquote:
Denk erom hè. We weten allemaal wat er de vorige keer gebeurde toen je je bakkes niet dicht kon houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Past maar op of ik sla je hoofd met een stuk kaas zodat je weer 3 weken niet kan praten [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk erom hè. We weten allemaal wat er de vorige keer gebeurde toen je je bakkes niet dicht kon houden:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het niet zo! Ik schoot alleen een beetje uit. Ik ken m'n eigen krachten nietquote:
Ok, het is al goed meneer!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo! Ik schoot alleen een beetje uit. Ik ken m'n eigen krachten niet!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
HOI!
Gister dagje Sauerland gedaan.. wel frisjes, -14 op de parkeerplaats. Bovenop nog wel wat kouder.
Lag goed sneeuw iig, dikke 40cm. Dit is wat een paar honderd km duitse autobahn met je auto doet
.
[ afbeelding ]
Baantje wisselen was iedere keer gokken, je zag niks meer door de zijruiten.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit in een hotel, het blijft continue licht doorsneeuwen. Worst Best case scenario is dat we insneeuwen en een nacht extra moeten blijvenquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nu niet in Nederland ben.
![]()
Lekker eten vanavond dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef PieterBas het volgende:
Zo, eens kijken of die eend / gevogelte nog in de gril van mijn auto terecht is gekomen
Er zat niks in de gril.. maar een gevogelte aanrijden geeft wel een mooi effect.. allemaal veren achter jequote:
Opruimen kut, of 'ie gaat nog veel roder wordenquote:Op zondag 5 december 2010 00:00 schreef Bravebart het volgende:
Sorry voor de rode sneeuw, ik ook niet.
Hier nu ook, het is hier ook 2,6 gradend dus smelt snel zoquote:Op zondag 5 december 2010 12:34 schreef jna het volgende:
Hier ligt alleen een laag slush puppy achtige drap.
Ook de tuinen enzo, waar niemand loopt (als het goed is danquote:Op zondag 5 december 2010 12:34 schreef jna het volgende:
Hier ligt alleen een laag slush puppy achtige drap.
even kijken...quote:Op zondag 5 december 2010 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook de tuinen enzo, waar niemand loopt (als het goed is dan)?
Ook MBO'ers mogen komen, wat lief van ze dat dat magquote:Waarom protesteren we?
VOOR stevige investeringen in het Hoger Onderwijs
TEGEN onverantwoorde bezuinigingen op Hoger Onderwijs
Wanneer? 10 december, 13 uur
Waar? De Dam, Amsterdam
Wie? Iedereen met een hart voor onderwijs: scholieren, studenten, docenten, ook uit het MBO (!), uit Amsterdam en Leiden.
Leiden, oh tof, dan kom (hihi) ik ook maar weer!quote:Op zondag 5 december 2010 13:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ook MBO'ers mogen komen, wat lief van ze dat dat mag
Hihihiiiiquote:Op zondag 5 december 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Leiden, oh tof, dan kom (hihi) ik ook maar weer!
Oh, dan ga ik wel gewoon naar m'n collegequote:Op zondag 5 december 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Leiden, oh tof, dan kom (hihi) ik ook maar weer!
Terecht, doorstuderen jij!quote:Op zondag 5 december 2010 13:14 schreef jna het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik wel gewoon naar m'n college
15 december vertrek en dan zou ik 16 december weer aan moeten komen, maar Heathrow is dicht, dus dan kunnen we niet landen.quote:
Het wordt sowieso weer rellen in Amsterdam, niet zo'n zin in eigenlijkquote:Op zondag 5 december 2010 13:16 schreef jna het volgende:
[..]
Tienduizenden mensen op de Dam, dat moet ik zien
Dat wordt waarschijnlijk lopen vanaf centraal voor mij, zullen wel geen trams meer rijdenquote:Op zondag 5 december 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het wordt sowieso weer rellen in Amsterdam, niet zo'n zin in eigenlijk
Gast, dat is echt 5 minutenquote:Op zondag 5 december 2010 13:23 schreef jna het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk lopen vanaf centraal voor mij, zullen wel geen trams meer rijden
Ja, maar de taxi's in amsterdam zijn wel heel goedquote:Op zondag 5 december 2010 13:29 schreef Bravebart het volgende:
Maar die trams, ik snap er niks vanZit je in een fucking wereldstad als Amsterdam, rijden de trams maar tot half 1, zelfs op zaterdag
Zelfs in Delft rijden ze nog langer door!
quote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef jna het volgende:
[..]
Gisteren hele dag op het strand gelegen.
Ja nee, lekker alles lopen in Amsterdam, jeeujquote:
Kan je niet fietsenquote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nee, lekker alles lopen in Amsterdam, jeeuj
Tenzij je tegen een boom knalt..quote:Op zondag 5 december 2010 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je niet fietsen? Is nog sneller dan OV ook.
Heb ik een fiets in Amsterdam dan?quote:Op zondag 5 december 2010 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je niet fietsen? Is nog sneller dan OV ook.
Genoeg fietsen in Amsterdam hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 14:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik een fiets in Amsterdam dan?Ja je hebt OV-fietsen, maarjaaaaaa, dat is OV!
Ja, waarbij je voor je het weet een gebruikte spuit in je kont hebt zitten, nee bedanktquote:
Van in jouw kont zitten wordt die spuit echt niet minder hoor!quote:Op zondag 5 december 2010 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, waarbij je voor je het weet een gebruikte spuit in je kont hebt zitten, nee bedankt
Daar weet jij niks vanquote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van in jouw kont zitten wordt die spuit echt niet minder hoor!
Jij natuurlijk wel.quote:Op zondag 5 december 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van [ afbeelding ]
Uiteraardquote:
True en in het 2e semester hebben we geen les meer, dus dagje vrij.quote:Op zondag 5 december 2010 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beter met dit weer naar college endergelijke dan in de maanden waarin het schitterend weer is en dat je liever buiten bent dan binnen.
oehquote:Op zondag 5 december 2010 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
True en in het 2e semester hebben we geen les meer, dus dagje vrij.Maar ik kan mijn structuur nooit zo vinden. Ben lui.
Ja, ik hoorde het donderdag ook pas.quote:
Binnenkort toch ook vakantie? Of studieweekquote:Op zondag 5 december 2010 15:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het donderdag ook pas.Lekker op de hoogte dus weer.
Ja, ik kan het wel gebruiken. Momenteel beetje te weinig rust ofzo maar dat ligt ook aan mezelf hoor.
Weekje voor de kerst vrij ja. Maar moet gewoon nog veel doen, loop beetje achter. Maar is wel een goeie wat je zegt, ik moet nog beetje vrij vragen rond de tentamenweken.quote:Op zondag 5 december 2010 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Binnenkort toch ook vakantie? Of studieweek
quote:Op zondag 5 december 2010 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weekje voor de kerst vrij ja. Maar moet gewoon nog veel doen, loop beetje achter. Maar is wel een goeie wat je zegt, ik moet nog beetje vrij vragen rond de tentamenweken.
I see your Golf, and raise you more snow.quote:
dat is niet eerlijk...quote:Op maandag 6 december 2010 18:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
I see your Golf, and raise you more snow.
[ afbeelding ]
I see your snow, and i raise more golf.. of zoiets:quote:Op maandag 6 december 2010 18:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
I see your Golf, and raise you more snow.
[ afbeelding ]
Zeker he! RIjd ook nog eens lekker!quote:
Stagiair suf!quote:
Ik verlang naar de tijd waar ik niet 3,5 uur per dag hoef te reizen maar gewoon binnen 10 minuten weer thuis benquote:
Huismu5!quote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik verlang naar de tijd waar ik niet 3,5 uur per dag hoef te reizen maar gewoon binnen 10 minuten weer thuis ben
Hahahaha!quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Bwahaha.. ik moest echt hard lachen, bb.
En weer een nieuwe coach.. Gaat de Boer het dan wel meer dan 2 jaar volhouden.quote:
Rijden er nog treinen danquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef jna het volgende:
Ik ga gewoon voor Den Haag CS - Amsterdam CS
Want de NS was toch klaar voor de winter.. 2 centimeter en opeens werkt niet meer..quote:
Weddenschap verloren?quote:Op maandag 6 december 2010 22:35 schreef Yesse het volgende:
Woooh morgen de NS testen..![]()
Vlaardingen - Rotterdam - Utrecht - Rotterdam - Delft - Schiedam - Vlaardingen....
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
HET HEEFT EVEN GEDUURD MAAR D'R HANGT WEER IEMAND AAN DE LIJN UIT DE MEEST FAVORIETE PLAATS VAN NEDERLAND OH MIJN GOD WAT HOUD IK TOCH VAN VLAARDINGEN VLAARDINGEN VLAARDINGEN VLAARDINGEN VLAAAAAAAAAAAARDINGEN
Ik ook swaquote:
Het beste programma van de Nederlandse radio. Ooit.quote:
Punt.quote:Op maandag 6 december 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het beste programma van de Nederlandse radio. Ooit.
MIDNR?quote:Op maandag 6 december 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het beste programma van de Nederlandse radio. Ooit.
MIDNRquote:
Nee dit is: uni (utrecht) BB (delft) en mijn huis (vlaardingen) ik ga morgen na de uni pannekoeken eten bij BBquote:Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weddenschap verloren?Lijkt me niet dat je dat voor je plezier gaat doen
Doe eens tof, bel een mof!quote:
Win je gek met een spraakgebrek!quote:
Ja tuuk man!quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Heb je ook hele uitzendingen op je server IDZ?
HOTEL DE BOTEL!quote:Op maandag 6 december 2010 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Win je gek met een spraakgebrek!
HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK!
Wo?quote:
Hoe lang draait mijn schotelquote:
Link link link link link linkquote:
Jaaaaquote:Op maandag 6 december 2010 23:13 schreef The_Dean het volgende:
Nevermind, heb ze al denk ik.
Ik ga zo plat en luisteren tot ik in slaap val, net als vroeger
Zoiets, ik heb die shit standaard opgeslagen, kan zo klikkenquote:Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
midnr.isthatso.nl
user: midnr
pass: m1i2d3n4r5
Dacht ik.
In Denemarken toen ook, van 00:00 tot 03:00 luisteren en 06:00 weer opquote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaa. Dat waren nog eens tijden
. Om 7 uur op moeten maar toch tot na toetertijd blijven luisteren
.
Ik had vroegah alle jingles op mp3 maar een jaar terug allemaal verwijderd door ruimtegebruikquote:Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef Isdatzo het volgende:
Let niet op de chaos, ik heb iedereen maar wat laten uploaden en doen.. dus erg gesorteerd is het niet.
quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik had vroegah alle jingles op mp3 maar een jaar terug allemaal verwijderd door ruimtegebruik
Ik begin zo met 01-03-06.quote:
Ik weet welke je bedoelt jaquote:Op maandag 6 december 2010 23:17 schreef jna het volgende:
Mooiste blijft nog wel die aflevering van henkie dat ze de slappe lach krijgen
quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ze moeten godverdomme gewoon terugkomen. Kutzooi.
NIKS TEGEN DELFT HÈ!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
HET HEEFT EVEN GEDUURD MAAR D'R HANGT WEER IEMAND AAN DE LIJN UIT DE MEEST FAVORIETE PLAATS VAN NEDERLAND OH MIJN GOD WAT HOUD IK TOCH VAN VLAARDINGEN VLAARDINGEN VLAARDINGEN VLAARDINGEN VLAAAAAAAAAAAARDINGEN
bakje koffie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |