oehquote:Op zondag 5 december 2010 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
True en in het 2e semester hebben we geen les meer, dus dagje vrij.Maar ik kan mijn structuur nooit zo vinden. Ben lui.
Ja, ik hoorde het donderdag ook pas.quote:
Binnenkort toch ook vakantie? Of studieweekquote:Op zondag 5 december 2010 15:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het donderdag ook pas.Lekker op de hoogte dus weer.
Ja, ik kan het wel gebruiken. Momenteel beetje te weinig rust ofzo maar dat ligt ook aan mezelf hoor.
Weekje voor de kerst vrij ja. Maar moet gewoon nog veel doen, loop beetje achter. Maar is wel een goeie wat je zegt, ik moet nog beetje vrij vragen rond de tentamenweken.quote:Op zondag 5 december 2010 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Binnenkort toch ook vakantie? Of studieweek
quote:Op zondag 5 december 2010 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weekje voor de kerst vrij ja. Maar moet gewoon nog veel doen, loop beetje achter. Maar is wel een goeie wat je zegt, ik moet nog beetje vrij vragen rond de tentamenweken.
I see your Golf, and raise you more snow.quote:
dat is niet eerlijk...quote:Op maandag 6 december 2010 18:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
I see your Golf, and raise you more snow.
[ afbeelding ]
I see your snow, and i raise more golf.. of zoiets:quote:Op maandag 6 december 2010 18:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
I see your Golf, and raise you more snow.
[ afbeelding ]
Zeker he! RIjd ook nog eens lekker!quote:
Stagiair suf!quote:
Ik verlang naar de tijd waar ik niet 3,5 uur per dag hoef te reizen maar gewoon binnen 10 minuten weer thuis benquote:
Huismu5!quote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik verlang naar de tijd waar ik niet 3,5 uur per dag hoef te reizen maar gewoon binnen 10 minuten weer thuis ben
Hahahaha!quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Bwahaha.. ik moest echt hard lachen, bb.
En weer een nieuwe coach.. Gaat de Boer het dan wel meer dan 2 jaar volhouden.quote:
Rijden er nog treinen danquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef jna het volgende:
Ik ga gewoon voor Den Haag CS - Amsterdam CS
Want de NS was toch klaar voor de winter.. 2 centimeter en opeens werkt niet meer..quote:
Weddenschap verloren?quote:Op maandag 6 december 2010 22:35 schreef Yesse het volgende:
Woooh morgen de NS testen..![]()
Vlaardingen - Rotterdam - Utrecht - Rotterdam - Delft - Schiedam - Vlaardingen....
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
HET HEEFT EVEN GEDUURD MAAR D'R HANGT WEER IEMAND AAN DE LIJN UIT DE MEEST FAVORIETE PLAATS VAN NEDERLAND OH MIJN GOD WAT HOUD IK TOCH VAN VLAARDINGEN VLAARDINGEN VLAARDINGEN VLAARDINGEN VLAAAAAAAAAAAARDINGEN
Ik ook swaquote:
Het beste programma van de Nederlandse radio. Ooit.quote:
Punt.quote:Op maandag 6 december 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het beste programma van de Nederlandse radio. Ooit.
MIDNR?quote:Op maandag 6 december 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het beste programma van de Nederlandse radio. Ooit.
MIDNRquote:
Nee dit is: uni (utrecht) BB (delft) en mijn huis (vlaardingen) ik ga morgen na de uni pannekoeken eten bij BBquote:Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weddenschap verloren?Lijkt me niet dat je dat voor je plezier gaat doen
Doe eens tof, bel een mof!quote:
Win je gek met een spraakgebrek!quote:
Ja tuuk man!quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Heb je ook hele uitzendingen op je server IDZ?
HOTEL DE BOTEL!quote:Op maandag 6 december 2010 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Win je gek met een spraakgebrek!
HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK! HENK!
Wo?quote:
Hoe lang draait mijn schotelquote:
Link link link link link linkquote:
Jaaaaquote:Op maandag 6 december 2010 23:13 schreef The_Dean het volgende:
Nevermind, heb ze al denk ik.
Ik ga zo plat en luisteren tot ik in slaap val, net als vroeger
Zoiets, ik heb die shit standaard opgeslagen, kan zo klikkenquote:Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
midnr.isthatso.nl
user: midnr
pass: m1i2d3n4r5
Dacht ik.
In Denemarken toen ook, van 00:00 tot 03:00 luisteren en 06:00 weer opquote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaa. Dat waren nog eens tijden
. Om 7 uur op moeten maar toch tot na toetertijd blijven luisteren
.
Ik had vroegah alle jingles op mp3 maar een jaar terug allemaal verwijderd door ruimtegebruikquote:Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef Isdatzo het volgende:
Let niet op de chaos, ik heb iedereen maar wat laten uploaden en doen.. dus erg gesorteerd is het niet.
quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik had vroegah alle jingles op mp3 maar een jaar terug allemaal verwijderd door ruimtegebruik
Ik begin zo met 01-03-06.quote:
Ik weet welke je bedoelt jaquote:Op maandag 6 december 2010 23:17 schreef jna het volgende:
Mooiste blijft nog wel die aflevering van henkie dat ze de slappe lach krijgen
quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ze moeten godverdomme gewoon terugkomen. Kutzooi.
NIKS TEGEN DELFT HÈ!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
HET HEEFT EVEN GEDUURD MAAR D'R HANGT WEER IEMAND AAN DE LIJN UIT DE MEEST FAVORIETE PLAATS VAN NEDERLAND OH MIJN GOD WAT HOUD IK TOCH VAN VLAARDINGEN VLAARDINGEN VLAARDINGEN VLAARDINGEN VLAAAAAAAAAAAARDINGEN
bakje koffie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |