Hier nu ook, het is hier ook 2,6 gradend dus smelt snel zoquote:Op zondag 5 december 2010 12:34 schreef jna het volgende:
Hier ligt alleen een laag slush puppy achtige drap.
Ook de tuinen enzo, waar niemand loopt (als het goed is danquote:Op zondag 5 december 2010 12:34 schreef jna het volgende:
Hier ligt alleen een laag slush puppy achtige drap.
even kijken...quote:Op zondag 5 december 2010 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook de tuinen enzo, waar niemand loopt (als het goed is dan)?
Ook MBO'ers mogen komen, wat lief van ze dat dat magquote:Waarom protesteren we?
VOOR stevige investeringen in het Hoger Onderwijs
TEGEN onverantwoorde bezuinigingen op Hoger Onderwijs
Wanneer? 10 december, 13 uur
Waar? De Dam, Amsterdam
Wie? Iedereen met een hart voor onderwijs: scholieren, studenten, docenten, ook uit het MBO (!), uit Amsterdam en Leiden.
Leiden, oh tof, dan kom (hihi) ik ook maar weer!quote:Op zondag 5 december 2010 13:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ook MBO'ers mogen komen, wat lief van ze dat dat mag
Hihihiiiiquote:Op zondag 5 december 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Leiden, oh tof, dan kom (hihi) ik ook maar weer!
Oh, dan ga ik wel gewoon naar m'n collegequote:Op zondag 5 december 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Leiden, oh tof, dan kom (hihi) ik ook maar weer!
Terecht, doorstuderen jij!quote:Op zondag 5 december 2010 13:14 schreef jna het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik wel gewoon naar m'n college
15 december vertrek en dan zou ik 16 december weer aan moeten komen, maar Heathrow is dicht, dus dan kunnen we niet landen.quote:
Het wordt sowieso weer rellen in Amsterdam, niet zo'n zin in eigenlijkquote:Op zondag 5 december 2010 13:16 schreef jna het volgende:
[..]
Tienduizenden mensen op de Dam, dat moet ik zien
Dat wordt waarschijnlijk lopen vanaf centraal voor mij, zullen wel geen trams meer rijdenquote:Op zondag 5 december 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het wordt sowieso weer rellen in Amsterdam, niet zo'n zin in eigenlijk
Gast, dat is echt 5 minutenquote:Op zondag 5 december 2010 13:23 schreef jna het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk lopen vanaf centraal voor mij, zullen wel geen trams meer rijden
Ja, maar de taxi's in amsterdam zijn wel heel goedquote:Op zondag 5 december 2010 13:29 schreef Bravebart het volgende:
Maar die trams, ik snap er niks vanZit je in een fucking wereldstad als Amsterdam, rijden de trams maar tot half 1, zelfs op zaterdag
Zelfs in Delft rijden ze nog langer door!
quote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef jna het volgende:
[..]
Gisteren hele dag op het strand gelegen.
Ja nee, lekker alles lopen in Amsterdam, jeeujquote:
Kan je niet fietsenquote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nee, lekker alles lopen in Amsterdam, jeeuj
Tenzij je tegen een boom knalt..quote:Op zondag 5 december 2010 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je niet fietsen? Is nog sneller dan OV ook.
Heb ik een fiets in Amsterdam dan?quote:Op zondag 5 december 2010 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je niet fietsen? Is nog sneller dan OV ook.
Genoeg fietsen in Amsterdam hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 14:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik een fiets in Amsterdam dan?Ja je hebt OV-fietsen, maarjaaaaaa, dat is OV!
Ja, waarbij je voor je het weet een gebruikte spuit in je kont hebt zitten, nee bedanktquote:
Van in jouw kont zitten wordt die spuit echt niet minder hoor!quote:Op zondag 5 december 2010 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, waarbij je voor je het weet een gebruikte spuit in je kont hebt zitten, nee bedankt
Daar weet jij niks vanquote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van in jouw kont zitten wordt die spuit echt niet minder hoor!
Jij natuurlijk wel.quote:Op zondag 5 december 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van [ afbeelding ]
Uiteraardquote:
True en in het 2e semester hebben we geen les meer, dus dagje vrij.quote:Op zondag 5 december 2010 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beter met dit weer naar college endergelijke dan in de maanden waarin het schitterend weer is en dat je liever buiten bent dan binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |