En wat nou als je wel goed bent in Excel maar geen stage loopt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef Stienn het volgende:
Nog iemand die stage loop en goed is in Excel?
Rechtermuisknop - Celeigenschappen - Blokkering en de desbetreffende cellen Geblokkeerd uitzettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:46 schreef Stienn het volgende:
hoe kan ik een bepaald aantal cellen blokkeren en een aantal niet?
Yep.. nou ja, beveiligen is een groot woordquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef Bravebart het volgende:
Waarom zou je cellen willen blokkeren
-edit- Ooooh, beveiligen, zodat ze niet gewijzigd kunnen worden?
Oooohquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep.. nou ja, beveiligen is een groot woord
Je slaat zelluf op kaasquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:12 schreef Bravebart het volgende:
Zal vast ook wel ja, die beveiliging slaat vaak op kaas.
Past maar op of ik sla je hoofd met een stuk kaas zodat je weer 3 weken niet kan pratenquote:
Denk erom hè. We weten allemaal wat er de vorige keer gebeurde toen je je bakkes niet dicht kon houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Past maar op of ik sla je hoofd met een stuk kaas zodat je weer 3 weken niet kan praten [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk erom hè. We weten allemaal wat er de vorige keer gebeurde toen je je bakkes niet dicht kon houden:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het niet zo! Ik schoot alleen een beetje uit. Ik ken m'n eigen krachten nietquote:
Ok, het is al goed meneer!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo! Ik schoot alleen een beetje uit. Ik ken m'n eigen krachten niet!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
HOI!
Gister dagje Sauerland gedaan.. wel frisjes, -14 op de parkeerplaats. Bovenop nog wel wat kouder.
Lag goed sneeuw iig, dikke 40cm. Dit is wat een paar honderd km duitse autobahn met je auto doet
.
[ afbeelding ]
Baantje wisselen was iedere keer gokken, je zag niks meer door de zijruiten.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit in een hotel, het blijft continue licht doorsneeuwen. Worst Best case scenario is dat we insneeuwen en een nacht extra moeten blijvenquote:Op zaterdag 4 december 2010 03:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nu niet in Nederland ben.
![]()
Lekker eten vanavond dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:41 schreef PieterBas het volgende:
Zo, eens kijken of die eend / gevogelte nog in de gril van mijn auto terecht is gekomen
Er zat niks in de gril.. maar een gevogelte aanrijden geeft wel een mooi effect.. allemaal veren achter jequote:
Opruimen kut, of 'ie gaat nog veel roder wordenquote:Op zondag 5 december 2010 00:00 schreef Bravebart het volgende:
Sorry voor de rode sneeuw, ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |