ik moet 3 km naar binnenrijden naar een binnenplaats waar ik de auto kan parkeren...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon doorrijden. Op die miljoenen auto's pikken ze heus niet jou er uit hoor
ik zal een sticker op mn achterraam plakken met StageSC zodat we de OP weer kunnen vernieuwen, ben nu wel weer klaar met dat boek, word niet meer uitgegeven...!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:39 schreef The_Dean het volgende:
Kleine prijs voor zo'n foto. Ik zeg: DOEN!
of we zorgen er stiekem voor dat we een toffe foto van jouwn gebakjes met mijn gebakje regelen en die zetten we bovenaan!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:43 schreef The_Dean het volgende:
Ja, word inderdaad wel eens tijd voor een update... Banner, leuke foto, klaar
Goed planquote:Op donderdag 2 december 2010 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of we zorgen er stiekem voor dat we een toffe foto van jouwn gebakjes met mijn gebakje regelen en die zetten we bovenaan!
niemand die het merkt waarschijnlijk!quote:
Sepp Blatter zag waarschijnlijk zijn bankrekening dalen..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef jna het volgende:
Ru$£and en Qatar. Had ik nou nooit v€rwacht
Wtf?quote:
Past prima in de Golfquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmm ik moet volgende week even 4-5 rollen plastic halen voor de productie...
euhm... moet uit Hongarije komen... Denk dat ik dat niet met mien golfie ga doen...!quote:
euhm ja... Niet met dat weer wat ze nu hebben in Duitsland/Oostenrijk...!quote:
nog niet geprobeerd?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef L.no het volgende:
Die golf van Dean kan niet eens vooruit met al die sneeuw volgens mij.
Ik heb de hele straat schoongeveegdquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef L.no het volgende:
Die golf van Dean kan niet eens vooruit met al die sneeuw volgens mij.
Ben vanochtend vroeg van werk naar huis geredenquote:
heb je hem zo laag op je bandjes staan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb de hele straat schoongeveegd
doe eens stiekem een foto sturen dan?!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:48 schreef L.no het volgende:
Ik lig al in een deuk als ik die Golf nu zie.
en je hoefde niet eens te duwen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben vanochtend vroeg van werk naar huis gereden
Dean heeft een foto gemaakt, hij moet het nog uploaden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe eens stiekem een foto sturen dan?!
SCHIIEIEIEIEIEIEIETTT OP!!! voordat het internet vergaat..!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Dean heeft een foto gemaakt, hij moet het nog uploaden.
is die bezig met zn passat? of moet zn golf gerepareerd worden na het schoonvegen van de straat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:57 schreef L.no het volgende:
Neuh, hij is bezig met wat klusjes.![]()
Dus sorry Kuno, het duurt eventje.Ik kan niet met zijn telefoon omgaan.
nou best wel! hadden we mooi iedere dag samen met de golfjes kunnen spelen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef The_Dean het volgende:
Jonge, je zou willen dat ik in je straat woonde!
netjes geparkeerd! winterbandjes eronder?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |