wheelee.. kom je ook naar de kerst meet bij mij thuis??quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:37 schreef WheeleE het volgende:
Kerst...ik moet nog mijn hele kerstversiering bij elkaar shoppen bedenk ik me. Iemand een tip waar een goed assortiment te vinden is?
Je hoeft mijn post niet te overtreffen hoor.quote:
Wat voor spelletjes?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef nectarientje het volgende:
oh, weet iemand van jullie een spelletjeswinkel in Den Haag?
Waar/wanneer/wat/hoeveel?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wheelee.. kom je ook naar de kerst meet bij mij thuis??
en qua kerst assortiment.. een tuincentrum.. die hebben alles ..
( en xenos of de kwantum voor budget oplossingen)
Ik heb er vast een grotere hekel aan dan jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:40 schreef AirwiN het volgende:
Je hoeft mijn post niet te overtreffen hoor.
Waar: rijswijk in een flat.. met wel 1 trap.. gaat dat lukken??quote:
Ik denk overigens niet dat ik kom. December is al zo'n drukke maand en ik heb juist wel wat behoefte aan rustquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wheelee.. kom je ook naar de kerst meet bij mij thuis??
en qua kerst assortiment.. een tuincentrum.. die hebben alles ..
( en xenos of de kwantum voor budget oplossingen)
Laten we er in het kader van de 'vrede op aarde' elkaar es de hersens over inslaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:42 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb er vast een grotere hekel aan dan jij![]()
In Den Haag zou ik niks weten. Is dit iets?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:42 schreef nectarientje het volgende:
En een spelletjeswinkel waar ze veel legpuzzels verkopen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:44 schreef AirwiN het volgende:
Laten we er in het kader van de 'vrede op aarde' elkaar es de hersens over inslaan.
Nakend in een bad met vla?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:45 schreef nectarientje het volgende:
Dat lijkt me nou nog eens de ware kerstgedachte
Ik ben nog niet bij het NT, maar het OT is niet bepaald vredelievendquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]Dat lijkt me nou nog eens de ware kerstgedachte
Hopjesvlaquote:
Elkaar de hersens inslaan klinkt mij dan ook niet heel vredelievend in de orenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben nog niet bij het NT, maar het OT is niet bepaald vredelievend
Deal!quote:
Allemaal de schuld van ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Elkaar de hersens inslaan klinkt mij dan ook niet heel vredelievend in de oren
Hangt een beetje van de situatie en mijn gesteldheid op dat moment af, maar 1 trap is doorgaans niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Waar: rijswijk in een flat.. met wel 1 trap.. gaat dat lukken??![]()
wanneer: te bepalen met datum prikker ( stuur je email per pm en ik stuur je de datumprikker uitnodiging)
wat: gezellig met wat DH mensjes in de kerstsfeer zijn/blijven met genoeg alcohol en evt (bord) spelletjes
hoeveel: nog geen idee. afhankelijk van de datum, of bedoelde je de kosten??
quote:
quote:
Dat zei ik ook al... ik denk dat ze nog even de 'deleted items' definitief moet legenquote:
mja ik heb geen idee van je "gesteldheid "quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de situatie en mijn gesteldheid op dat moment af, maar 1 trap is doorgaans niet echt een probleem.
'Hoe' was een beetje nonsense-toevoeging, paste wel leuk in het rijtje, sorry.
Bordspelletjes...das lang geleden dat ik die heb gespeeld. Oudhollandsch ganzenborden enzo, of monopoly, risk. Ooit een keertje geKolonist geloof ik.
Oh, je inbox is vol zegt Fok...
Hij doet tquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik heb geen idee van je "gesteldheid "
als het goed is is de inbox weer open nu...
Zeg, nu je er toch bent: zeg eens tegen je collega's dat ze niet zo moeten treuzelen met op- en afstappen bij de Appelstraatquote:
Ook van mij!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef MissMSX het volgende:
Zeg, nu je er toch bent: zeg eens tegen je collega's dat ze niet zo moeten treuzelen met op- en afstappen bij de Appelstraat
We nemen gewoon lekker de tijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, nu je er toch bent: zeg eens tegen je collega's dat ze niet zo moeten treuzelen met op- en afstappen bij de Appelstraat
En vanaf nu neem ik nog meer tijd op de appelstraatquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
We nemen gewoon lekker de tijd
[..]
En vanaf nu neem ik nog meer tijd op de appelstraat
Die ga je zeker nodig hebben zodra je collega's om uitleg vragen over je nick.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat verklaart wel die grijns waarmee ze elkaar aflossen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:44 schreef tuintegel het volgende:
Dat weten die collega's allaaaaaaaaaaaaaaaang joh . Er wordt niet voor niks getreuzeld
Niet de a_appelstraat?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
We nemen gewoon lekker de tijd
[..]
Anaappelstraatquote:
Das alleen voor mijn stotterende collegaquote:
Vroeg een collega toenstraks over de portofoon ivm een voorrangsvraag: wil je me voor of achter je hebbenquote:
Weten we meteen waar die 5% zit!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Das een leugenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weten we meteen waar die 5% zit!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das een leugenwant ze gebruiken daar enkel de vertrektijden van de 1e halte voor en niet de tussenliggende haltes
Deze twee zijn ook leuk in combinatie met elkaar...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Das een leugenwant ze gebruiken daar enkel de vertrektijden van de 1e halte voor en niet de tussenliggende haltes
Geen leugen. Just bending the truth a littlequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
En zij heeft MissMSX te weinig geld teruggegeven toen die OV-faalknipapparatuur niet functioneerde.
Daar is blijkbaar alle reden toe.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
7 dagen per week beschikbaarDUH email kan je altijd sturen, of je een reactie krijgt is een 2e
Dat is leuk! Moet ik ook maar weer eens gaan doen, mits geschikte tegenstander uiteraardquote:
Goedemorgen,quote:Op woensdag 1 december 2010 07:40 schreef Barretje80 het volgende:
morguh..
zo weer eens naar werk
vandaag helemaaaaal geen zin..
maar vooruit....
Is dit een verkapte heypauperskijkmijeensdebelangrijkemanagerzijnpost?quote:Op woensdag 1 december 2010 07:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is leuk! Moet ik ook maar weer eens gaan doen, mits geschikte tegenstander uiteraard
Kom na anderhalve dag niet op mn werk te zijn geweest weer eens binnen....lijkt het wel alsof ik 4 weken vakantie heb gehad. Mn mailbox puilt uit...pff...
Ik hoef me vandaag tenminste niet te vervelen
Yeahquote:Op woensdag 1 december 2010 08:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dit een verkapte heypauperskijkmijeensdebelangrijkemanagerzijnpost?
Zou ik doen hoor... als ik manager was. Maar dat ben ik niet...quote:
Nog 4 daagjes!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:48 schreef Lovechild het volgende:
Kerst??? Ik heb haskke veul kinderen, hier is het nog volop Sinterklaas
Ik zoek ook een geschikte tegenstander, iemand die het kan slaat mij met 9-2 van de baan & als ik tegen iemand speel die het niet kan, ga ik me inhouden en win ik met 9-7 ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 07:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is leuk! Moet ik ook maar weer eens gaan doen, mits geschikte tegenstander uiteraard
Kom na anderhalve dag niet op mn werk te zijn geweest weer eens binnen....lijkt het wel alsof ik 4 weken vakantie heb gehad. Mn mailbox puilt uit...pff...
Ik hoef me vandaag tenminste niet te vervelen
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga straks maar eens een frisse neus halen. Rondje naar de plasticbak fysio en sportschool
Ik ook al jaren niet meer hoor... maar dat pik je natuurlijk zo op,....alleen de conditie nietquote:Op woensdag 1 december 2010 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Squashen is leuk iddalleen al weer een 2 jaar niet gedaan ofzo
waar in den haag is het een beetje fatsoenlijk squashen dan??quote:Op woensdag 1 december 2010 11:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook al jaren niet meer hoor... maar dat pik je natuurlijk zo op,....alleen de conditie niet
Ik ging bij de Rhijenhof in Wateringen... maar das logischquote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar in den haag is het een beetje fatsoenlijk squashen dan??
ik heb anders ook nog wel een man in de aanbieding voor squashen.. hoe goed ie het kan dat weet ik dan weer niet
In Houtrust (24 banen) Ockenburg (4 banen) gaan wij altijd. (Pijnacker met mijn schoonvader).quote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar in den haag is het een beetje fatsoenlijk squashen dan??
ik heb anders ook nog wel een man in de aanbieding voor squashen.. hoe goed ie het kan dat weet ik dan weer niet
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef nectarientje het volgende:
wil iemand dit even quoten voor mijn nageslacht?
Sporten is fijn
mijn dank is grootquote:
verstoppertjequote:Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef Atreidez het volgende:
M'n rustdag, wat doe je![]()
Welke spelletjes heb je in huis, dan weet ik alvast waar ik op moet trainen..
heheh.. je mag ook zelf spelletjes meenemen..quote:Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef Atreidez het volgende:
M'n rustdag, wat doe je![]()
Welke spelletjes heb je in huis, dan weet ik alvast waar ik op moet trainen..
quote:
Oeh, oldskool spelletjes!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. je mag ook zelf spelletjes meenemen..
iig trivial pursuit en (normale) kolonisten verder moet ik even kijken wat er nog meer in de spelletjes dozen zit
Als ik kom neem ik Halli Galli wel meequote:Op woensdag 1 december 2010 15:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. je mag ook zelf spelletjes meenemen..
iig trivial pursuit en (normale) kolonisten verder moet ik even kijken wat er nog meer in de spelletjes dozen zit
Mmm dat gaat matig-redelijk, als ik voor mezelf spreekquote:Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef Lovechild het volgende:
Dank je GotC![]()
Hoe gaat het trouwens bij jou en Flapp jullie zijn toch ook aan het proberen wat gewicht te verliezen/gezonder te leven?
*vijlt nagels*quote:Op woensdag 1 december 2010 18:06 schreef MissMSX het volgende:
Als ik kom neem ik Halli Galli wel mee
Oeh nog steeds bij F4F ? Mag ik dan een keer met je mee ???quote:Op woensdag 1 december 2010 18:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm dat gaat matig-redelijk, als ik voor mezelf spreekVoordeel is wel dat ik vanaf 10 december vrij ben tot ?, dus ik ga lekker 3-4x in de week sporten enzo
Kijken of het wat helpt!
Is goed hoor meidquote:Op woensdag 1 december 2010 19:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oeh nog steeds bij F4F ? Mag ik dan een keer met je mee ???Ik moet echt iemand hebben mij motiveert . Ik merk gewoon dat ik alleen echt niet ga...
*grin* Een soort van chique versie van handjeklap van vroeger lijkt dat welquote:
Ja regelmatig , beloofd!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:27 schreef GotC het volgende:
[..]
En niet 'een keer', maar gewoon regelmatig dan he
Het is echt evil, zeker met lange nagelsquote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef WheeleE het volgende:
*grin* Een soort van chique versie van handjeklap van vroeger lijkt dat wel
Komt dat eelt toch nog eens van pasquote:Op woensdag 1 december 2010 21:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het is echt evil, zeker met lange nagels
Wat een kutspel is dat.quote:
je kan natuurlijk ook met een ander spel meedoenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een kutspel is dat.Ik ga dan zeker niet naar die meet.
Ik ben sowieso geen spelletjesmens, maar al helemaal geen HalliGallimens!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
je kan natuurlijk ook met een ander spel meedoen
maar.. je hebt je excuus gevonden!
Je moet gewoon een tietenmeet organiseren. Dan komt (hihi) hij welquote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook met een ander spel meedoen
maar.. je hebt je excuus gevonden!
Dat was nog nooit gedaan?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:31 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb de cv hier ontlucht, vond het zo vreemd dat het maar koud bleef in huis.. mijn vader vond het niet vreemd en gaf mij de tip om te ontluchten
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat die man die 1 keer per jaar de cv ketel komt controleren dat deed , ik hoefde hier nooit naar om te kijken en dat deed ik gemakshalve dan ook niet ...
Nu mag ik het dus wel doen , wist ik veel anders had ik het veel eerder gedaan
Yup, met a_a, R_B en Flap op de bank, drank en sigaren erbij en de dames topless rondparaderen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
Je moet gewoon een tietenmeet organiseren. Dan komt (hihi) hij wel
Waarom zie ik nu een Lost in Translation scene voor me?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, met a_a, R_B en Flap op de bank, drank en sigaren erbij en de dames topless rondparaderen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, met a_a, R_B en Flap op de bank, drank en sigaren erbij en de dames topless rondparaderen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijke muts af en toe
Ik zie niks grappigs staan hoor.quote:
Dan kom ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Ronnie_bravo op datumprikker wacht...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
komt wel goed met die tepels danquote:
Hij is toch geen dame?? Maar we zetten wel een stoel naast onze bankquote:Op donderdag 2 december 2010 09:19 schreef nectarientje het volgende:
aaah, mag At niet ook op de bank? Of paradeert hij mee?
Ik hoor kennelijk niet tot het grut hier wat zich continu met tieten bezig houdtquote:Op donderdag 2 december 2010 09:19 schreef nectarientje het volgende:
aaah, mag At niet ook op de bank? Of paradeert hij mee?
ook meer een billenman?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:16 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoor kennelijk niet tot het grut hier wat zich continu met tieten bezig houdt
Ik kan mooie dingen op aarde altijd wel waarderen, maar om me nou te gaan specificeren, dat lijkt me niet nodigquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:31 schreef tuintegel het volgende:
Door mijn rug gegaanen dat doet zeer!
dan maar niet naar buiten gaan..quote:Op donderdag 2 december 2010 09:31 schreef tuintegel het volgende:
Door mijn rug gegaanen dat doet zeer!
Mag wel hoor, post maar in KPDquote:Op donderdag 2 december 2010 10:40 schreef Lovechild het volgende:
Zucht, mag ik ook eens een keer níet met m'n tieten pronken![]()
@TT doe je een beetje voorzichtig met jezelf?
Haha, Calex, dat heb ik zo vaak zelf gehad: "Huh, TT, wat is er met de TT?", dat ik vrijwel nooit die afkorting voor TuinTegel gebruik. Maar ik was nu gehaastquote:Op donderdag 2 december 2010 10:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mag wel hoor, post maar in KPD
En ik maar naar de TopicTitel kijken terwijl je TuinTegel bedoelde
Beterschaps TT
Grut?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:16 schreef Atreidez het volgende:
MoggeDeed er 35min. over om op de snelweg te raken, om vervolgens in 10min. op me werk te zijn.. Raar hoor, dat verkeer soms. Was niet eens zo glad, respect voor de strooiers
[..]
Ik hoor kennelijk niet tot het grut hier wat zich continu met tieten bezig houdt
billen in hokjes???quote:Op donderdag 2 december 2010 11:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Grut?... en ik ben meer een billenman hoor...als we over hokjes spreken dan
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef GotC het volgende:
Fijn, ben ik een dagje vrij, moet ik nog naar het ziekenhuis voor mezelf!DOOR DE SNEEUW!
Ik hoop t ook! Maar na mn ziekenhuisbezoekje ga ik even met Marv naar de Boogaard, aangezien de eReader van schoonvaders ineens kapot is na een paar maanden! Dat accepteren we natuurlijk nietquote:Op donderdag 2 december 2010 11:59 schreef tuintegel het volgende:
[..], ik hoop dat je snel weer warm binnenzit!
Verwacht ook dat t niks is, heb al bloed ervoor laten prikken en uiteraard zelf de uitslag opgezocht. Gaf aan dat alles normaal was. Maarrr het schijnt dat ook al zijn de uitslagen goed, je alsnog reuma kan hebbenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:19 schreef tuintegel het volgende:
oh dat is ook minder! en sterkte , ik duim dat er niks is.
Ik had je nog een berichtje gestuurd , alles wel onder controle? rustig aan !quote:Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sterkte trouwens GotC en TT beterschap met je ruggie
Wat is er allemaal aan de hand? Gisteren ook al een kutdag las ik?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
Heb het even gehad met alles en iedereen
Zo, dat moest ik even kwijt, nu even een huilie uit bed halen die niet wil slapen
met huillie sleetje rijden!!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
Heb het even gehad met alles en iedereen
Zo, dat moest ik even kwijt, nu even een huilie uit bed halen die niet wil slapen
Dierenvriendenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:29 schreef tuintegel het volgende:
Ondertussen nog een kat helemaal verkleumd voor een huisdeur zien liggen , aangebeld en gewoon niemand thuis...als je weet en ziet dat het zulk weer als dit wordt haal je je dier toch binnen. Ik had hem bijna meegenomen maar ik kan niet bukken
. Als ik hem vanmiddag nog zie laat ik hem door mini meenemen en breng ik hem vanavond wel weer naar dat huis toe...
Ik ging de hond uitlaten , maar die is een nogal enthousiast sneeuwhapper en ik gleed wegquote:Op donderdag 2 december 2010 14:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat heb je met je rug gedaan tt? (geen zin om terug te lezen).
Ik lig ook alweer sinds gistermiddag in bed. Dinsdag tot 19.00 uur op mn werk gezeten, mega last van mn nek en ogen. Volgende dag uiteraard opgestaan met migraine *joyjoy* Kon helaas niet in bed blijven liggen aangezien de overdracht van mn huisje was (ja ja officieel huiseigenaar hier). Moest daarvoor nog naar de fysio, die was helemaal verbaast omdat ik totaal geen last had van mn rechterarm, maar nu gewoon mn hele linkerkant vastzat (vandaar ws ook de hoofdpijn). Dus die heeft me ook nog even flink mishandeld.
Na het tekenen meteen weer mn bedje in gedoken, nu gaat het gelukkig alweer. Btje koorts nog.
Moet nog water en eneco zooi regelenGelukkig kan het online
Ja weet je het zeker? Mijn ouders moesten lachen toen ik ze belde... vroeger nam ik gevonden katten, honden , vogels en zelfs kikkers mee naar huisquote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef Atreidez het volgende:
Gefeliciteerd JillLeuk! (je huisje natuurlijk, niet al die klachten)
[..]
DierenvriendenMaak je er maar niet teveel zorgen over hoor, die kat redt t echt wel
Auw in wervels / rugquote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef CaLeX het volgende:
Mooi gezicht al die witte daken![]()
@gotc bechterewatte?
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:08 schreef tuintegel het volgende:
Gedaan! Oeh mijn buurvrouw haalt mini voor me uit school , hoe lief!!!
Script werkte niet, hij staat er nu goed op.... kon niet kiezen,, dus ik vertrouw de keuze van A_A!quote:
Hahahaha, copy/paste van TuinTquote:
Ja ga weg man met scripts... .ik doe het wel makkelijk...het gaat mij toch alleen om de nummer 1 hahahaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hahahaha, copy/paste van TuinT
Hahahaha tja dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 15:56 schreef Atreidez het volgende:
Ook gestemd, maar die van Rauzer is toch wel de bomsorry
had gisteren dienst maar had geen sneeuw gerelateerde oproepen .. wel erg druk, maar dan ben je ook maar lekker bezig tochquote:Op donderdag 2 december 2010 16:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hahahaha tja dat kan ook natuurlijk. Ik heb heul niet gekeken.... ik doe altijd gewoon braaf wat me opgedragen wordt
Heb jij het nog druk met de kou en beestjes buiten of valt dat mee??
Zeker! Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor vreemde zaken jullie tegenkomen zo met je werk tijdens dit soort dagen. Diertjes die zijn vastgevroren of dergelijk. Zo zielig... heb mijn moeder ook maar even duidelijk gemaakt dat als ze klaar is met hondje uitlaten dat ze even zijn voetjes en tussen zijn teentjes droog/schoonmaakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:18 schreef Atreidez het volgende:
[..]
had gisteren dienst maar had geen sneeuw gerelateerde oproepen .. wel erg druk, maar dan ben je ook maar lekker bezig toch
Even afspoelen idd voor het zout. Die van mij was ook al hele rare capriolen aan het uithalen omdat het schijnbaar prikkelde aan d'r pootjes.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zeker! Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor vreemde zaken jullie tegenkomen zo met je werk tijdens dit soort dagen. Diertjes die zijn vastgevroren of dergelijk. Zo zielig... heb mijn moeder ook maar even duidelijk gemaakt dat als ze klaar is met hondje uitlaten dat ze even zijn voetjes en tussen zijn teentjes droog/schoonmaakt.
Ja, raar genoeg gaan mensen vaak zelf achter de roem van zulke reddingspogingen aanquote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zeker! Ik was eigenlijk wel benieuwd wat voor vreemde zaken jullie tegenkomen zo met je werk tijdens dit soort dagen. Diertjes die zijn vastgevroren of dergelijk. Zo zielig... heb mijn moeder ook maar even duidelijk gemaakt dat als ze klaar is met hondje uitlaten dat ze even zijn voetjes en tussen zijn teentjes droog/schoonmaakt.
Je hebt de jetski van China naar Japan nog niet gezien?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:13 schreef Barretje80 het volgende:
Hilarisch!
typ in google maps tokyo naar san fransisco in.. en ga kayakken..
Wat is er te doen?quote:
Jurk. En mysteryvoorprogramma. Nog 15 minuutjes.quote:
Krijgen wij er dan ook 1, sommige tramcontroleurs vragen er gewoon omquote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Politiestaat FTW
http://www.telegraaf.nl/b(...)oleurs___.html?p=2,1
Ik las laatst iets over een conducteur die een vrouw sloeg , nu schijnt die vrouw zich echt misdragen te hebben , maar slaan vind ik echt not done ... door niemand niet hoor vrouwen of mannen. Met een wapenstok lopen is gelijk aan : pas op want ik mag je slaan .quote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Politiestaat FTW
Wel van gehoord, maar zegt me verder nietsquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jurk. En mysteryvoorprogramma. Nog 15 minuutjes.
Slaan is een zwaktebod...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over een conducteur die een vrouw sloeg , nu schijnt die vrouw zich echt misdragen te hebben , maar slaan vind ik echt not done ... door niemand niet hoor vrouwen of mannen. Met een wapenstok lopen is gelijk aan : pas op want ik mag je slaan .
Als iedereen gewoon met zijn jatjes van een ander afblijft , is verdediging ook niet nodig . Maar ja dat is een ideaalbeeld
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Krijgen wij er dan ook 1, sommige tramcontroleurs vragen er gewoon om
http://www.volkskrant.nl/(...)rie-dagen-lang.dhtml
Dit ook. Nee, ze maken zich heel geliefd op deze manier.
Ik zal ook nooit als eerste slaan maar als ik geslagen word, reken maar op een tik terug.quote:
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen: in zo'n functie vind ik het echt not done om (terug) te slaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zal ook nooit als eerste slaan maar als ik geslagen word, reken maar op een tik terug.
En zwaktebod of niet, ik heb vroeger regelmatig een tik op mn kont gehad of een draai om m'n oren. Ik werd 3 keer gewaarschuwd, een keer met <afkorting voornaam>, dan <volledige voornaam> en na <voornaam achternaam> en niet luisteren had ik een probleem. Ben er echt niet slechter van geworden
Wat moet je dan doen? Je maar laten slaan? Weglopen is ook niet altijd een hele veilige optie..quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen: in zo'n functie vind ik het echt not done om (terug) te slaan.
Ze zijn nooit alleen, dus dan haal je er een collega bij. Als die al niet in de buurt is. Daar kun je een mooi protocolletje van makenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen? Je maar laten slaan? Weglopen is ook niet altijd een hele veilige optie..
Omdat MissMSX natuurlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef nectarientje het volgende:
Waarom zie ik bij sommige mensen wel kerstbloemen als achtergrond van hun posts en bij mezelf en Missie niet?
Ik zei tochquote:Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef tuintegel het volgende:
tudors is leuk! ik kan alleen nergens seizoen 2 en 3 vinden. Zouden die al te huur zijn in de videotheek jill , of heb jij ze en wil je ze uitlenen
?
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zei toch
Denk wel dat ze al in de videotheek liggen. Heb ze zelf niet (heb deze heel braaf op tv gekeken). Wil straks wel die hele DVD-box kopen, maar dies nog niet uit hierZag trouwens net de reclame en op RTL 8 gaan ze idd weer opnieuw beginnen met driedubbele (!!) afleveringen op zondag
Neuh voorlopig nog niet. Eerst klussen (badkamer/wc), ben nog ff aan het bedenken wat een handige indeling is. Klussen kan pas beginnen als ik mn bouwdepot binnen heb. Dus dat duurt nog wel ff. Ik ga voor zomer 2011quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
voor de tip! wanneer ging je nu over in je nieuw verworven paleis? Deze maand toch?
Als heel het HTM-personeel een soort van semi-politie wordt, kan het nog eens veilig gaan worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Politiestaat FTW
PVV-stemmer?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Als heel het HTM-personeel een soort van semi-politie wordt, kan het nog eens veilig gaan worden.Veel blauw op straat iig.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Als heel het HTM-personeel een soort van semi-politie wordt, kan het nog eens veilig gaan worden.Veel blauw op straat iig.
Komt omdat Miss het topic heeft geopend, en jij jij bentquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef nectarientje het volgende:
Waarom zie ik bij sommige mensen wel kerstbloemen als achtergrond van hun posts en bij mezelf en Missie niet?
Oeh, das ook wel lekker jaquote:Op donderdag 2 december 2010 22:47 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Brrrr... Het is koud buitengelukkig zit ik lekker warm binnen met een kop chocolademelk
Waar kan ik stemmen?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, das ook wel lekker ja
Jij wilt ook vast wel op mij stemmen he?![]()
ouwe stemmenronselaar!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef Flappekz het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2010
Welke is van jou? Ik zit mobielquote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef Flappekz het volgende:
Die met STIGquote:Op donderdag 2 december 2010 22:52 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Welke is van jou? Ik zit mobiel
Ik wil ook weleens wat winnenquote:
Ik heb gestemd op jou op nummer 1quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die met STIG![]()
[..]
Ik wil ook weleens wat winnen
Sweeeeeeetquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op jou op nummer 1
Mag nog even wachten, namelijk tot 3e kerstdagquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef tuintegel het volgende:
Het is je gegund, dus van mij mag je winnen! hoe is het met gotc afgelopen vanmiddag? meteen de uitslag? of wachten nog?
Precies! We gaan er lekker tegenaanquote:Op donderdag 2 december 2010 23:03 schreef tuintegel het volgende:
aha op die fiets! nou maak jezelf niet te druk he ! en we gaan gewoon fijn sporten vanaf de tiende
Buiten dat je tof bent vind ik jouw Stig gewoon de leukstequote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die met STIG![]()
[..]
Ik wil ook weleens wat winnen
Stig is coolquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Buiten dat je tof bent vind ik jouw Stig gewoon de leukste
Ik doe weer mee met de kerst editie,kijken of ik hem 3 jaar op rij kan winnen
Ja de 2010 versie. Dat vond ik dus ook, het lijkt tenminste weer op een auto inplaats van een mislukt vormpje. En hij heeft net weer ietsje meer pit dan de 107. Nouja ik heb (hopelijk) nog tot begin maart om een beslissing te maken.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:19 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Welk model twingo? De nieuwste is best fraai
Ik heb mn kerst-stig ook al klaarstaan. 2 zelfsquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Buiten dat je tof bent vind ik jouw Stig gewoon de leukste
Ik doe weer mee met de kerst editie,kijken of ik hem 3 jaar op rij kan winnen
Ik heb erin gereden , de twingo uit 2010 en vind hem best fijn hoor! goed overzicht . En vooral handig voor mij : er zit een snelheidsbegrenzer inquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja de 2010 versie. Dat vond ik dus ook, het lijkt tenminste weer op een auto inplaats van een mislukt vormpje. En hij heeft net weer ietsje meer pit dan de 107. Nouja ik heb (hopelijk) nog tot begin maart om een beslissing te maken.
Stig met ballen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:04 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb mn kerst-stig ook al klaarstaan. 2 zelfs
Hoe durf je mijn levenswerk simpel te noemenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:32 schreef Atreidez het volgende:
MoggeBijna weekend
[..]
Stig met ballen?Nooit gedacht dat jij met zoiets simpels zo fanatiek zou kunnen worden!
Nee, zou dat risico niet nemen! Dan ben je waarschijnlijk nog verder van huis.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:20 schreef tuintegel het volgende:
Ja inderdaad , ik kan het uiteraard wel proberen , maar om dat risico te nemen... Maar ik denk dat mijn broer op tijd uit zijn werk is .
Voor jou is het goed opgelost he wat vervoer betreft, die baas van je man verdient een leuk kadootje!
Ahw, betekent dat vanavond ook bankhangen ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef tuintegel het volgende:
ik kan niet veel anders dan de boel de boel te laten , gelukkig hoeft er alleen een wasje opgevouwen te worden en dweilen. de rest is klaar!
straks strompelen naar mini haar school en vanmiddag iemand zoeken die wil rijden in mijn auto om mini naar zwemles te brengen, met mijn rug gaat het niet lukken...
Ligt er een beetje aan welke controleurs die stokken krijgen. Of het de HTMers zelf zijn of de externe (de beveiligers).quote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Je bent liefquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
TT; als je dit weekend hulp nodig hebt kun je altijd bellen.
Die nieuwste is idd wel okequote:Op donderdag 2 december 2010 23:19 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Welk model twingo? De nieuwste is best fraai
Kheb er ook 2 en weet nog niet welke ik kies, het wordt sowieso een Elmo maar welke ......quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb mn kerst-stig ook al klaarstaan. 2 zelfs
Lijkt me niet verstandig die ingehuurde tjappie's een wapenstok te gevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welke controleurs die stokken krijgen. Of het de HTMers zelf zijn of de externe (de beveiligers).
Die laatste groep zou ik niet graag met een stok zien
Nee, ze gaat hem laten repareren hoor ik net.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:10 schreef tuintegel het volgende:
Hmm balen LC dat wordt een nieuwe roep om hulp of gaat je schoonzus wel een auto huren?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was vandaag weer bar en boos bij de HTMCS lagen de wissels eruit, konden we eindelijk gaan rijden gaat er een vrouw bevallen in mijn voertuig
![]()
![]()
idd!! spanning en sensatie! vertel vertel!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Echt? Hoe kan dat dan? Zomaar ineens of was ze onderweg naar het ziekenhuis om daar te gaan bevallen?
Te vroeg bevallen, ze was 7 maanden dus geen uitgerekende datum, daarbij had ze complicaties door een bacteriële infectie dus medische zorg was zeer dringend nodig. Alleen beetje kut dat je bijna 15 minuten moet wachten voor de ambulance er is en passagiers het allemaal nodig vonden om te gaan kijken...dus heb iedereen eruit gegooid en lekker laten wachten op het koude station waar geen voertuig meer reed dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Echt? Hoe kan dat dan? Zomaar ineens of was ze onderweg naar het ziekenhuis om daar te gaan bevallen?
en 90'squote:Op vrijdag 3 december 2010 12:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo 1e deel van de werkdag voorbij, zodadelijk nog een deel van 1700 tot 1900 en dan opmaken om helemaal kacheltjelam thuis te komen. Op naar de 80's
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
en 90'sVanavond ff proosten dan maar!
Best heftig zeg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Te vroeg bevallen, ze was 7 maanden dus geen uitgerekende datum, daarbij had ze complicaties door een bacteriële infectie dus medische zorg was zeer dringend nodig. Alleen beetje kut dat je bijna 15 minuten moet wachten voor de ambulance er is en passagiers het allemaal nodig vonden om te gaan kijken...dus heb iedereen eruit gegooid en lekker laten wachten op het koude station waar geen voertuig meer reed dusWat wel zielig was, was dat haar dochter erbij was en dat ze onderweg naar school was want sinterklaas zou komen en daar verheugde ze zich op
Dat bedoel ik, dan kunnen we om het uur een "collega" van het bureau halenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lijkt me niet verstandig die ingehuurde tjappie's een wapenstok te gevenGewoon weer de oude beveiliging erop zetten, is er geen wapenstok nodig
![]()
Maar na een tijdje gaat dat minderen, was op randstadrail ook met zwartrijders en overlast, begin was heftig maar dat liep snel terug omdat ze wisten hoe ze aangepakt werden...maarja toen de gasten vervangen werden door schoolverlaters kwam alles weer terugquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dan kunnen we om het uur een "collega" van het bureau halen
Ja maar toen liepen er ook een aantal stierenekken rond, dat was gewoon engquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar na een tijdje gaat dat minderen, was op randstadrail ook met zwartrijders en overlast, begin was heftig maar dat liep snel terug omdat ze wisten hoe ze aangepakt werden...maarja toen de gasten vervangen werden door schoolverlaters kwam alles weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
onder de 4 jaar mag je gratis meequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je hebt wel een verhaal op verjaardagen AA met de bevalling.... had ze wel een extra kaartje gekocht?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je hebt wel een verhaal op verjaardagen AA met de bevalling.... had ze wel een extra kaartje gekocht?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja maar toen liepen er ook een aantal stierenekken rond, dat was gewoon eng![]()
Hoorde van de week de grappigste besparingstip ooit die een afdelingshoofd hier op kantoor eerder dit jaar heeft voorgesteld;Die stieren waren toppersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En volgens mij is je afdelingshoofd er al mee bezig want er zijn een aantal RR voertuigen waar de verwarming het niet doet. Die bestuurders rijden met handschoenen, sjaal, muts op![]()
Was niet mijn afdelingshoofd, die heeft niet de capaciteiten om zo ver outside de box te denkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die stieren waren toppers
En volgens mij is je afdelingshoofd er al mee bezig want er zijn een aantal RR voertuigen waar de verwarming het niet doet. Die bestuurders rijden met handschoenen, sjaal, muts op
collegaatje en ik zijn even naar buiten gerend om in de sneeuw te spelenquote:
WAT!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef WheeleE het volgende:
Uhoh. Ik moet nog uit Utrecht vertrekken. Hopen dat de nieuw opengestelde spitsstrook op de A12 een beetje helpt...
Wij mogen zo naar huisquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
collegaatje en ik zijn even naar buiten gerend om in de sneeuw te spelen
Da's best een klere-eind zwemmenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef tuintegel het volgende:
ik ga richting zwemles , het westland in![]()
Kijk je uit!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef tuintegel het volgende:
ik ga richting zwemles , het westland in![]()
Maar jij bent toch ook heel mooiquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:21 schreef GotC het volgende:
Anyway: Sneeuw! En ik ben niet bang om erin te rijden!(toch nog ergens goed voor, behalve mooi zijn (de sneeuw dan he
))
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook heel mooi
Ik wil ook autorijden ! Vind het zelfs leuk! Ach de sneeuw ligt er vast langer dan dat mijn rug pijn zal doen :pquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:21 schreef GotC het volgende:
Hoe makkelijk krijg je geld van het schadefonds geweldsmisdrijvenhoe kansloos..
Anyway: Sneeuw! En ik ben niet bang om erin te rijden!(toch nog ergens goed voor, behalve mooi zijn (de sneeuw dan he
))
QFTquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Eens met Flapper en Necta !quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Yep. De spitsstrook tussen Utrecht en Goude is sinds woensdag open. Rijdt best lekker door zo bij Woerden nuquote:
Cool!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Lovechild het volgende:
Voor Wheele http://twitpic.com/3ci4ba
Zou je please please pretty please ook op me willen stemmen? Ik wil winnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:47 schreef WheeleE het volgende:
Het RTL Z-nieuwsbulletin wordt op rijm gedaan. Eigenlijjk wel grappig, zij het iets geforceerd
Uiteraard! Als nummer 1 genomineerd, bij dezequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou je please please pretty please ook op me willen stemmen? Ik wil winnen
Yay!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Uiteraard! Als nummer 1 genomineerd, bij deze![]()
Oi! Geef me es tijd voor een ninja-editquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yay!
Gebruik anders dat scriptje in de OP van de topic....werkt beter
Ik ben sneller dan jouw schaduwquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oi! Geef me es tijd voor een ninja-edit![]()
Ja je hebt het ook niet nodig zie ik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:25 schreef Flappekz het volgende:
De man met het snelste schuldgevoel is in de zaal
Ik zing me het rambam maar een Sint zien, ho maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:29 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik heb vandaag de Sint gezien bij een basisschool waar ik langs reed
Was jij dat....quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zing me het rambam maar een Sint zien, ho maar![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hier nog een... overal liggen schoenen door mijn huis... maar kado's? Ho maar... als ik die oude vent tegenkom stomp ik hem van zijn paardquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zing nu heel hard ja in de hoop dat het helpt!quote:
Heb jij de portiekdeur nog dicht?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zing nu heel hard ja in de hoop dat het helpt!
Leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:38 schreef tuintegel het volgende:
Als mini slaapt ga ik als een echte Sint heel vakkundig de kadootjes inpakken want dat heb ik nog niet gedaan
Ik dacht al... en hij hoort je niet en hij kan niet naar binnen. Immers met dit weer gaat hij niet met zijn paard het dak op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:40 schreef nectarientje het volgende:
nee natuurlijk niet! Anders moet het nog veel harder! (dit is dus tegen Ronnie, in gedachten heb ik echt op de quoteknop gedrukt)
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:42 schreef tuintegel het volgende:
ahh Necta , leer pien eens dat ze geen mannen mag slaan...
Pien is stiekem een hijquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:42 schreef tuintegel het volgende:
ahh Necta , leer pien eens dat ze geen mannen mag slaan...
Uitnodiging? Wacht maar.....opeens schrik je wakker , met je rug gebold (ja zelfs met jouw rugquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Pien is stiekem een hijAlthans, ooit
En het zijn broertjes dus een beetje ruzie hoort erbij alleen is Pien meestal de pineut omdat Joep dominanter is.
En Ron, daar kan het allemaal niet aan liggen. Heb ook nog geen uitnodiging voor Spanje dus dat is het blijkbaar ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |