Als heel het HTM-personeel een soort van semi-politie wordt, kan het nog eens veilig gaan worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Politiestaat FTW
http://www.telegraaf.nl/b(...)oleurs___.html?p=2,1
PVV-stemmer?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Als heel het HTM-personeel een soort van semi-politie wordt, kan het nog eens veilig gaan worden.Veel blauw op straat iig.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Als heel het HTM-personeel een soort van semi-politie wordt, kan het nog eens veilig gaan worden.Veel blauw op straat iig.
Komt omdat Miss het topic heeft geopend, en jij jij bentquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef nectarientje het volgende:
Waarom zie ik bij sommige mensen wel kerstbloemen als achtergrond van hun posts en bij mezelf en Missie niet?
Oeh, das ook wel lekker jaquote:Op donderdag 2 december 2010 22:47 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Brrrr... Het is koud buitengelukkig zit ik lekker warm binnen met een kop chocolademelk
Waar kan ik stemmen?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, das ook wel lekker ja
Jij wilt ook vast wel op mij stemmen he?![]()
ouwe stemmenronselaar!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef Flappekz het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2010
Welke is van jou? Ik zit mobielquote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef Flappekz het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2010
Die met STIGquote:Op donderdag 2 december 2010 22:52 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Welke is van jou? Ik zit mobiel
Ik wil ook weleens wat winnenquote:
Ik heb gestemd op jou op nummer 1quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die met STIG![]()
[..]
Ik wil ook weleens wat winnen
Sweeeeeeetquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op jou op nummer 1
Mag nog even wachten, namelijk tot 3e kerstdagquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef tuintegel het volgende:
Het is je gegund, dus van mij mag je winnen! hoe is het met gotc afgelopen vanmiddag? meteen de uitslag? of wachten nog?
Precies! We gaan er lekker tegenaanquote:Op donderdag 2 december 2010 23:03 schreef tuintegel het volgende:
aha op die fiets! nou maak jezelf niet te druk he ! en we gaan gewoon fijn sporten vanaf de tiende
Buiten dat je tof bent vind ik jouw Stig gewoon de leukstequote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die met STIG![]()
[..]
Ik wil ook weleens wat winnen
Stig is coolquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Buiten dat je tof bent vind ik jouw Stig gewoon de leukste
Ik doe weer mee met de kerst editie,kijken of ik hem 3 jaar op rij kan winnen
Ja de 2010 versie. Dat vond ik dus ook, het lijkt tenminste weer op een auto inplaats van een mislukt vormpje. En hij heeft net weer ietsje meer pit dan de 107. Nouja ik heb (hopelijk) nog tot begin maart om een beslissing te maken.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:19 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Welk model twingo? De nieuwste is best fraai
Ik heb mn kerst-stig ook al klaarstaan. 2 zelfsquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Buiten dat je tof bent vind ik jouw Stig gewoon de leukste
Ik doe weer mee met de kerst editie,kijken of ik hem 3 jaar op rij kan winnen
Ik heb erin gereden , de twingo uit 2010 en vind hem best fijn hoor! goed overzicht . En vooral handig voor mij : er zit een snelheidsbegrenzer inquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja de 2010 versie. Dat vond ik dus ook, het lijkt tenminste weer op een auto inplaats van een mislukt vormpje. En hij heeft net weer ietsje meer pit dan de 107. Nouja ik heb (hopelijk) nog tot begin maart om een beslissing te maken.
Stig met ballen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:04 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb mn kerst-stig ook al klaarstaan. 2 zelfs
Hoe durf je mijn levenswerk simpel te noemenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:32 schreef Atreidez het volgende:
MoggeBijna weekend
[..]
Stig met ballen?Nooit gedacht dat jij met zoiets simpels zo fanatiek zou kunnen worden!
Nee, zou dat risico niet nemen! Dan ben je waarschijnlijk nog verder van huis.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:20 schreef tuintegel het volgende:
Ja inderdaad , ik kan het uiteraard wel proberen , maar om dat risico te nemen... Maar ik denk dat mijn broer op tijd uit zijn werk is .
Voor jou is het goed opgelost he wat vervoer betreft, die baas van je man verdient een leuk kadootje!
Ahw, betekent dat vanavond ook bankhangen ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef tuintegel het volgende:
ik kan niet veel anders dan de boel de boel te laten , gelukkig hoeft er alleen een wasje opgevouwen te worden en dweilen. de rest is klaar!
straks strompelen naar mini haar school en vanmiddag iemand zoeken die wil rijden in mijn auto om mini naar zwemles te brengen, met mijn rug gaat het niet lukken...
Ligt er een beetje aan welke controleurs die stokken krijgen. Of het de HTMers zelf zijn of de externe (de beveiligers).quote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Je bent liefquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
TT; als je dit weekend hulp nodig hebt kun je altijd bellen.
Die nieuwste is idd wel okequote:Op donderdag 2 december 2010 23:19 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Welk model twingo? De nieuwste is best fraai
Kheb er ook 2 en weet nog niet welke ik kies, het wordt sowieso een Elmo maar welke ......quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb mn kerst-stig ook al klaarstaan. 2 zelfs
Lijkt me niet verstandig die ingehuurde tjappie's een wapenstok te gevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welke controleurs die stokken krijgen. Of het de HTMers zelf zijn of de externe (de beveiligers).
Die laatste groep zou ik niet graag met een stok zien
Nee, ze gaat hem laten repareren hoor ik net.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:10 schreef tuintegel het volgende:
Hmm balen LC dat wordt een nieuwe roep om hulp of gaat je schoonzus wel een auto huren?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was vandaag weer bar en boos bij de HTMCS lagen de wissels eruit, konden we eindelijk gaan rijden gaat er een vrouw bevallen in mijn voertuig
![]()
![]()
idd!! spanning en sensatie! vertel vertel!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Echt? Hoe kan dat dan? Zomaar ineens of was ze onderweg naar het ziekenhuis om daar te gaan bevallen?
Te vroeg bevallen, ze was 7 maanden dus geen uitgerekende datum, daarbij had ze complicaties door een bacteriële infectie dus medische zorg was zeer dringend nodig. Alleen beetje kut dat je bijna 15 minuten moet wachten voor de ambulance er is en passagiers het allemaal nodig vonden om te gaan kijken...dus heb iedereen eruit gegooid en lekker laten wachten op het koude station waar geen voertuig meer reed dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Echt? Hoe kan dat dan? Zomaar ineens of was ze onderweg naar het ziekenhuis om daar te gaan bevallen?
en 90'squote:Op vrijdag 3 december 2010 12:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo 1e deel van de werkdag voorbij, zodadelijk nog een deel van 1700 tot 1900 en dan opmaken om helemaal kacheltjelam thuis te komen. Op naar de 80's
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
en 90'sVanavond ff proosten dan maar!
Best heftig zeg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Te vroeg bevallen, ze was 7 maanden dus geen uitgerekende datum, daarbij had ze complicaties door een bacteriële infectie dus medische zorg was zeer dringend nodig. Alleen beetje kut dat je bijna 15 minuten moet wachten voor de ambulance er is en passagiers het allemaal nodig vonden om te gaan kijken...dus heb iedereen eruit gegooid en lekker laten wachten op het koude station waar geen voertuig meer reed dusWat wel zielig was, was dat haar dochter erbij was en dat ze onderweg naar school was want sinterklaas zou komen en daar verheugde ze zich op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |